שאלה לגבי מימון....

lirongrin

New member
שאלה לגבי מימון....

היי יקרות, החלטנו ללכת לטיפולים אצל רופא פרטי, מובן לי שאת הביקורים, הפרוצדורות וכו נצטרך לשלם מיכסנו אני יודעת גם שיש החזרים מהקופה על כל מני דברים אבל.....נתקלתי בפורום אחר בהודעה שמישהי כתבה שכדי לקבל את ההחזרים האלו מהקופה יש צורך באישור לIVF מהקופה ורק ככה הקופה תשתתף איתנו בהוצאות. האם זה נכון? אם כן אז מה זה מצריך ממני כעת? לחזור לרופא נשים שלי ולבקש ממנו שישלח את הבקשה? כמו שסיפרתי פה הרופא נשים שלי (רגיל לא רופא פריון) שלח אותנו לבירור אצל אנדוקרינולוג ואמר שרק אחרי שהוא יתן חוות דעת הוא יהיה מוכן לשלוח בקשה לאישור לIVF, אבל אנחנו בחרנו שלא ללכת לאנדוקרינולוג מכיוון שהוא היה כללי ולא מומחה לפריון הגבר ובמקום זאת הלכנו לברטוב. ומשם בעצ המשכנו את התהליך לבד בלי הרופא נשים שלי. האם אני יכולה ללכת אליו עם התוצאות של ברטוב? זה יספיק? ובהנחה שכן צריך את אישור הקופה אני יכולה להתחיל טיפול בלי מימון וכשיתקבל האישור לקבל החזרים על מה שכבר הוצאנו?
תודה ושישי שמח לכן!
 
כשמדובר ברופא פרטי לרוב

המרפאה שלו תהיה זו שתדאג לך להתחייבות מהקופה. לדעתי לא כדאי להתחיל ללא ההתחייבות מאחר ומדובר על מעל 10 אלף שח + סיבסוד תרופות וכו.. לא כדאי לקחת סיכון שלא יאשרו.. וגם לגבי תרופות לא בטוחה שנותנים החזר סיבסוד בדיעבד.
&nbsp
אם לפי הדוח מברטוב עולה חד משמעית שהסיכוי בהזרעות אפסי אז מאמינה שהקופה תאשר לך IVF..אך לפעמים זה לא באופן אוטומטי.
&nbsp
בהצלחה !
&nbsp
 

צקצק2

New member
היי לירון. תראי כבר ידוע לכם שיש בעיית זרע

שדורשת ivf מברטוב . לכן- אין לך צורך בכלל לפנות לרופא נשים בקופה מלבד פאפ. פרופיל הורמונלי ביום השלישי גם רופא משפחה נותן ולא אנדוקרינולוג. (אלא אם כן מדובר בבעיה אחרת שרופא הנשים איבחן ע"י בדיקות דם שלך כמו בלוטת התריס או משהואם לא אז אין צורך בזה. ). את ניגשת לרופא הפרטי - והוא כבר ישלח אותך לכל הבדיקות שצריך. יכתוב לך פרוטוקול(תכנית טיפול) וישלח עבורך בפקס מהמרפאה שלו את הבקשה לקופה. מלבד בדיקות ולפקסס עד התוכנית את לא עושה כלום. אצל פרטי הוא עושה זאת עבורך. (ואין צורך בתור נוסף לשם כך- הכל בפגישה אחת ) הרופא שברטוב הציע לך יושב צמוד למרפאה של הפרופסור שלי ואם כי אני לא מטופלת שלו נתקלתי בו והוא אדם מקסים. בהצלחה.
 

צקצק2

New member
עכשיו רק הבנתי ששלח אתכם לאנדו בגלל בעלך

אם ככה את צודקת- אין צורך. לכי לפרטי ומשם ימשיך כאשר במקביל את יכולה ללכת למומחה לפיריון הגבר. רופא פרטי לא יתנה לך שום דבר.
 

lirongrin

New member
תודה רבה!!

אוקי עכשיו הכל הרבה יותר ברור, את רוב הבדיקות כל יש לי ופאפ ואולטרסאונד אני עושה ביום ראשון. האנדו זה אכן עבור בעלי בגלל שבפרופיל הורמונלי שלו יצא שה fsh היה מאוד גבוה (31), וכל השאר תקין לכן האורולג שהיינו אצלו (שגם הוא היה אורולוג רגיל מהקופה ולא כזה שמומחה בפריון הגבר) שלח אותנו לאנדוקרינולוג כי הוא אמר שאין לו מה לעשות איתנו, אחרי ההתכתבויות איתכן הבנתי שזה היה מיותר ושהפגישה עם האנדוקרינולג תהיה עוד יותר מיותרת ולכן ביטלנו אותה. אנחנו מתמקדים כרגע בלהתחיל את הטיפולי ifv וברגע שזה "יכנס לשיגרה" נתפנה ללכת למומחה בפריון הגבר להתייעצות.
שבת שלום!!
 

בלונד23

New member
אינך צריכה יותר את רופא הנשים

רופא הפוריות שתבחרי (גם פרטי) ימלא את הבקשה לקופה וכך תקבלי אישור לIVF עוד לפני שתתחילי בהפריה. אוטומטית תקבלי את כל ההנחות בתרופות.
לא מתחילים שום טיפול בלי אישור הקופה (אלא אם מדובר באישה מעל גיל 45). ברוב המקרים אין שום בעיה לקבל תוך כמה ימים אישור לIVF אבל כאמור זה דרך רופא הפוריות שמגיש את הטפסים בעצמו לקופה.
 
למעלה