פתיחת בטן להוצאת מיומה

פתיחת בטן להוצאת מיומה

שלום לכולן,

התגלתה אצלי מיומה ולפי הגודל והמיקום הוחלט שצריך להוציא אותה בפתיחת בטן. רציתי לשאול אם יש למישהי המלצה על מנתח (לא חשוב האיזור בארץ) המתמחה בניתוחים מסוג זה (ספציפית בפתיחת בטן).

תודה רבה
 

טוליתי

New member
בתל השומר יש שלל מומחים מצוינים לניתוחים מסוג זה

שיהיה בהצלחה ובקלות.
 
תודה, קראתי כאן הרבה על גולדנברג

מישהי יודעת אם הוא מתמחה גם בפתיחות בטן, או שבעיקר עושה לפרוסקופיות?
 

ענבל ח1

New member
היי יקרה

מי ייעץ לך להוציא את המיומה בפתיחת בטן מלאה? לעניות דעתי ההחלטה צריכה להתקבל עם רופא מנתח... אותו רופא מנתח שאצלו את מעוניינת לבצע את הניתוח.
אני בהחלט ממליצה על פרופ' גולדנברג לייעוץ. את גם יכולה בעצם לשאול בטל' לפני שתגיעי לייעוץ אם הוא מבצע גם ניתוחים בפתיחה מלאה כדי שתדעי מראש.
בהצלחה!
 
המליץ לי רופא מנתח

אבל אני לא בטוחה שאני רוצה שהוא יהיה ה-מנתח. הייתי אצלו קודם כל כדי לברר מה קורה, ועכשיו השאלה אם לפנות למישהו באופן פרטי, ואם כן אז למי.

לגבי גולדנברג, אני בטוחה שהוא מבצע ניתוחים גם בפתיחת בטן, השאלה אם הוא וירטואוז בזה כמו שאומרים עליו לגבי לפרוסקופיות. (אומרים=מהפורום הזה, אין לי כל כך הרבה מקורות מידע אחרים...)
 
כיום זה נעשה בעיקר בפתיחת בטן

ולא בלפרוסקופיה, כי כשמוציאים שרירן בלפרוסקופיה צריך מכשיר שמרסק אותו כי זה נוקשה ולא ניתן להוציאו דרך אחד הפתחים הקטנים כמו שעושים למשל עם ציסטה, אבל המכשיר ההוא הוצא משימוש מסיבה מסויימת ולא קיים בארץ למיטב ידיעתי (אולי אני טועה).
 
גם לי יש שרירן בגודל 4.6 ומרו לי שאין צורך להוציא אותו.אבל..

אבל גם ראיתי הרבה פרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט שניתן להוציא את השרירן על ידי לייזר בשיבא
 
למעלה