יש פה מישהי גננת ??

הילה 304

New member
יש פה מישהי גננת ??

היי בנות... אולי תוכלו לייעץ לי.
מן הסתם אני בטיפולי פוריות ורציתי לשאול בנות שעובדות כגננות.
הרי הבדיקות דם ואולטראסאונד נעשים בבוקר. ובתור גננת אני לא יכולה להיעדר לשעה ולחזור לגן אלא אני צריכה להביא מחליפה. זאת אומרת שהלך לי היום עבודה.
אני לא רוצה להגיד למפקחת כי זאת ממש תחילת דרכי.
מה לעשות?? מצד אחד היא אפשר לעצור את החיים וצריך להתנהג כרגיל ולשלב את הטיפולים בעבודה אבל מצד שני זאת תחילת דרכי במשרד החינוך ??
 

פאשון

New member
בעבר הייתי במערכת החינוך

תגיעי ממש מוקדם למעקב - ב-7 למשל. ואם ניתן אפילו לפני כן. תוכלי להספיק ההכל מוקדם ולהגיע ב-8 לעבודה. אצלנו בקופה בסניף בקריות מתחילים ממש מוקדם עם הבדיקות. לפני 7 ויש בנות שב7 וחצי כבר אחרי הכל.
את תצטרכי לומר שאת מאחרת. אבל לא בהרבה זמן.
 

הילה 304

New member
במקרה גם אני מהקריות..

אבל מעקב זקיקים זה רק בגרנד ואין מצב שאני מספיקה לפני 8 להיות בגן
 
אני במערכת החינוך


מגיעה ב- 6:15-6:20 לקופת חולים לתפוס תור, מאחר והבדיקות אצלינו מתחילות ב- 6:30
לגבי US, הרופאה שלי עושה גם בצהריים ויש תורים בקופ"ח אחה"צ
הרופא הקודם אצלו הייתי עשתה US ב- 7 בבוקר, כך שזה הסתדר לי
&nbsp
נסי לברר היכן באיזורך יש אפשרויות כאלה וכמובן, האם יש US בשעות הצהריים-אחה"צ
&nbsp
 
במכבי צריך לוודא באיזה סניפים ניתן לקבל תוצאות מוקדמות

קודם כל בהצלחה רבה!!!
לרוב יש רק מעבדה אחת בעיר שניתן לעשות בה בדיקות דם שמקבלים תוצאות מוקדמות-סביבות 11:30-12:00 ואפשר להעביר לרופא ולקבל הנחיות לאותו היום.
בשאר הסניפים מתחייבים לתוצאות רק יום אח"כ ולרוב זה לא מתאים למעקב זקיקים.
בעיר שלי בדיקות דם מתחילות מוקדם אך הUS רק ב7:30 אז כן הייתי צריכה לאחר לעבודה.
אני החלטתי כן לשתף וזכיתי לתמיכה והתחשבות.
אם את גננת משקיעה וכבר יצרת לך שם טוב בחודשים שאת עובדת ולרוב אין בעיות, לדעתי עדיף לשתף מראש ולומר שתעשי הכל כדי להגיע כמה שיותר מוקדם אז עדיף שידעו מראש ולא פתאום ישמעו שאת מאחרת או מביאה מילוי מקום. את המילוי מקום תצטרכי לימי השאיבה שתעדרי יום שלם. אם יש לך קשר טוב עם הסייעת אולי כדאי לשתף אותה כדי שתתמוך ותעזור בבקרים יותר.
הרבה הצלחה!
 
אם רשום "דחוף IVF" התוצאות במכבי תמיד באותו יום

לרוב מפורסם עד שעה 14-15 (אלא אם עושים במעבדה המרכזית של אותה עיר ששולחת פעמים דגימות ואז כמו שרשמת זה יכול להיות מוקדם יותר אם בנגלה הראשונה).
&nbsp
קרה לי שפורסם רק אחרי 19:00, אבל זה רק במקרים חריגים.. שלא רשמו IVF או שהיה בעיה באתר. במקרים אלו פניתי טלפונית למכבי ואחרי הרבה בילבולי מוח הם נתנו לי טלפונית את התוצאות ("למרות שלא אמורים"). לכן כדאי לרשום תמיד את המספר בדיקה (מה שרשום על הפתק שבו רשום מתי יהיו תוצאות).
 
אני, עבדתי בגנים פרטיים כך שהבוס לרוב היה מחליף אותי

עד ההגעה.
זה באמת בעייתי. תנסי למצוא מקום שפותח לפני שבע בבוקר או אפילו להגיע יותר מוקדם כדי שבכל מקרה תהיי ראשונה. אני תמיד הייתי "נלחמת" עם מישהי ספציפית שגם הייתה מגיעה בשש וחצי בבוקר כדי להיכנס ראשונה . היינו עושות תחרות סמויה מי תגיע ראשונה
 
אני מורה עם אותה בעיה

היי
אני מורה בתחילת הדרך ומבינה את הבעיה שלך במיוחד שבהרבה מקרים צריכה לנסוע לעיר אחרת כדי לעבור את מעקב הזקיקים כי אין קרוב אלי . המזל שהשיעור הראשון שלי בתשע ולכן יוצאת ב 6 מהבית עושה את בדיקת הדם ומעקב הזקיקים ומספיקה להגיע על הדקה לשיעור
 
למעלה