בר חווה- והתנהלות המרפאה.

riki2408

New member
בר חווה- והתנהלות המרפאה.

היי בנות חייבת להתייעץ איתכן ,אני כרגע מטופלת ושוקלת סבב הבא לעשות אצל בר חוה כבר הייתי אצלו בפגישה ועל כן במידה ומחליטה לעזוב את הרופא שלי וללכת עם בר חוה הוא יבנה לי פרוטוקול ויוצאים לדרך.. אממה אין עם מי לדבר!! אני שולחת מייל עם שאלה למזכירה ואף אחד לא חוזר אלי,נשלח בשבת בבוקר ועד היום יום ב בלילה, אף אחד לא טרח לחזור..אני אומרת אם זאת ההתנהלות אז יש פה משהו בעייתי,הבנתי שהמרפאה מתנהלת לאט אבל לא עד ככה. אני שואלת מה קורה במצבים שצריך תשובה דחופה מהרופא?..אני נמצאת עם רופא כיום שזמין לי כל הזמן ,וזה סופר חשוב ביחוד במקרים דחופים.יש לציין שאני גרה בחול ולי הזמינות יותר דחופה ממטופלות רגילות מאחר ואני צריכה לסנכרן בין שני רופאים,מצד שני בר חוה נחשב אלוף ולקח לי כמעט חצי שנה עד שקיבלתי תןר אליו אשמח לשמוע דעתכן והחוויה האישית שלכן מהתנהלות המרפאה,לפני שאחליט. תודה
 

טלי963

New member
למייל הכללי

[email protected]

במקרים ספציפיים כמו התחייבות - הייתי שולחת ישירות לשירן
אם מישהי היתה עונה לי מהמייל הפרטי ולא מהכללי, הייתי בהמשך התכתבות מכתבת גם את המייל הפרטי וגם כללי
 

the0right0time

New member
מניסיוני

כל עוד את לא במהלך סבב אז ההתנהלות איטית. ברגע שמתחילים סבב הכל מאוד מסודר ומדויק. לא קרה לי שהייתי צריכה משהו ולא חזרו אלי באותו היום. כל זה נכון ללפני כמה חודשים. בזמן האחרון הם עוברים שם איזשהו תהליך של שינוי ואני בדיוק במנוחה בין סבבים אז עדיין לא יצא לי להתרשם מהשינוי. כן כל ההתנהלות מולם היא במיילים אבל כשמתרגלים לזה זה דווקא נחמד. ותמיד תמיד יש מענה גם בשבת אם זה משהו דחוף. אני מאוד ממליצה עליו. הוא חכם מאוד בעיני ושונה מכל השאר. שיהיה המון בהצלחה :)
 
רופא מצוין, אותי זה חירפן לעבוד ככה ועזבתי

זה גרם גם לתקלות ואי הבנות בטיפול בי
 

טלי963

New member
מניסיוני

תמיד קראתי פה על התנהלות לקויה של המרפאה, מניסיוני אף פעם לא נתקלתי בזה. תמיד ענו לי למייל/התקשרו באותו היום ששלחתי תוצאות/שאלות, אפילו בסופ"ש ובימים שמרפאה לא עובדת.
אני יודעת שלמקרים דחופים מאוד ניתן להשאיר ביפר לבר חוה עצמו, אני אף פעם לא השתמשתי.
אולי נכון מה שכתבו מקודם שכל עוד את לא בסבב, אז פחות לחוצים לענות. אני פעם שמעתי את אחת הבחורות שם אומרת שהם מקבלים ביום כאלף מיילים.
בהצלחה
 

snoopy96

New member
מנסיוני

הם מאוד מתוקתקים באופן כללי וכן קיבלתי תשובות יחסית מהר
עם זאת היה לי קשה עם הקרירות וחוסר האנושיות
עם זה שהוא ראה בי עוד מקרה שצריך לפצח ולא את המצב הנפשי בו אנחנו נמצאים
עם זה שכשהתקשרתי אליו בדחיפות חזרה אליי הפקידה שלו כדי שאני אסביר לה את המצב ואז היא דיברה איתו וחזרה אלי עם התשובות שלו...
 
אותי זה היה מחרפן.. הרופא שלי זמין בכל שעה .. בכל יום

ברמה שהוא מופיע לי בין הראשונים בווטסאפ.. וכשאתה נמצא אצלו הווטס אפ לא מפסיק לצלצל.. אין לי מושג איך אבל יש לו סבלנות לכולן כאילו הו המטופלות היחידות בכלל יצירתי, מקסים, אנושי, מצחיק.. מומלץ בחום . ( פרופ פרחי)
 

בלונזית

New member
בר חוה

בחרתי בו כי הוא חכם יצירתי וקשוב ולא בגלל שהוא נחמד ( הוא נחמד), רגיש ( רגיש, אבל לא חם). החלטתי לקחת 100 אחוז אחריות על הטיפול, כי ידעתי שהוא הרופא בשבילי. מה שזה אומר, אם לא עונים לי מספיק מהר, אתקשר אפילו 100 פעם. אם נראה לי לי שהוראה שניתנה לא תואמת את הטיפול שסוכם, או שיש תוצאות בדיקה בעייתיות, אדרוש ( ממש כך) שיבררו שוב או שידבר עימי. לפני כל שיחה עימו בתחילת פרוטוקול, הכנתי דף עם שאלות והצעות. 100 אחוז אחריות והשקעה שלי. סמכתי עליו אבל ידעתי, שאני חייבת להיות בטוחה שהוא מפוקס בכל רגע על המקרה הפרטי שלי.
 
למעלה