מוטרדת מעט

simsam1

New member
מוטרדת מעט

אני לפני סבב מספר 2 . פעם קודמת נשאבו 5 ביציות הפעם הזו יש לי 4 זקיקים אני קוראת כאן על בנות ששאבו להם 20 ביציות ואף יותר.מה לא בסדר אצלי? כאילו אני שואלת את עצמי .... מעבר לזה יש לי גירודים נוראים האם פטריה בנרתיק עלולה להשפיע על יצור הביציות ועל הטיפול עצמו ? תודה לכן
 

טוליתי

New member
את בסדר גמור.

אל תשווי את עצמך לפוליציסטיות, רק להן יש ריבוי זקיקים (זה חלק מהתסמונת), וגם עובדה זו לא תמיד לטובתן.
בטבע נכנסים להריון מעובר אחד, וגם שפחתך הנאמנה, נכנסה להריון מספר פעמים מהחזרה של עובר אחד. האיכות חשובה מהכמות.
פטרייה סתם מטרידה. תטפלי בה. היא לא משפיעה על הביציות או הזקיקים, אך כדאי לטפל בה לפני שתקחי תמיכה שיכולה שוב לגרות את האזור.
בהצלחה לארבע ביציות הזהב
 

simsam1

New member
אגב ניסיתי להשיג היום בהמשך לשיחה

על הקפאת עוברים . רציתי להיות מוכנה עם טלפונים אסותא מעבדה וכו . אף אחד שם לא רצה לתת לי טלפונים לא מעבדה לא מזכירות רק אחיות שעושות את בדיקות הדם של אסותא ראשון ....
 

טוליתי

New member
לא ככה מותק

תתקשרי לאחיות ביום שאת צריכה להקפיא, ותבקשי דחוף לדבר עם מישהו במעבדה. ישאלו למה, תגידי שעומדים לזרוק לך עובר יקר! ברור שלא יתנו למטופלות את הטלפון... הרעיון הוא להיות אסרטיבית.
 
אני לא הצלחתי לדבר שם עם אף אחד

בדיעבד.. אולי כדאי להגיע פיסית..
למרות שגם כשהייתי שם פיסית להחזרת טרי ובקשתי שיקפיאו את העוברים בבודדים אמרו לי שזו לא החלטה של המטופלת, ושהן יעשו את השיקולים שלהם. הרופאה שעשתה לי את ההחזרה (בן דויד) איכזבה אותי קצת שבמקום לעזור לי ללחוץ אליהם דווקא ניסתה להסביר לי שזה בסדר (אגב פרט לאותו אירוע היא הייתה מקסימה, אך התאכזבתי.. היא אמורה להיות בצד שלי, לא? הייתי מצפה זאת מכל רופא, ובפרט מרופא פרטי..). בסוף הקפיאו את העוברים בבודדים למרות הכל. אולי בר חוה דיבר איתם. לא יודעת..
&nbsp
בקיצור- מהתרשמות שלי, בטלפון/אימייל- אף אחד לא ידבר איתך. סיכוי גבוה שלא יסכימו להקשיב לך גם אם תהי שם פיסית, אבל בהחלט כדאי לנסות.
&nbsp
במידה ואת אצל רופא פרטי, או במידה ויש רופא במחלקה שאת יכולה לפנות אליו- הכי טוב, סיכוי גבוה יותר שיקשיבו לרופא ולא למטופלת..
 

Kessie29

New member
אותו דבר לגבי ד״ר אלדר

שעשה לי את ההחזרה, ביקשתי ממנו להתעקש על הקפאת הבלסטוציסטים (ששרדו עד פאקינג יום 5, כן?? ובמעבדה אמרו שהם ״לא יכולים להתחייב״ להקפיא אותם) והוא היה בכלל לא לצידי אלא לצד המעבדה. זה מאוד מאכזב! מזל שבסוף כן הקפיאו, אחרת מישהו שם היה משלם בחייו... (ברור שאני צוחקת, אבל התסכול רב).
 

Kessie29

New member
יש לך מושג איך הגישה של בר חוה עצמו לגבי זה?

אם הגישה שלו שונה ממה שתיארנו, יש טעם לדבר איתו כמובן, וגם אעשה את זה אם וכאשר יגיע הזמן (הלוואי שלא נצטרך...). אגב, איך שיצאתי מההחזרה, שלחתי מייל דחוף לבר חוה כדי שיתעקש שיקפיאו. אבל אני לא יודעת אם זה עזר.
 
אם זוכרת נכון אז הוא אמר לי שמאחר

ולדעתו יש להחזיר אצלי עובר בודד כל פעם, אז יש להקפיא בבודדים.
לא יודעת אם במקרה של נבדקת שהוא ממליץ אצלה להחזיר זוג, אם עדיין לדעתו יש להקפיא בנפרד למקרה שאחד לא מפשיר טוב.
&nbsp
 

spirt20

New member
יש לי תינוקת מעובר אחד!!!! טוליתי צודקת

עברתי 5 שאיבות מתוכן פעמיים גירוי יתר 10-12 ביציות ו3 פעמים נשאבו 5, 4, 3... נקלטתי ששאבו 3( שאר הביציות לא היו בשלות).. נוצרו 2 עוברים אחד גידלנו ליום 3 ואחד ליום 5, החזרנו ביום 3 אחד ושהגענו להחזיר את השני ביום 5 .. הוא הפסיק להתפתח. כמובן שבכיתי נורא וכתבתי פה שכנראה לא אהיה אמא הרי שהחזירו לי 4 עוברים לא נקלטתי מה הסיגוי שמהסבב הכי כושל כשיש עובר אחד אני אקלט? והנה הפלא ופלא אני העקרה ללא חצוצרה, עם אנדומטריוזיס ברקע שחלות שפעם מגיבות מצויין ופעם לא.. זכיתי להיות אמא מאותו סבב כושל!! מאחלת לך שהסיפור שלך יהיה כמו שלי ושבקאוב תזכי לעודד מישהי אחרת. בהצלחה
 
למעלה