פעם ראשונה פה - התייעצות לגבי אי הצלחה להיכנס להריון.

אל11111

New member
פעם ראשונה פה - התייעצות לגבי אי הצלחה להיכנס להריון.

קצת רקע: בת 31, ילד בן 5 (באופן טבעי נכנסתי להריון תוך חודשיים), בן זוג בן 41. מנסים כבר שנה (חצי שנה ראשונה פשוט ניסינו. בחודש השביעי לניסיון התחלתי שמ"פ ונכנסתי. בדיקת זרע תקינה. הייתה הפלה בשבוע 8 באופן טבעי לאחר שנצפה אי דופק בשבוע 7 ודימומים. עשיתי בדיקת קרישיות יתר - הכל תקין. חזרנו לנסות בחודשיים האחרונים בשילוב דיקור. החודש הורדתי אלכוהול כמעט לגמרי. עוקבת בעזרת שמ"פ, אז אני יודעת בוודאות מתי הביוץ ויש תנאי צוואר הרחם פוריים. עדין ללא הצלחה. שואלת את עצמי - מה הלאה?
לא אוהבת התערבויות רפואיות, אך מצד שני מרגישה שהזמן עובר מה שמגביר את הסטרס סביב העיניין. מתקשה לקום מחדש לחודש חדש של ניסיונות.
אשמח לעצה/שיתוף מתוך ניסיון גם בתחום הפיזיולוגי וגם בתחום הרגשי/נפשי. תודה...
 
אחרי הפלה, כדי לשקול בדיקת היסטרו אבחנתית

לעיתים חלילה נותרו שאריות שמפריעות השרשה של הריון חדש. אגב גם מהלידה הקודמת היתכנו שאריות בפרט אם יצאה שלייה לא שלמה או שהיה קיסרי.. ואז זה יכול להסביר אי פריון או הפלות אכ.
זו בדיקה פשוטה ולי לפחות בקושי כאב (עשיתי פעמים.. וכאב פחות מכאב מחזור..).
 

פאשון

New member
מסכימה עם חדשה פה

היסטרו והייתי מוסיפה צילום רחם. אחרי לידה דברים משתבשים. וכן - יכולות להיות הידבקויות והבנתי שגם חצוצרות יכולות להיחסם. זה בשלב הראשון.
בשלב השני - חשוב אם היתה סוכרת הריון או תינוק שנולד מוקדם או קטן לגיל ההריון- אלו דברים חשובים שיכולים גם לרמוז על בעיות שיכולות להיות: קרישיות שלא מצאו (בדקו אפלה וגנטיקה או רק אפלה?), סוכרת יכולה לפגוע ברירית ולכן בהשרשה. כנ"ל משקל יתר...
 
למעלה