חוות דעת על ד"ר ברקוביץ' (ג.שמואל) וד"ר ברש עמיחי(רחובות)

namico22

New member
חוות דעת על ד"ר ברקוביץ' (ג.שמואל) וד"ר ברש עמיחי(רחובות)

האם מישהי מחברות הפורום שמעל גיל 40 ביקרה אצל אחד הרופאים האלו? אשמח לשמוע על ההתנסות שלכן ולקבל חוות דעת
 

לול2012

New member
לא מכירה את ברש עמיחי... ממליצה על ברקוביץ

ברקוביץ מאוד קצר ענייני, אין לו זמן ליותר מידי פוצי מוצי, התור אצלו ארוך וחבל על כל דקה, ולפעמים קשה איתו, אבל הוא סופר מקצועי. הוא עובד בערבים, אז פחות ימי עבודה להפסיד, ועושה את המעקב זקיקים בעצמו, אבל החיסרון - צריך להמתין אצלו שעות לפעמים.במיוחד בפגישה הראשונה והשניה. במעקבי זקיקי בד"כ לא היו הרבה נשים....
אני ממליצה...
 

malina83

New member
קצת מידע על ברקוביץ׳

לא יכולה לתת הרבה מידע בנתיים כי הייתי רק בשתי פגישות ייעוץ. המתנתי כל פעם 40 דקות. הוא אכן ״מתקתק״ מטופלות ולא ממש מדבר, לא סובלני אבל ניתן למצא איתו שפה משותפת. בנתיים עלה על בעיה אצל בעלי שבבית חולים ציבורי התעלמו ממנה. עם זאת לא עבר על התיק (עם כל הסבבים שעשיתי) שהבאתי לפגישה והסתפק בכמה שאלות בלבד.
עוד לא התחלתי אצלו פרוטוקול, מקווה שהוא יודע מה הוא עושה ושיהיה טוב.
 

בובי144

New member
חוות דעת לגביי רופא

מומלץ בחום על פרפ' פרחי יעקב בית חולים אסותא רמת החייל ........
 

פזית66

New member
אני מטופלת אצל ברקוביץ

כמו שכתבו, יש לו יותר מדי פציינטיות והוא לא מסרב אף פעם לקבוע תורים, אז תמיד צריך לחכות הרבה (סביב חצי שעה עד שעתיים ואפילו יותר). לא נותן הרבה אינפורמציה מעבר להנחיות, ומאוד ענייני. אז את צריכה ללמוד לבד את מה שמעניין אותך.
התחלתי אצלו כשהייתי בת 36, ואני עם רזרבה נמוכה ובן זוג עם זרע במצב קשה. הייתי במצב רוח מזעזע. למרות זאת הוא היה אופטימי לאורך כל הדרך, ואכן בהפריה הראשונה נכנסתי להריון שהתוצאה שלו בת שנה וארבעה חודשים היום, ונשארו לי עוד מוקפאים שעכשיו אנחנו בהליכים להחזיר. בשורה התחתונה, למרות החסרונות אני מאוד מחבבת אותו. יש לו ידי זהב ולב זהב.
 
למעלה