הפרייה ראשונה

הפרייה ראשונה

שלום לכולן,
אני חדשה בפורום ומקווה לא להרבה זמן. אני בת 29 ובעלי 31 נשואים מזה שנתיים וחצי ומנסים להביא תינוק לעולם. אני מטופלת בפרטי. עברתי 3 הזרעות שנכשלו ועכשיו אוצים לנסות ivf. ברצוני לעשות הפרייה בבית חולים ציבורי מכיוון שהעלויות בפרטי מגיעות עד ל 20 אלף שקלים. מה עליי לעשות ולמי פונים ? מה השלבים שעליי לעשות כדי להתחיל? יש להזכיר שאני ובעלי ביצענו את כל הבדיקות הדרושות ל ivf.
 
פשוט לקבוע תור במחלקת ivf בבית חולים שאתם רוצים

איך הגעת ל 20 אלף?
רוב הרופאים בפרטי לוקחים על הייעוץ הראשון 1000-2000 שח ולחלק מהקופות יש החזר חלקי על זה. על ivf שאיבה +החזרה הסכום הוא סביב 2000.. יש רופאים שלוקחים יותר. אך לא בהכרח המומלצים יותר.. אסותא לוקחת עוד איזה 800 שח. בכל מקרה לא מגיעים לסכום שציינת. שימי לב שפרטי אומר שעדיין הקופה ממנת את רוב הסכום.. אבל לא את התשלום הנוסף לרופא...
&nbsp
ולמרות שרשמתי כל זאת.. דעתי האישית שבטיפול הראשון גם ככה הרוב עושים אותו דבר (אלא אם התגובה שלך להורמונים בהזרעות הייצה חריגה או שיש חלילה בעיה מאתגרת ידועה אחרת). ממליצה שאיבה ראשונה לעשות בציבורי, אך כבר כעת לשריין תור לעוד חצי שנה לאחד המומחים הגדולים.. התורים ארוכים. סיכוי טוב שלא תצטרכי את התור.. אבל לא מזיק לשריין.
 

acka

New member
ברוכה הבאה לשהות קצרצרה

כפי שרשמו מעליי - פשוט מתקשרים למחלקה שרוצים וקובעים תור.
לענין עלויות - התרופות עולות אותו הדבר. בפרטי יש שתי תוספות - בית חולים לרופא.
בהנתן ויש לכם ביטוח משלים של הקופה, בית החולים עולה כ700 ש''ח.
רופא לוקח כל סכום בין 400-6000, תלוי ברופא. הרבה מהם מוכרים ליעוץ ואז אפשר לקבל חלק חזרה.
לי התוספת של הפרטי עלתה פחות מאלף ש''ח לסבב בצורה הזאת.
יחד עם זאת, יש מחלקות ציבוריות מצוינות ואני חושבת שזה רעיון טוב להתחיל באחת מהן.
 

hatalya

New member
בהצלחה וברוכה הבאה

לשהות קצרצרה (; שירות ציבורי - הולכת לרופא נשים בקופת חולים שלך והוא מבקש בקשה ל ivf. לאחר קבלת האישור מוציאה התחייבות לשלב א ושלב ב לבית חולים בו תרצי לעבור את התהליך. כשאת שייכת ליחידה מסויימת הם מתאימים לך פרוטוקול ואת עושה מעקב זקיקים ובדיקות דם על פי מה שאומרים לך. זה ההסבר ממש בגדול, אם יש לך שאלות ספציפיות, תשאלי, יש כאן מומחיות אמיתיות. משהו קטן לגבי רפואה פרטית- אם את במימון, ולדעתי אין סיבה שלא תקבלי מימון, סבב טיפול אמור לעלות פחות מ 20000, אני שילמתי הרבה פחות. בהצלחה!
 
שכחתי באמת לרשום על כך...

בשביל הפגישה הראשונה נדרש הפנייה מקופת החולים (טופס התחייבות), ניתן לקבל גם רטרואקטיבית. הסכום שמשלמים אם אין הוא משהו כמו 160 שח (לפחות בשיבא זה היה ככה). אני שילמתי להם (בפועל לא חייבו את הכרטיס) ואכ פניתי לקופה עם מסמך משיבא והפנייה מהרופא נשים, והקופה נתנה בדיעבד התחייבות כך שלא חייבו אותי בסוף בסכום הנל.
בפגישה ניתנה המלצה ל ivf וקיבלתי משיבא את המסמכים שיש להעביר לקופה. הקופה נתנה כעבור כשבוע- שבועיים (אישור פעם ראשונה לוקח יותר זמן) את ההתחייבות (לפי הטופס שניתן מבית החולים).
&nbsp
לדעתי לא כדאי לנסות לקבל אישור ל ivf לפני הפגישה, אלא אם הרופא שעשה לך הזרעות מוכן להתעסק עם זה ולתת המלצה..
תקבעי תור בהקדם כי יש לרוב תור של כמה שבועות.. לפחות במרפאות כמו שיבא.
 
למעלה