לחץ וחרדה

סיון2015

New member
לחץ וחרדה

שלום בנות . לאחרונה מרגישה לחץ חזק מתחת לחזה באמצע . תחושה חזקה של לחת או חרדה שלא מרפה . ניסתי דיקור ולא עזר . האם גם אתן חוות זאת במהלך הטיפולעם ?? מה עוזר לכן להירגע ? האם אפשר לקחת כדורי הרגעה . אני היום אחרי שאיבה . והתחושה הזו מלווה אותי כבר ארבעה חודשים . זה בא והולך בגלים
 

בלונד23

New member
2 חזיתות

א. לשלול בעיה בלב. לא יודעת, אקו לב, אק"ג תקין?
ב. אם שוללים הרי שמדובר בחרדה. ואז הולכים לפסיכיאטר ולוקחים כדורים נוגדי חרדה.
מה דעתך?
 

פאשון

New member
היי

זה מגיע משום מקום? האם אחרי פעולה כירורגית של שאיבה?
מצטרף לבלונד לבדוק אקו לב. בדיקה פשוטה (עשיתי אותה בעבר).
היות ואז וטיפולים, חשוב לבדוק קרישיות כי אם את מרגישה לחצים יכול היות שהגוף מייצר קרישי דם בעקבות הטיפולים והעלייה באסטרדיול ולכן ישלטפל כדי להימנע מתסחיפי ריאה.

האם יש לך סימפטומים נוספים? למשל קוצר נשימה? סחרחורת? תחושת עילפון? חרדה יכולה להיות רצף של הרבה דברים. זה יכול להיות התקף פאניקה או "סתם" הפרעת חרדה/הסתגלות לא פתורה כתוצאה מהמצב. כך או כך, אם זה באמת לחץ, אז הפתרון הוא לא סתם כדורי הרגעה כי הם יכולים לעשות גרוע יותר. בדרכ נותנים SSRI. התגובה אליהם איטית בערך כחודש אבל הם עושים טוב את העבודה. אפשר להתייעץ עם רופא משפחה ואל חייבים פסיכיאטר בשביל זה.
 
עד שתעשי בירור (ומסכימה עם הבנות מעלי שחשוב לעשות בדיקות)

יש כדורים ללא מרשם שמותרים גם במהלך טיפולים והריון (רק כדאי ליידע את הרופא המטפל כשאת מתחילה לקחת).

תרגישי טוב והמון הצלחה
 

שירןג7

New member
אישית

אני בן אדם חרדתי. אני בעד תרופות באופן כללי וחושבת שלא צריך לסבול. המדד שלי לפחות לשימוש התרופה הוא כאשר הלחץ והחרדה מפריעים לשגרת החיים. בעיניי כדאי להיות רגועה כדי להתמודד בצורה טובה עם הבאות. אז חבל. כמובן שכדאי לעשות דברים משלימים כמו שיחות ששוות זהב כשלחוצים וקשה דיקור וכל מה שעוזר לך להרגיש טוב. מניחה שזה קורה להרבה מאיתנו את לא לבד :)
 
למעלה