שיחת נפש עם שחלות מזדקנות.... טקסט ארוך

שיחת נפש עם שחלות מזדקנות.... טקסט ארוך

אני מאמינה גדולה בכוח של דמיון מודרך וביכולת שלנו להשפיע על הגוף שלנו. בשבועות האחרונים חשבתי שאני צריכה לעורר את הגוף שלי מתרדמה. שמעתי מוזיקת תופים קצבית באוטו, דמיינתי כל הזמן שאני עומדת ליד השחלות שלי וצופרת להן בחצוצרות וצעקתי על הגוף שלי בכל הזדמנות.
הרפלקסולוגית שלי אמרה לי שההיפותלמוס שלי מאוד מוטרד ואני שמחתי. טוב שהוא מוטרד עניתי. גם אני מוטרדת.
אבל אז שה-FSH שלי הרקיע שחקים הבנתי שאולי טעיתי. ד״ר בר חווה הגדיר את זה יפה שאמר שהטיפול שקיבלתי מושלה לנסיון לכבות ניצוץ בבנזין. הוא התכוון לגונל אף, אבל אני הבנתי שגם הגישה שלי הייתה שגויה.
מאז אני אני פונה למוח שלי ומהדהדת המשפט של חזקי המדריך מארץ נהדרת ״דבר חלש״. אני שולחת את המוח לחופשה ללא תשלום ופונה לשיחות נפש עם השחלות.
אתן זוכרות שחלות יקרות שלי שפעם היינו צעירות וטיפשות? זוכרות את השירים ששמענו בתיכון? אני משמיעה להן מחרוזת שירים של קיילי מינוג וג׳יסון דונובן והן מחייכות.
זוכרות בכיתה י׳ נסענו פעם ראשונה לפסטיבל ערד? אני, בת דודה שלי ועוד כמה נערים שטופי הורמונים. אחרי הופעה הלכנו לאיזה בית ושם קרסנו לישון. יצא שהנער הכי חתיך נשכב לידך והבטנו בו מבויישות כל הלילה.
זוכרות איך הסמקנו שהביט בנו? זוכרות שכל מגע מקרי שטף את גופינו בים גועש של הורמונים טריים ורעננים?
זוכרות שבכיתה י״א נסענו לטיול השנתי באילת? כל כך שמחתי שלפי החשבון שלי הייתי אמורה לקבל שלושה ימים אחרי הטיול ותכננתי להשוויץ בבגד ים חדש. זוכרות שהקדמתן את המחזור בארבעה ימים? מצחיק אותכן נכון... בטח, זה היה מאוד מצחיק להביט בקנאה בכל המתרחצים ולשבת בחום על החוץ בצד עם הבנות הצנועות והמדממות. איך כעסתי עליכן...
וזוכרות בכיתה י״ב את הבגרויות? הייתי כל כך עסוקה במבחנים, בללמוד שלא שמתי לב שלא קיבלתי מחזור חודשיים. ריחמתן עלי? נתתן לי חודשים מנוחה? זה באמת היה נחמד מצידכן. חלק מההצלחה שלי זה בזכותכן!
אני יודעת שאתן כבר רגל וחצי בפנסיה. אבל אני מבקשת עוד מאמץ אחרון. אני יודעת שיש לכן קופסה מיוחדת שבה אתן שומרות את הביציות הטובות ביותר. אלא שלא רציתן לבזבז סתם. אני מבקשת שתתנו לעצמכן להסחף בשטף ההורמונים, לשכוח לכמה רגעים בנות כמה אתן ולחזור לגיל העשרה. לפתוח לרגע את דלת הקסמים ולשחרר עוד קצת אהבה. אני מבטיחה שהביציות יקבלו טיפול מיוחד. כל כך מיוחד שיזכו לראות את העולם עוד לפני שיפגשו את בחיר ליבם. מובטח להם דייט סוער ומסעיר בצלוחית מעבדה ולאחר שיבססו את מצבן החדש יוחזרו לשמירה בגופי.
ואסיים בסיפור שהיה באמת-
אליפות אירופה בכדורגל 1992.
שבועות בודדים לפני תחילת התחרות נבחרת יוגוסלביה שהעפילה לתחרות פרשה בשל התפוררות המדינה במלחמת אזרחים.
המארגנים היו צריכים נבחרת חלופית. חיפשו איזה נבחרת שלא העפילה קיבלה את הניקוד הגבוה ביותר והגיעו לנבחרת דנמרק. שחקני נבחרת דנמרק היו עסוקים עמוק בחופשת בטן גב שקיבלו טלפון שהזעיק אותם חזרה למחנה אימונים זריז לפני התחרות. נבחרות אחרות עסקו במשך חוגשים בהכנות ואילו הדנים בקושי התארגנו להגיע לתחרות.
הם הביאו המון כבוד שהצליחו להעפיל לשלב הנוק אאוט. אף אחד לא האמין שהגיעו לגמר מול גרמניה הגדולה ועד היום מדברים שם על הגביע אירופה לאלופות שהביאו חזרה לקופנהגאן. גביע מאליפות שלא היו אמורים להגיע אליה.
אז מה אתן אומרות שחלות יקרות? עוד מאמץ קטן וליד המרגריטה בחוץ הים במלון בקריביים יהיה לכן גביע אחד (או שניים). תוכלו להביט בו בגאווה ולדעת שעכשיו, עכשיו אפשר באמת להנות מהפנסיה.
מה אתן אומרות?
?
 
כתבת מקסים !

אני בטוחה שהשחלות הקשיבו (במיוחד אחרי שהפעלת להם את יסורי המצפון על חופשת התיכון באילת...

שיהיה בהצלחה !
 

zuzazi

New member
אותי שכנעת. ואולי כדאי שאעשה שיחה רצינית עם הזרעים הסוררים

 
את מקסימה


 
תודה על התגובות


אני מוכנה לתקשר גם עם שחלות אחרות וזרעונים סוררים לכל מי שמוכן להקשיב
 

טוליתי

New member
עם כתיבה כל כך מעניינת, כל כך מרגשת ואיכותית,

השחלות פשוט חייבות להקשיב לך
.
&nbsp
מאחלת לעצמי ליהנות במהרה מקריאת הודעת ההריון שלך, ובו תספרי לנו על השחלות הממושמעות שלך.
 

טוליתי

New member
עם כתיבה כל כך מעניינת, כל כך מרגשת ואיכותית,

השחלות פשוט חייבות להקשיב לך
.
&nbsp
מאחלת לעצמי ליהנות במהרה מקריאת הודעת ההריון שלך, ובו תספרי לנו על השחלות הממושמעות שלך.
 
את מעולה!


לא יודעת מה עם השחלות שלך, אבל אני לגמרי השתכנעתי
מקווה שגם הן הקשיבו והפנימו
 
למעלה