שאלה אחרי איקקלומין בפעם הראשונה

שאלה אחרי איקקלומין בפעם הראשונה

היי בנות,

אתמול היה היום האחרון לנטילת האיקקלומין. שני כדורים ביום.
היום הרגשתי כל היום התכווצויות ויצאה קצת הפרשה דמית חומה.
כעת כאבים שבאים והולכים באזור השחלות.
האם אלה דברים שקורים אחרי איקקלומין?

תודה
 

פאשון

New member
זה בדיוק הזמן ללכת למעקב זקיקים

ולפי זה תדעי מה המצב. זה יכול להיות תקין...אבל צריך לראות תמונה כוללת
 
הפרשה דמית בעת לקיחת איקוקלמין, למיטב ידיעתי

זה לא משהו סטנדרטי. חשוב לעדכן את הרופא בהקדם.
האם עשית מעקבים במקביל? אם כן מה היו תוצאות הבדיקות?
&nbsp
לגבי התכווצויות.. אם זה היה רק זה, ללא דימום.. אז זה דווקא תגובה יותר שגרתית. לי היו כאבי בטן והתכווצויות בעת לקיחת התרופה. במועד אחר שלקחתי עשיתי מעקבים במקביל (מיוזמתי!) וגם גיליתי את הסיבה לכאב- השחלות היו מלאות מלאות זקיקים גדולים. פשוט רשלנות לדעתי לתת איקוקלמין ללא מעקבים
 
אני במעקב

במקרה היינו אצל הרופא בנושא אחר אז הוא כבר רצה להסתכל. לא רצה ללוות את זה בבדיקת דם. היה נראה שיש שם מלא זקיקים קצת יותר גדולים מס"מ, הוא לא נראה שמח ולא פירט למה. אמר שהוא רוצה לעשות את המעקב הזה בעצמו, אז יום רביעי דם+אולטרסאונד.
&nbsp
איך אני הולכת להתרכז ככה בעבודה... זה לא יכול להמשיך ככה :(
 
ומה הוא אמר לגבי הדימום?

האם היתכן שהדימום היה בשל האולטרסאונד אצלו? או שזה היה לפני?
&nbsp
אם יש יותר מ2 זקיקים גדולים תשקלי טוב טוב אם את מוכנה לעשות הזרעה ולהסתכן במרובה עוברים
 
הוא לא יודע על הדימום

ההפרשות האלה התחילו היום בצהריים מלוות בהתכווצויות. האולטרסאונד היה אתמול...האמת שלא חשבתי על זה, אבל הוא די השתולל שם כדי להבין מי נגד מי, יכול להיות שזה מה שגרם. הבעיה היא ההתכווצויות האלה שנשארו - אם זו היתה סתם פציעה מהאולטרסאונד הן לא היו אמורות להיות.
&nbsp
במשך כל זמן נטילת הכדורים היה לי רק יום אחד של כאב חד באזור השחלה השמאלית, וכאבי ראש נוראיים. לא התכווצויות ולא שום דבר אחר.
עכשיו כשסיימתי איתם אני מתחילה עם שטויות :-\
&nbsp
אני יודעת, מקווה מאוד שיהיה 1-2 מובילים. להבנתי זה מאוד סטטיסטי ורק הזמן יגיד.
 
זה לא שלקחת כדורים וההשפעה שלהם פגה..

להפך.. הם עודדו זקיקים מרובים לגדול, שכעת גדלים וגדלים.. וגם יכול להיות שציסטות (שזה עוד משהו שיחסית נפוץ באיקוקלמין). אז זה לא מפתיע שכשהתחלת לקחת לא הייתה בעיה וכעת כן. גם אצלי זה היה ככה..
אם חס וחליחה לא יצליח הפעם ממליצה לך שוב, לשקול עם הרופא גונל.. מההתנסות שלי הייתה עם השניים.. אי אפשר בכלל להשוות. גם לשאר הבנות שמכירה שלקחו וגם רוב התגובות פה.. (פרט למישהי פה שהתלוננה לאחרונה על סחרחורות עם גונל), בהרבה מקרים לאיקוקלמין יש הרבה תופעות לוואי ואילו לגונל במינון נמוך רוב גדול מהבנות לא סובלות מתופעות לוואי. (לצערי במינון של ivf .. זה כבר פחות נכון.. אך מדברת על הזרעות).
 
אגב חדשה...

כשאת אומרת שעשית מעקב במקביל לאקקלומין מיוזמתך... איך בדיוק עושים את זה?

אני לא רואה את עצמי מגיעה לאולטראסאונד בלי ששולחים אותי ולא נראה לי שמישהו שם היה זורם עם זה. איך עשית את המעקב? הגעת כל יום במשך חמשת ימי הטיפול לסקירה?
 
הלכתי פעם ביומים סמוך לזמן הביוץ

הייתה לי את ההפנייה של מעקב זקיקים ופשוט השתמשתי בה שוב ושוב (עשיתי בקופה). בדיקות דם עשיתי פחות תדיר.
&nbsp
לא אהיה מופתעת אם יסתבר שבערך חצי מהבדיקות שעשיתי ב 4.5 שנים האחרונות, אני שלחתי את עצמי.... ואם לומר בכנות, טוב שכך! עליתי על כל מיני דברים.. כמובן שזה קצת מפדח לפנות לרופא שלך ולהגיד לו "שומע לא סמכתי עליך ועשיתי בדיקות מיוזמתי וגיליתי שמה שנתת לי לא מתאים לי, תתקן.." (כמובן לא בניסוח הזה), עד היום רק רופא פריון אחר נזף בי (הראשון שהייתי אצלו לפני 4 שנים בערך) ולא הסכים להסתכל על בדיקות שלא הוא שלח אותי. אבל הוא אדיוט לגמרי! שולח בחורה עם ביוץ לא סדיר לבדיקה סביב יום 14 ואומר "את רואה? אין לך ביוץ כלל, את צריכה הפריות, תקבעי תור עם המזכירה שלי. הפריות זה לא בקופה, אני עובד במכון פרטי" כמה שניסתי להסביר שחזרתי על הבדיקה שבוע אכ והיה ביוץ ואכן שבועיים אחריו ווסת.. לא עזר הוא לא הסכים להסתכל על התוצאות אולטרסאונד ודם. א ד י ו ט . שאר הרופאים, התייחסו לתוצאות שלא דרכם.. בשיבא פשוט פיקססתי תוצאות והם התייחסו להן כאילו הם שלחו אותי (יש מצב שעם הריבוי רופאים שם.. הם באמת חשבו כך...), וגם אצל בר חוה בהחלט כבר קרה לי כמה פעמים שהתייחסו גם לתוצאות בדיקה שאמרתי להם שעשיתי מיוזמתי.. כמובן שלא שלחתי להם סתם תוצאןת.. אלא רק כשבאמת עשיתי בדיקה והתוצאה יצאה מוזרה, למשל שכשבבדיקה שהם שלחו אותי ביום ההחזרה יצא פרוגרסטרון תקין, ו 4 ימים אכ כשבדקתי מיוזמתי הוא צנח לגמרי... אז הם ישר הוסיפו תמיכה.. וכו..
 
למעלה