כיצד סינרל עוזר בתמיכה?

the0right0time

New member
כיצד סינרל עוזר בתמיכה?

היי בנות יקרות עברתי הזרעה לפני יומיים והרופא ביקש שאתחיל תמיכה של סינרל. מישהי יכולה להסביר את המנגנון? כיצד הוא תומך? כמו כן אני אמורה להזריק אוביטרל ביום 6 להזרעה. מדוע? אשמח לתשובתך תודה
 
עד שיענו לך המומחיות..

ממה שידוע לי, הוא באופן עקיף מעורר את הגוף לייצר בעצמו E2 ופרוגרסטרון.
&nbsp
אוביטרל גם מסייע לתמיכה, אבל האמת לא יודעת מה ההיתרון שלו על פרגניל או תרופות אחרות שניתנות לרוב לתמיכה ע"מ לעודד השרשה.
&nbsp
 

פאשון

New member
מסבירה

סינרל כמו דקא הוא אגוניסט של הורמון שנקרא GnRH. כלומר ההורמון הזה גורם למוח להפריש יותר LH וFSH שאלו הורמונים שמביאים להפרשת של אסטורדיול מהשחלה וגם פרוגסטרון. באופן כללי ההורמון הזה מופרש לפני הביוץ והוא זה שגורם להפרשה של LH ןFSH ובעצם להבשלת הזקיקים. הרמה שלו מווסתת ע"י משוב שלילי של כלל ההורמונים. אם לוקחים את הסינרל אחרי הביוץ, לא תהיה הבשלת זקיקים, כי התהליך הסתיים אבל עדיין יהיה ייצור מוגבר של אסטרדיול ופרוגסטרון. לכן, אם לוקחים את זה יחסית צמוד למחזור אז הסינרל יכול לדחות מחזור כי הוא גורם לעלייה של הורמונים.
מקווה שההסבר היה ברור ולא מסובך:) המערכת שלנו מאוד מאוד מורכבת....
אוביטרל - זה הורמון ההריון הרקומביננטי. כשהגוף חושב שיש הריון יש משוב חיובי להפרשת אסטרדיול ופרוגסטרון מהשחלה. האוביטרל גורם לשחלות לחשוב שיש הריון ולכן יש עלייה של הורמונים. זה שםוט מנגנון אחר שגורם להפרשת אסטרדיול ופרוגסטרון.
מה שחשוב לדעת בסופו של דבר שלתמיכה של הריון חשוב שיהיה גם אסטרדיול וגם פרוגסטרון גבוהים - הם גורמים לעלייה של הבטא והבטא מעודדת את הפרשתם לאחזקת ההריון.
 

אליסקה

New member
אז למה אני נוטלת סינרל אחרי הביוץ?

עברתי שאיבה ללא החזרה החודש, וקיבלתי הנחייה להמשיך סינרל על שתגיע הוסת, כדי שבסבב הבא תהיה החזרה. במקרה שלי המטרה אינה לעכב את המחזור, אז מדוע אני בעצם לוקחת את זה?
 

פאשון

New member
לא נשמע לי הגיוני

אבל אני לא רופאה....אם אין לך מה להחזיר החודש, ואין שאיפה להחזיר על פרוטוקול ארוך בחודש הבא, הסינרל מיותר.
ויותר מזה - אם את אמורה להחזיר על בסיס מחזור טבעי הסינרל יכול לעשות קצת בעיות עם זה. את חייבת לברר את זה.
תשאלי שוב את בר חווה. ישירות למייל האישי שלו!!!
ולגבי העוברים שלך - צר לי ממש. אני ל איודעת אם עשו שם באמת עוול כי היו שם עוברים שלא התפתחו "יפה" מיום 2ל-3. אבל יכול להיות שהיו שם עוד 1 או שניים שאולי היה ניתן להקפיא.
אני חושבת שכדאי לך להתקשר ישירות למעבדה ולבקש הסברים. זה מגיע לך. אלו העוברים שלך. למרות שאני פעם עשיתי את זה על דבר חמור שעשו לי - קבענו ביום ההחזרה (יום2) שיקפיאו לי עובר מצויין אחד. במעבדה על דעת עצמם הם החליטו שהם מגדלים. וביום 3 מצבו הדרדר והוקפא. אני רתחתי. אבל אין מה לעשות. אי אפשר להשיב. מה שכן, התקשרתי אז למנהל המעבדה שענה לי שהם עושים מה שהם חושבים לנכון ולא חייבים לעדכן לא אותי ולא את הרופא. חוצפה!
 

אליסקה

New member
תודה פאשון יקירתי על התשובה המפורטת

החלטתי להניח לזה. מה שהיה היה. מקווה שהמוקפאים ישרדו את ההפשרה וזהו. בפעם הבאה בר חווה הבטיח לא להחליט שוב בלי להתייעץ איתי.
 
למעלה