משתגעת מחרדות

משתגעת מחרדות

שלום לכולן
עשיתי היום בדיקת בטא ביום 12אחרי החזרה של הפריה טריה בת 3 . בטא יצאה 14, פרוגרוסטן 23.5 ו אסטרול 249.
לפי הפרופ' המטפל בי התוצאה חיובית אך קצת נמוכה . כששאלתי את המשמעות של כך אמר שיתכן שמדובר על הריון שמתפתח לא תקין. כמו כן אמר לחזור על הבדיקות ביום שישי ולהמשיך עם התמיכה.
עכשיו אני מלאה בחרדות . מה זאת אומרת הריון שמתפתח לא תקין ? האם עכשיו עד שסוף סוף התשובה חיובית אני אצטרך גם לעבור הפלה בנוסף ??
למה עד שאני מקבלת תשובה חיובית אני לא יכולה לשמוח ?
אלא רק לקבל מנה נוספת של לחצים וחרדות ??
 
ממש מצטערת בשבילך :(

הדרך יכולה להיות לא קלה.
אם כבר לאבד הריון, אז עדיף ישר על ההתחלה. רוב הסיכויים שאם זה אכן לא תקין, זה יתמוסס מעצמו ולא תזדקקי לשום הליך. (מה שנקרא הריון כימי)
 
מה שהוא מתכוון

זה שלא ניתן לדעת בשלב זה האם מדובר בהריון תקין או הריון כימי (סבירות נמוכה לאפשרויות אחרות). גם אם חלילה מדובר בכימי.. זה לא בדיוק הפלה.. מדובר בהריון שלא מרגישים אותו בכלל פרט לבדיקות דם ונעלם מעצמו.. (חוךלף עם הווסת). יש שכיחות גבוהה בטיפולים לכימיים ביחס למצב טבעי (בין היתר כי בטיפולים בודקים מוקדם ומזהים זאת.. אבל לא רק).
כשליש מהנשים (כולל מי שלא בטיפולים) חוות הריון כימי. זה מאוד נפוץ.
&nbsp
יש שאומרים שכימי זה סימן לחיובי שעתיד לבוא...
&nbsp
מאחלת לך הריון אם חלילה לא הפעם אז בקרוב
 

nr1000

New member
לפני שבוע הייתי בדיוק במצב שלך...

את יכולה למצוא את השרשור שלי על הריון או כימי. אצלי היה:
11 יום להחזרה בטא 14
13 יום להחזרה בטא 54
15 יום להחזרה בטא 152
והיום (17 יום להחזרה) בטא כבר לא תקינה... אבל!!!! הרופא היה אופטימי וגם אני. קראתי ושמעתי על לא מעט הריונות שהתחילו עם ערכים נמוכים. חברה שלי שעכשיו בשבוע 7 התחילה עם בטא 64 ויש סיכוי. תחשבי חיובי, תהיי אופטימית. וותמיד תזכרי שאם העובר לא תקין אז עדיף שיפול עכשיו מאשר בהמשך.
 
תודה

תודה על התמיכה ומאוד מצטערת בשבילך
וסליחה על הניג‘וס במיוחד כעת אבל במידה ומדובר על כימי מה קורה הלאה? מתי מקבלים וסת ואיך ממשיכים משם ? אפשר לעשות עוד סבב מיד עם קבלת הוסת ?
 

nr1000

New member
גם אני אשמח לדעת את התשובות..

לשאלות ששאלת. אצלי זה IVF ראשון, החזרה ראשונה, הריון כימי ראשון... אני בדיוק מחפשת מידע להבין האם המחזור צריך להגיע בקרוב או לא, ומה הלאה.
 
הכי מבינה אותך

מחר, נאלצת לעבור גרידה בפעם השניה בשל הריון שלא התפתח תקין (הודגם עובר ללא דופק ולא תואם לגיל וכל המסביב). מסכימה עם מה שנאמר כאן והריון לא תקין עדיף לסיים בשלב מוקדם ובצורה מבוקרת לשמירה על הרחם. יחד עם זאת שמעתי על הריונות שהתחילו מבטא נמוכה. מחזיקה אצבעות. במרב הכי גרוע.. פנקי עצמך .. מלאי מצברים שקמי את הגוף ותתחילי שוב
 


זהו ... גם אצלי לפחות לסבב הזה הבטא יצאה היום 4

בכל מקרה המון תודה לכל הבנות פה לא יודעת איך הייתי עוברת את הימים האחרונים בלעדיכן
 
למעלה