פריימינג לפני סבב?

the0right0time

New member
פריימינג לפני סבב?

אני ניסיתי אסטרופם וטסטומקס. זה לא עזר. בר חווה דוחף חזק לכיוון הזה ואני תוהה מדוע. מבחינת מחקרים הדבר לא הוכח אך הרופאים טוענים שיש ניסיון חיובי מ"השטח". אז אשמח לשמוע מכן...למישהי כאן זה באמת עזר להשיג הרבה יותר ביציות? איכות יותר טובה בהפריות? משהו? מישהי כאן ניסתה פרוטוקול מסויים ואז בדיוק את אותו פרוטוקול רק בתוספת ה"פריימינג" וזה באמת שינה משהו? אשמח לדעתכן
 
אשמח להסבר... מה זה פריימינג???

תודה
 

the0right0time

New member
פריימינג הוא

הכנה של השחלות ורירית הרחם לקראת סבב חדש. במקרה שלי זה היה טסטוסטרון ואסטרדיול. למעשה "הטענה" של השחלות בהורמונים שעשויים לעזור להן לייצר יותר זקיקים.
 

the0right0time

New member
לא יודעת

אני חושבת שבר חוה ממליץ לחלק מהנשים עם איכות לא טובה לנסות הורמון גדילה שאמור לשפר את איכות הביציות. יש כאן בפורום הרבה דיונים על זה. ובנוסף גם פריימינג.
 

gluten free

New member
אצלי

פעם אחת פריימינג כזה והורמון גדילה שלא הזיז לא לכמות ולא לאיכות.
אחכ בסתם חודש המעקב הראשון הראה פוטנציאל זקיקי לא רע יחסית אליי והגענו ל 7 ביציות ו2 הפריות טובות לכאורה (ללא הריון) ולא נעשה שום פריימינג או הורמון גדילה. החודש עשיתי פריימינג ואחרי 10 ימים כאלה באס ראו 7 זקיקים המשכתי עם פריימינג וכמה ימים אחרי כל הזקיקים נ ע ל מ ו!!!! ולא ממש הייתה לי וסת תוך כדי הפריימינג - זה מרגיש שזה די פיקשש לי את המערכת . היום אני בעוד מעקב לראות אפ משהו השתנה או התעורר. אם כן אז מתחילה גם בגירוי וגם ההורמון גדילה. בהחלט זו תהיה הפעם השנייה והאחרונה שאני נותנת לזה צ'אנס אם לא יהיו תוצאות חיוביות (לפחות איכות ביציות משופרת או הפריות טובות משמעותית..או המדע הבדיוני-הריון)
 
אני בשוק. נעלמו 7 זקיקים??!!! איך קורה דבר כזה?

לאן הם הלכו לכל הרוחות?... זקיקי הודיני....
מאחלת לך סבב מוצלח ופרי מתוק!
 
מכירה נשים שגם בפרוטוקול רגיל ללא פריימינג נעלמו להן זקיקים

אני לא מצליחה להבין עד היום ממה זה נבע (גם הן לא..), אבל לפחות אצל אחת מהן המשיכו אכ עם הגונל (ואולי גם מונופור לא זוכרת) 10 ימים וחזרו זקיקים חדשים. שאבו והחזירו בלסטו טרי והבחורה כעת בהריון מתקדם !
כך שמסתבר שזקיקים נעלמים זה תופעה מוכרת.. הם לא ביצו כי לפי בדיקות הדם לא היה ביוץ.. לא ברור להן נעלמו.
 

shoosh101

New member
אצלי עם פריימינג היו הרבה פחות ביציות

(בלי פריימינג תמיד היו הרבה, 12-18, ועם היו רק 4-6). מצד שני, דווקא שני הטיפולים עם פריימינג הובילו להריונות מוצלחים, אז יכול להיות שזה שיפר איכות (אם כי היו עוד שינויים בפרוטוקול, כך שקשה לי לומר מה עשה את ההבדל). לדעתי זה שווה ניסיון.
 
למעלה