אשמח לתובנות

Nashuki

New member
אשמח לתובנות

לאחר מספר כשלונות (רזרבה נמוכה, חוץ מזה לא מוסברים) נשלחתי להיסטרוסקופיה אבחנתית + פיפל ( לפני הטיפולים ביצעתי צילום רחם שיצא תקין) אני מכירה את השמות המומלצים אבל מחפשת מישהו שהעלות תהיה סבירה ( קופת חולים כללית) מישהי מכירה עליויות? מישהי הייתה אצל שלומי כהן? הרופא שלי נתן לי לקחת פרלימוט נור בתחילת הוסת ואז לבצע את ההיסטו והפיפל. לא הבנתי מה הכדור עושה ולא מצאתי הרבה מידע על זה באינטרנט. מישהי מכירה? חוץ מזה עד עכשיו הייתי רק עם מונופור מקבוצת המעודדי זקיקים ( בעבר גם עם גונאל) ביקשתי פרוגבריס והרופא זרם. יש למישהי תובנות לגבי התרופה? הוא אמר שהפעם לא נתחיל סבב אם תהיה ציסטה ( שני סבבים אחרונים התחילו עם גלולות עד העלמות ציסטה) לא יודעת מה זה קשור אם התחלנו כשהיא כבר נעלמה. אולי משך הזמן של הגלולות?! אשמח לתובנות, תודה
 
זו אחת הבדירות היחידות שלדעתי קריטי לעשות אצל רופא שבאמת

מומחה ומעולה בתחום. שימי לב שאם את עושה בפרטי בחלק מהמומחים מקבלים החזר מהקופה של 70% בערך.
&nbsp
להבדיל מצילום רחם וכו שניתן לאבחן על סמך הצילום גם בדיעבד בהיסטרו זה לא ככה. גם אם מקליטים את הוידיאו לא ניתן לקבל עומדנים למרחקים כמו שצריך אם אתה לא האדם שמכניס את המצלמה.
&nbsp
כבר היו פה לא מעט מקרים של בנות שעשו את הבדיקה ופיספסו אצלן דברים משמעותיים.. הייתה אחת עם רחם דו קרני, וכמה אחרות עם מחיצות מאודדד משמעותיות.
&nbsp
אז במקומך הייתי שוקלת כן לעשות אצל אחד השמות הגדולים. תבררי על מי מהם יש החזר מהקופה...
 
היסטרו אצל מומחה בציבורי

אני יודעת שבימי שלישי פרחי עושה את ההיסטרו בוולפסון. את יכולה להתעקש על שלישי או לבדוק מתי וייסמן גם הוא נחשב טוב . מה שכן את צריכה לבקש הפניה ט 17 להיסטרו עם הרדמה הוא עושה את זה רק בחדרי ניתוח.. בלי אישור להרדמה מישהו אחר עושה אין לי מושג מי. דמה . אותי רק הכינו להרדמה ולא הרדימו בסוף ולי זה עבר כמעט בלי כאבים אבל זה אישי.
 
שמעתי פרגובריס אז באתי


השחלות שלי מתות על פרגובריס.
יופי של תגובה
אמפולה וחצי לשקצת פחות משבועיים - 25 ביציות נשאבו

אבל שימי לב-
התגובה לתרופה היא תלוית מטופלת:) - לא מתחייבת ....
&nbsp
&nbsp
בהצלחה
 

Nashuki

New member
מתה על התגובות שלך

תמיד מעלות חיוך :) תודה על המידע וגם על החיוך
 
פיפל והיבטו

פיפל זו נושא שחלוק אצל הרופאים, יש כאלו שמאוד בעד ויש כאלו שאומרים שזה סתם, אני עשיתי בסייקל האחרון (פרופ משיח) ואכן היתה השתרשות ( שהופסקה בשבוע 7 ) שווה לדעתי לנסות פעם אחת, שילמתי 900 ש"ח.
היסטרוסקופיה היא בדיקה חשובה לבדיקת מצב הרחם, חייבת לציין שלא כואבת, עשיתי אותה פעמיים בוולפסון (פרופ פרחי )עם הכנה להרדמה, היא גם אחת הבדיקות היותר יפות שעשיתי. ממש רואים בlive את צוואר הרחם והרחם מבפנים. בהצלחה
 
תובנות

א. חשוב להיות אצל רופא שיש כימיה איתו שמסביר את התהליך וההגיון. זכותך לשאןל הכל ב. בנוגע לשמות המובילים, אני עשיתי סבב אחד עם רופא סלב אולי הסלב. ואחרי שנים של טיפולים הבנתי מה זה להיות מספר כל התקשורת היתה רק דרך האחיות. הרופא בגלל עומס במטופלות גם לא התיחס לטיפול וטעה בפרוטוקול ברמה שקיבלתי שיחה מהאחיות שאמרו לי הרופא לא מאופס הנחיות שגויות אדבר איתו. הכימיה עם הרופא מאוד חשובה. ג. הייתי בכנס של ivf וולפסון השבוע חייבת לציין שהתרשמתי לטובה מהמחלקה לא הייתי שוללת אותם. את יכולה לנסות חבקש טיפול ראשון להכנס לאחד הבכירים בעקבות ההיסטוריה. מקווה שעזרתי. בהצלחה
 

Nashuki

New member
הכוונה הייתה להמלצה להיסטרוסקופיה

תודה מעריכה את הכוונה...אני שלמה ומרוצה מהרופא שלי. הוא הפנה אותי להיסטרוסקופיה ופיפל ורציתי לדעת על מישהו מומלץ שעובד עם כללית כדי להקל על העלויות. הייתי גם בכנס בוולפסון, כרגע מטופלת בפרטי ולא חושבת לעבור לציבורי, אבל הם היו נראים אחלה.
 
עם טופס 17 אפשר לעשות היסטרוסקופיה בביח בביח

ומניחה שבעוד מקומות אם את מחולון לי קידר אישר טופס 17 אפילו עם אופציה להרדמה. אין סיבה לעשות את זה פרטי לגבי פיפל לא יודעת אם יש אופציה בציבורי
 
היי

דרך כללית יש לך את רן קידר שהוא מעולה להיסטרוסקופיה לא יודעת אם עושה גם פייפל אבל תבדקי , וזה ללא עלות חבל לשלם כסף תפנקי את עצמך במשהו.
 

טוליתי

New member
שמעתי חוות דעת חיוביות על שלומי כהן,

אך באין לי מושג אם הוא יודע לאבחן מקרים קשים.
לעומת זאת, אני יודעת שגולדשמיט הוא כזה. כבר ראינו אותו מאתר בעיות היכן שרופאים בכירים לא ראו.
לכי אליו, ותהי שקטה שאת בידיים טובות ומקצועיות.
 
למעלה