שימוש בהגברה ברשות הרבים

שימוש בהגברה ברשות הרבים ../images/Emo141.gif

ברוכים הנמצאים, אסתכן במטחי האשמות באנטישמיות ובשנאת חינם ואשאל אתכם: איך זה, שכאשר יש אירוע של העיריה בכיכר יד לבנים, הרעש לא מגיע עד דירתי ברחוב אוסטרובסקי, אבל כשיש אירוע של "בני עקיבא" בסניף הסמוך, הרעש עולה לגבהים בלתי נסבלים? אני כבר לא מדבר על "שמחות" כמו הכנסת ספר תורה לאחד מבתי הכנסת ברחוב ברנדייס, שאז הם שמים את ההגברה האימתנית על וואן ומסתובבים איתה ברחובות, שכולם יראו מי כאן בעל הבית ועם מי לא כדאי להתעסק. האם אפשר לעשות משהו בעניין? האם כבר נעשה משהו בעניין? תודה מראש למי שיגיב לגופו של עניין, ולמי שמתכוון לנתח עכשיו את אישיותי - שלא יצפה לתגובה (או לשכר טרחה).
 

lomeshane

New member
חוק עזר עירוני

לדעתי יש חוק עזר עירוני שאוסר על שימוש במערכות הגברה בגנים הציבוריים/ בשטחי ציבור. דרך אגב- גם שלוותינו מופרעת כל שבת אחה"צ כשהצופים הדתיים עושים פעולה בגינה שליד הבית שלי. הרעש הוא בלתי נסבל, גם בלי שימוש בהגברה...
 

32103210

New member
תתנחמי שזה הצופים הדתיים

כי אם זה היה שבט אחר ,היה לכם עם הגברה,,,,,
 
הילדים שלי היו שם לפני שבועיים לנסיון

הם מאוד לא אהבו את הנסיון וכנראה שלא יחזרו אבל הם מסרו לי שדוקא בפעולה הם לא עשו המון דברים "כדי לא לעשות רעש לשכנים". מתברר שגם כשמשתדלים אין שום דרך להפעיל חבורות גדולות של ילדים בלי להרעיש. הם גם ספרו לי על נס מדהים שקורה כל שבת בצופים, יש רק תא שירותים אחד שמספיק למאות ילדים. נס שמגמד את נס פך השמן.
 
אולי זה בגלל שכיכר יד לבנים פונה לכוון דרום

והרמקולים מופנים לכוון אחוזה ואילו בני עקיבא קרובים יותר לאוסטרובסקי והרעש מגיע מכל הכוונים. בשבת היה האירוע של השנה בבני עקיבא, שבת ארגון וכנראה זאת היתה הסיבה לרעש. אני מנחש שלאור התלונה שלך, שנה שלימה לא תשמע מבני עקיבא.
 
האירוע של בני עקיבא חצוף ושערורייתי

בשעה 12.30 כבר לא נתנו לי להיכנס לחניון המשביר כי יש ארוע של בני עקיבא. השעה הכי קריטית בשישי בצהריים - ומרכז העיר משותק. לא נראה לי סביר או הגון במיוחד.
 

32103210

New member
בני עקיבא ,לא סגרו את חניון המשביר

אלא העירייה , אם העירייה סגרה ,התלונות צריכות להיות מופנות לעירייה ולא לבני עקיבא . זה שזה,המקום שהעירייה הקצתה להם ,זה הבעיה , אבל, אם זה המקום שהעירייה הקצתה ,מי בני עקיבא כי נלין עלהם ?
 
מה זה משנה? הם הגישו את הבקשה

העירייה לא קמה בוקר אחד ויוזמת ארוע של בני עקיבא. אני מניחה ש הצופים יכולים לקיים את פעילותם במגרשים בפאתי העיר - גם בני עקיבא יכולים.
 

lomeshane

New member
למה העירייה שיודעת שזה מפריע לציבור

נותנת אישור לכך ? אני יכולה לבקש מה שאני רוצה מהעירייה, אבל תפקידה של העירייה להפעיל שיקול דעת ולא להסכים אם הדבר מפריע לרבים אחרים. אבל- כנראה שבעיריית רעננה לא רוצים להסתכסך עם ציבור שלם.
 
שאלה מצויינת

שלא באה על חשבון היעדר האחריות האזרחית של בני עקיבא במקרה דנן. זו תנועת נוער, אמור להיות שם היבט חינוכי הקשור להתנהגות ציבורית. לא?
 

נאנ3

New member
רק הערה קטנה: לדעתי הטענה צריכה להיות מופנית

לעיריה ולא לבני עקיבא, שהרי העיריה החליטה לשתק את מרכז העיר. ובקשר להערה שלי, נדמה לי שהעיריה משתקת את מרכז העיר גם כשיש עדלאידע או מצעד המחולות, כך ש"להתלונן" על האירוע של בני עקיבא נראה לי לא הוגן. ממה שידוע לי האירוע שלהם מתקיים פעם בשנה בדיוק כמו אירועים אחרים שבגללם העיריה משתקת את מרכז העיר.
 
ושוב את מראה את הדעות הקדומות שלך

עצוב לראות אדם שאפילו אינו מסוגל להתבייש בשנאת האחר שלו.
 
ניסיתי לעקוב אחר מסלול ההיקשים

שמביאים אותך למסקנה כזו וכשלתי. אני מודה. אולי סיפקת את התשובה בתגובתך?
 
אה, זה קל ../images/Emo141.gif

מי שמתלונן על חוסר התחשבות של חילונים, הוא אזרח ישר ותם דרך. מי שמתלונן על חוסר התחשבות של דתיים, הוא מלא בדעות קדומות, שלא לומר אנטישמי.
 
שושן, ככה אתה מכיר אותי?

מחנה אני לא מצפה לכלום ולכן לא התאכזבתי, ממך צפיתי ליותר. אכזבת אותי.
 
זה היה ביטוי של מניפולציה רגשית נחמדה

אבל אני מניחה, בלי להכיר את שושן צחור, שגם שם היא לא עובדת.
 

omnicom

New member
בהקשר זה- צופים דתיים בבי"ס תוחלת לשעבר

אנחנו גרים ליד גן אריגי (בין רמב"ם לקלוזנר) ובשנה האחרונה חיינו הפכו לסיוט בשבתות ובימי ג'- מאז שפינו את ילדי בי"ס תוחלת ברח' אוסטרובסקי. העירייה נתנה את המבנה לשימוש הצופים הדתיים, והם עורכים את הפעולות שלהם בין השאר גם בחוץ- בגן אריגי. הרעש הוא בלתי נסבל, במיוחד בשבתות. איזה שיקול דעת הפעיל מי שהפעיל בעירייה כשהתיר לצופים הדתיים להשתמש במבנה ומדוע ניתן להם לצאת החוצה ולהטריד את מנוחת התושבים בשבתות??? כמובן שתלונות לעירייה נתקלו באדישות ואין עם מי לדבר. בקיצור- סיוט!!!
 
למעלה