הגיע הזמן לשקול תרומת ביצית?

namico22

New member
הגיע הזמן לשקול תרומת ביצית?

שלום לכולן,

אם יש מישהי כאן שקיבלה תרומת ביצית לאחר חוסר הצלחה להרות מביצית שלה ומוכנה לדבר איתי על זה אני ממש אשמח. אני נמצאת על צומת דרכים וצריכה להחליט בחודשים הקרובים איך אני מתקדמת, לאחר 10 סבבי IVF שלא הצליחו. קשה לי עם העובדה שהילד המיוחל לא יהיה עם מטען גנטי שלי וומהצד השני יש תרומת זרע...ומעל לכל מרחף גילי (44) כצפלין בשמיים. בקיצור אשמח לשמוע. תודה.
 

בלונזית

New member
לשקול

לשקול בהחלט כדאי זו החלטה לא פשוטה שדורשת עיבוד פנימי והשלמה וזה בהחלט הזמן לשקול. השאלה הנוספת על הפרק היא מה עושים עכשיו. אני חושבת שבמקרה שלך הגיל הוא יתרון יש דד לין והוא ברור וסופי. לא פירטת מה היו תוצאות הטיפולים אבל לאור הציון כי עברת 10 טיפולים אני מניחה שהיו ביציות והיו הפריות. הייתי בוחנת עם עצמי , האם אני סבורה שמיציתי את הנסיונות מהביציות שלי? האם אני רוצה ומוכנה להשקיע בזה עוד שנה? האם הנפש שלי יכולה לעמוד בעוד טיפולים שיכול שלא יניבו תינוק. אני חושבת שאת צריכה לבחון שאלות אלו עם עצמך או עם איש מקצוע ולקבוע לך דד ליין. כי המטרה בסופו של יום הוא תינוק בריא ובקרוב בהצלחה בכל דרך בה תבחרי
 

namico22

New member
היי בלונזית

תודה על תגובתך. אכן היו לי 10 מחזורי שאבות יחסית פוריים מאוד לגילי, כך נאמר לי. המינימום היה 6, המקסימום היה 22.
אני חושבת שאני כן מוכנה לנסות את השנה האחרונה ולתת עוד צ'אנס. תרומת ביצית בתכלס אוכל לקבל גם אחר כך, וכן עדיין חשוב לי לשמר את המטען הגנטי שלי. הלוואי והשנה זה יקרה.
 
למעלה