מי מכירה? ד"ר פרחי/ וייסמן/ הורוביץ /ווליוביץ / באום

ניקי117

New member
מי מכירה? ד"ר פרחי/ וייסמן/ הורוביץ /ווליוביץ / באום

תודההה
 

לילו127

New member
מטופלת של באום

ממליצה בחום! מטופלת אצלו פרטי.
בעייני הוא מאוד מקצועי, אחראי, הגון ואכפתי. רוב התקשורת השוטפת היא מול המזכירות שלו אבל תמיד כשביקשתי לדבר איתו ישירות העבירו אותי.
מה שעוד אהבתי אצלו זה שהוא התייחס יפה ובכבוד גם לבעלי לאורך הדרך. הוא יודע להיות דוגרי כשצריך ומצד שני גם מרגיע ונותן תקוה ותמיד זכר מי אני ומה הסיפור.
עשיתי אצלו 6 הזרעות וivf אחד (שמצליח בנתיים :)) ואנחנו ממש שמחים על הבחירה בו.
 

ניקי117

New member
תודה רבה! איפה הוא מקבל ?

אני מתל אביב..הבנתי שיש לו מרפאה ברח' הברזל ?
אשמח לטלפון של המרפאה

אגב מבחינת עלויות תוכלי לשתף ?
 

לילו127

New member
כן

רח' הברזל 3 רמת החייל.
ייעוץ ראשון עלה 1000 ש"ח
כל פגישת יעוץ אחכ 800 ש"ח
הזרעה 500
שאיבה והחזרה יחד 750
קיבלתי החזרים מהקופה על ייעוצים- לי מגיע שלושה יעוצים בשנה החזר של 600 ש"ח.
טלפון במרפאה-
03-5419090
&nbsp
 
גם אני מטופלת של ד"ר באום ומאד מרוצה

עשינו אצלו הזרעה אחת יחד עם בדיקת זרע, הוא ישר אמר לנו שאין לנו מה לחפש בהזרעות ורק IVF יעזור.
למרות שכל הביציות שלי לא יצאו בשלות בשני טיפולים שונים, בהנחייתו המדיקל סנטר עשו את הבלתי ייאמן והבשילו את כולן.
לדעתי ממש אפשר להרגיש שאת מטופלת באופן פרטי.
הוא גם מאד עם ראש פתוח.. ישר אמר לנו אחרי ההפלה שהסיפור שלנו הוא לא קרישיות יתר אבל כן כדאי לגשת לגנטיקאי ואפשר ורצוי ללכת למיון זרע (אצלנו הבעיה היא מהצד הגברי).

ויותר מזה אני אגיד לך!
אחרי הטיפול השני וההריון השני, החלטנו להמשיך אצלו במעקב הריון.
מה אני אגיד לך? חלום.
כל פיפס וכל דבר - הכל מטופל במהירות. כל שאלה הכי שטותית, הייתי מתקשרת למשרד ואחת המזכירות הייתה מעבירה לו את השאלה ומעבירה לי תשובה תוך שעתיים במקסימום.
אחרי שבוע 16 שהתגלו צירים מוקדמים וצוואר דינמי, הייתי בהנחייתו במעקב שבועי במוקד. הרופאים במוקד של מכבי בבני ברק הם רופאים משיבא. רק להגיד את השם שלו, וכבר כל דבר שהוא הורה היה נעשה.
לקראת סוף ההריון הייתה האטה בצמיחת עובר מה שגרם לי להישלח למוקד כל יומיים בערך ומשם על כך דבר שלא נראה להם שלחו אותי למיון.
גם במיון בכל פעם שהגעתי, ובכל פעם שהייתה מסקנה לגביי, התקשרו לד"ר באום. מהמיון יולדות, מיחידת הניטור, מהמוקד.. להכל הוא היה מודע.
בניסיון זירוז הראשון הוא הגיע לחדר הלידה ודיבר איתי שם.

אחרי הלידה ואחרי שהתפר הקיסרי לא נסגר, הוא נתן לי הוראה ומדי כמה ימים כותב לי וואטסאפ ושואל אותי מה קורה.
מה שמזכיר לי להגיד לו שככל הנראה התפר נסגר סוף סוף.

אז כמו שאת רואה, הוא ממש מלאך, תותח וכל שם שתרצי

הבטחתי לו בהריון להביא לו תמונה של הבן שלנו לפאר את המשרד שלו שמלא בתמונות ובהוקרות תודה.
והוא אכן יקבל אחת.

כדאי כדאי ושוב כדאי.
 

Rמחכה7

New member
לא מכירה אישית

אבל על פרחי שמעתי דברים טובים
כמו כן, יש לי חברה שהיתה מטופלת של באום והיתה מאוד מרוצה
 

שושי291

New member
פרופ וייסמן מדהים

אנושי מאד וסופר מקצועי. אני מטופלת שלו שנים. הוא נותן ליווי אישי וצמוד למטופחות שלו. הוא המלאך שלי ושל בעלי ובזכותו אנחנו הורים לילדים שלנו. אין עליו. אם את במכבי- הוא מקבל במרכז בריאות האשה בראשלצ. אם לא במכבי, ניתן להגיע אליו בפרטי. את השאיבות/ החזרות הוא עושה באסותא ראשלצ. מומלץ בחום!!
 
היי שושי

אני עשיתי סבב 1 אצל וייסמן וממש לא התרשמתי ממנו כמוך, לדעתי הוא מאוד קר לא מסתכל אלייך בכלל כשהוא מדבר איתך , ובכלל לא הרגשתי שום אמפתיה מצידו, יכולהיות שהוא מקצועי אבל בפן האישי התאכזבתי ממנו.
 

שושי291

New member
הי ליליאנה

אני חושבת שזה מאד אינדיבידואלי וקשור גם לכימיה וחיבור עם הרופא..כך שלא הייתי מבטלת רופא אחד רק כי חלק פחות מתחברות. אני כל כך מעריכה את וייסמן, כך שחייבת לפרט את החוויה שלי ממנו כרופא וכאדם (אחרי שש שנים של ליווי מולו). זוג אחד יכול להתחבר לרופא אחד, והשני לא. וזה בסדר. אנחנו היינו מטופלים של רופא נחשב אחר לפני שהגענו לוייסמן, איתו כלל לא היה לנו חיבור. עם וייסמן הקליק היה מיידי והוא מלווה אותנו שנים (אני כעת בהריון עם בננו השלישי, ברוך השם, והכל בזכותו). הוא גם תמך בי כשעברתי הפלה אחרי אחד הטיפולים, סייע בזירוז התור, היה רגיש,התעניין וכו'. ברמה המקצועית, תמיד היה זמין, שיתף והתייעץ בכל החלטה וסמכתי עליו בעיניים עצומות, יכולתי לפנות בכל עת ובכל בעיה, גם במהלך ההריונות... גם בפן האנושי, הוא אולי לא מתחנחן מידי ולעיתים ענייני, אך בהחלט לא קר. לטעמי הוא בדיוק במינון הנכון למה שאני הייתי צריכה. ושוב, הכל עניין של חיבור. המון בהצלחה!!
 
..

בהחלט ייתכן שזה עניין של כימיה , לצערי גם אני עברתי הפלה , והוא ממש לא התעניין בשום דבר , נתן הפניה למיון סינן משהו כמו שיעבור ותדברי איתי אחרי המחזור , וממש לא היה רגיש, אז זאת החוויה שלי ממנו , שכל אחד יראה אם רופא מסוים מתאים לו או לא, אבל יש הרבה שמתפשרות על האנושיות של רופא העיקר שיהיה מקצועי וחבל אם
 

שושי291

New member
מצטערת לשמוע

גם על ההפלה וגם על החוויה הלא נעימה...מבינה לליבך באמת. בכל מקרה, זה רחוק ממה שאני חוויתי עם וייסמן. אין במקרה הזה פשרה על אנושיות מבחינתי... שיהיה המון בהצלחה!!
 

השואלת14

New member
הורוביץ ופרחי

היי,
הורוביץ ערן הוא הרופא שלי והוא מקסים ותקשורתי ומקצועי!
ופרחי החליף אותו פעם כשהיה בחופשה והוא זה שעשה לי שאיבה והחזרה
והוא גם מקצועי, מקסים ואיש נעים מאד! לא מכירה אותו (פרחי) ברמת הטיפול השוטף אז אולי מישהי אחרת תוכל לייעץ מנסיונה.
 
פרחי מומלץ בחום

אני מטופלת של פרחי 10 שנים ( מקרה מאוד מורכב) ואני חושבת שהדף בפורום לא יכול להכיל את כמות המחמאות שאני יכולה להרעיף עליו. מעבר לעובדה שהוא מקצועי מאוד ויצירתי בפרוטוקולים. הוא קודם כל בן אדם, מכיל, מעודד, מסביר, מלווה , נותן יחס אישי לכל המטופלות שלו ( אין לי מושג איך). אולי אני נשמעת משוחדת אבל אחרי סבב אחד אצל רופא סלב, חזרתי אליו בריצה, אפילו כשהייתי אצל הרופא השני , את התמיכה הרגשית עשה לי פרחי . ממליצה בחום
 
ממליצה בחום על פרופ פרחי

מלבד היותו מקצוען ויצירתי. הוא קשוב ומיכל, מצחיק ומרגיע. מעניק יחס אישי לאורך כל הדרך... מטופלת שלו הרבנ שנים.. בגלל לחץ של בעלי עשיתי סבב אחד אצל רופא סלב ושמיים וארץ, ה נתי מה זה להרגיש מספר. פרחי מכיר את כל המטופות שלו.. ומהמון שיחות עימו באמת אכפת לו ורואה אותנו.
 
למעלה