קבלת מחזור 11 יום אחרי החזרה :תקין?ועוד לבטים

רקפת 108

New member
קבלת מחזור 11 יום אחרי החזרה :תקין?ועוד לבטים

אני אחרי IVF ראשון ומסתבר שלא האחרון (מי אמר מזל?) ולכן הרבה דברים חדשים לי במסלול הזה.

קיבלתי מחזור
(שאין ספק כבר לגביו כי עשיתי בטא רק בשביל לוודא) 11 יום אחרי ההחזרה כשהייתי עם תמיכה של סינרל בלבד.

עשיתי בדיקת פרוגרסטרון יומיים אחרי ההחזרה וערכי הפרוגרסטרון היו מעל 300 ורמות הE2 גם היו גבוהות.אפילו במרפאה אמרו לי שזה מעודד. כאן המקום להגיד שפרוגרסטרון גבוה לא מעיד על הריון לצערי.

בכל אופן האם זה תקין לקבל מחזור כ"כ מוקדם עם תמיכה?

יש לי מוקפאים ואני תוהה האם להמשיך לחודש רצוף נוסף (לא יודעת אם כדאי) או לתת צ'אנס כרגע למוקפאים.(פוליציסטית ולא כ"כ ברור אם אפשר להסתמך על הביוץ המאוחר שלי) התלבטות נוספת היא שהרופא שלי יהיה בחו"ל כך שבשאיבה הוא לא יהיה ולכן חשבתי על מוקפאים כי החזרה היא הליך "פשוט" יותר. כמובן שבאופק יש את החגים ואולי תהיה הפסקה כפויה אז אני קצת מתנדנדת.

ושאלה אחרונה היכן רואים בדו"ח של המעבדה של אסותא האם לעוברים יש שברים? ומה המשמעות של עובר בדירוג 1-?או 1-2? מה זה אומר לגבי השברים?

אני שכבר מחכה לקרוא "תעודות" אחרות של הקטנטנים.
 

מאמא75

New member
ממוקפאים יכולים לצאת ילדים....

לא יכולה לענות לך על שאלות התמיכה - אבל אני משערת שהגוף משתבש לפעמים מכל ההורמונים. לגבי דירוג השברים גם לא יודעת אבל בגדול יש גם סיפורים על עוברים עם שברים ש"הפכו" לילדים שלמים....
אני עצמי פוליצסטית עם ביוץ נורא לא סדיר ונקלטתי אחרי טיפול ממוקפאים - אני יודעת שאני לא היחידה. אולי שווה לנסות לתת לגוף קצת "חופש" מההורמונים וללכת למחזור מוקפאים - אולי אפילו תופתעי לטובה.
בהצלחה!!!
 

acka

New member
אוף לא כיף

אני הייתי הולכת על מוקפאים, גם לתת לגוף מנוחה וגם לנצל את ההורמונים השפויים.
ייתכן שכדאי לך להחזיר עם פרוגינובה/אסטרדיול אחר ולא על בסיס ביוץ טבעי. או אולי להתחיל בלי כלום ולראות אם יש התקדמות ואם לא אז להוסיף אסטרדיול.
אצלי בדו"ח פשוט יש שורה של % שברים ושם כתוב.
מצטערת שלא הלך הנסיון הראשון, קיוויתי שזה יהיה הפתרון המהיר בשבילך.
 
למעלה