קיבלתי אגרוף בבטן

שירןג7

New member
קיבלתי אגרוף בבטן

מישהי קרובה שמודעת לטיפולים ומודעת לגילי שאלה אותי לאור זה שאני אחרי שלילי מה אני חושבת על לפנות לפונדקאות. מה פונדקאות?! הצילו! אני בת 26 אין לי שום בעיה ונקלטתי כבר פעמיים... למה שזה לא יצליח????
 

Lucyk27

New member
לא שווה את ההתיחסות שלך

ואת העצבים. פלטה מרוב הטימטום שלה. אין לה מושג בטיפולי פוריות. שמעה מילה פה, מילה שם....
רוב הבנות בגילך בכלל לא חושבות על ילדים. תראי שבסבב הבא תיכנסי כבר להריון תקין ותלדי.
 

שירןג7

New member
נכון... אין לה מושג בפוריות

 

תמרה126

New member
ראשית היא סתומה:)

שנית, אולי זו אותה אחת ששאלה אותי השבוע אם חשבתי על אופציות אחרות..כן כן. ואני אחרי החזרה וממתינה. בקיצור אל תתייחסי ואם אפשר, גם תתרחקי ממנה. את לא צריכה בכלל לשקול לקחת אותה ברצינות כי זו בורות ותו לא. ההצלחה תגיע כשתגיע מה לעשות שלפעמים הולך קצת יותר מורכב. זה לא אומר שזה לא טוב או חריג או שזו אינדיקציה חלילה לכך שזה לא יקרה בכלל.
 

zuzazi

New member
תקשיבי, לאנשים אין מושג

פולטים שטויות כאילו אין מחר.

להנהן עם הראש ולהמשיך הלאה, אני בטוחה שיש לך דברים חשובים יותר להתעסק איתם.
 

ODOD11

New member
חולה על אנשים כאלה

מעודדים. תומכים. נותנים תקווה.. ובעיקר סתומים
 
לפני יותר משנתיים שאלה אותי חברה

למה אני לא מאמצת וזהו. שהתרופות שלוקחת לא טובות, ויש ילדים בעולם ללא אמא. אז היא לא מבינה למה אני 'מרעילה' את עצמי בהורמונים במקום לאמץ ילד מסכן ללא אמא. ואמרה זאת בטון מטיף..
ממש התרגזתי... בפרט שהיא הייתה אז בהריון מתקדם עם ילדה ביולוגית שלה... הערה זו והערות חסרות טאקט ורגישות נוספות שלה זו הסיבה למה בקושי שמרתי איתה על קשר בשנתיים האחרונות.
&nbsp
חברה אחרת שלי ניסתה לעודד אותי לכיוון פונדקאות.. (שאלה כל הזמן אם כבר פנינו לוועדה, שלחה לי פרטים לגבי כנס פונדקאות וכו). אך עליה לא כועסת, הכוונה שלה לגמרי טהורה ומתוך רצון לעזור. בפרט שאני העלתי בפניה קודם לכן ששוקלים פונדקאות.
&nbsp
&nbsp
 

שירןג7

New member
תודה לכן..

והיא לא מדאיגה אותי. יותר הצלחתי להיבהל... מזה שאולי זה לא ילך. למרות שאין סיבה שלא. והיא דווקא אישה חכמה חח פסיכולוגית.. אבל לא רופאת פוריות ואין לה מושג בזה.
 
אני חייבת להגיד שאני עונה לאנשים כאלה

במיוחד אם זו מישהי קרובה או מישהי שאת באינטראקציה לא חד-פעמית איתה. צריך לדעתי לחנך אנשים כאלה שלא יחזרו על הטעות ויפגעו בנשים נוספות. הרבה פעמים הם לא מודעים שאומרים משהו לא רגיש או לא נכון, והם מאוד מצטערים אחרי שמסבירים להם את הטעות או כמה פגעו.
 

שירןג7

New member
זאת מישהי קרובה

ולרוב היא אומרת את הדברים הנכונים ומאוד תומכת. והפעם הייתי בשוק.. ואמרתי לה מה?? פונדקאות זה רחוק ממני שנות אור והיא לא הבינה למה... אין שום סיבה כרגע שלא אהיה בהריון. אז נפגעתי. ואני שוקלת אם באמת להגיד על זה עוד משהו.
 

תמרה126

New member
אם היא קרובה אז מתנצלת שאמרתי סתומה:)

אבל בכל מקרה כנראה שהיא באמת מנותקת ממש מעולם הטיפולים, אחרת היתה מבינה שזה לא רלוונטי. זה לא רק חוסר טאקט, זה ממש לא להבין בנושא. מקווה שנרגעת ולא לקחת ללב מידי, תמשיכי בשלך ותגיעי לזה כמו גדולה!
 

דנה44442

New member
אל תתני לאנשים להלחיץ אותך

אנשים לא מבינים. ואת יכולה להגיד לה שאת מצפה ממני לתמיכה ולא להגיד דברים שמייאשים אותך. ובאמת שאין לך מה להתייאש, כמו שאת אמרת את צעירה, ואין לך שום בעיה ואת תצליחי!
 
נסי בעל שמציע את זה...

והוא יודע מאוד כמה העסק הזה קשה וכואב
.
&nbsp
לשמחתי, הרופא הבהיר לו שאנחנו ממש ממש לא שם.
 
מדגדג לי להגיב


מתחילה בזה ש"פונדקאות" היא לא מילה גסה

אין בינה לבין "גיל" או "קליטת הריון" כלום ושום דבר.
אני יודעת שזה לא המקרה שלך אבל אני מניחה שיש בחורות צעירות שמצליחות להתחיל הריון אבל לא לסיים אותו או לסיים אותו בידיים מלאות.
אם נפגעת ממנה אין סיבה לשמור דברים בבטן אבל אני מקווה שאת לא רואה באקט הזה משהו שלילי. היא לא הציעה לך משהו רע / לא חוקי וכו'.
אגרוף בבטן.... כל בטא שלילית היא אגרוף בבטן . בלב. וגם בארנק

מאחלת לך בהצלחה בפעם הבאה.
 
זה לא שפונדקאות זו אופציה רעה

זו אופציה טובה לגמרי, אבל כשגם ככה את מרגישה רע לגבי הגוף שלך בגלל הטיפולים ושאת לא מצליחה להיקלט/להחזיק הריון- כשמישהו שהוא לא רופא מציע את זה- זה מרגיש עוד יותר כישלון (לפחות אצלי).
&nbsp
אני לקחתי את זה מאוד קשה כשבעלי העלה את זה. הוא כמובן העלה את זה מהמקום שקשה לו לראות אותי סובלת אבל לי היה קשה לראות את זה כי באמת בהרגשה שלי אנחנו ממש לא שם.
&nbsp
&nbsp
 

שירןג7

New member
צילה, בדיוק מה שפרפרית אומרת

זו לא שזאת לא אופציה טובה, פשוט אני לא במקום הזה בכלל. ואני די בטוחה שגם במקרה הזה יש קשר לגיל. ויותר מזה, אין שום עדות לכך שאני לא יכולה להחזיק הריון.. אין לי שום בעיה ברחם. וצעירה גם במובן שבכלל עוד לא ניסיתי שום דבר. לא עברתי הרבה מבחינת נסיונות וטיפולים סהכ. וזה היה משהו שגרם לי לייאוש.. כי פונדקאות עולה כאופציה אחרי שמבינים שכנראה שאין אפשרות להחזיק את ההריון בעצמך לא סתם ככה, ואני לא שם.

ופרפרי אני מאמינה כמה זה פי כמה וכמה קשה לשמוע את זה מהבעל... כאילו הוא לא מאמין בך שאת יכולה להחזיק את העובר שלכם.
אבל הרופא יודע הכי טוב :)
 
אצל הבעל זה לגמרי נבע מהמקום הזה שכואב לו לראות

אותי מתאכזבת וכואבת כל כך והוא כיאה לעצמו שהוא טכני יותר ומחפש פתרונות
- חשב שאולי זו תהיה אופציה טובה אבל אנחנו ממש לא שם- יש עוד כל כך הרבה מה לנסות ולעשות. מאוד שמחתי שהרופא הרגיש כמונו ודי נזף בו שיש עוד הרבה מה לנסות לפני שמגיעים לפונדקאות.
&nbsp
מקווה שכולנו במהרה נהיה אמהות
 
לא שוללת אף אחת מכן

ניסיתי להציג זוויות אחרת
אני לגמרי "על זה "
עייפה מאגרופים בבטן אבל עדיין לא מקפלת את הדגל
 
למעלה