הפסקת החשמל

../images/Emo31.gif../images/Emo88.gif הפסקת החשמל

אנחנו בחושך משתים עשרה ועשרים לערך. יותר משבע שעות. משיחה עם מישהו בעירייה מסתמן שהחשמל יחזור בסביבות עשר. גשם ראשון שוטף את כיסוי החלציים הרעוע של חברת חשמל. אם למישהו היה ספק שזו חברה רקובה ושמונופול לא יכול לעשות לעולם עבודה טובה, הרי שהיום ניתנה התשובה הניצחת. מה עוד קרס? המוקד העירוני. אמדן נזקים: 1. נשיפת רוח קלילה ושתי טיפות גשם החשיכו את רוב איזור השרון לשעות ארוכות. 2. ריבוי טלפונים למוקד העירוני 107 הפיל את המוקד בשני מובנים: לא הספיקו לענות לכולם, והמרכזיה עצמה (כן, זו שהותקנה השנה עם המענה הקולי האוטומטי וספירת הזמן ומקומכם בתור) יצאה מכלל פעולה. 3. מוקד חברת חשמל נתן אפס שירות ומענה לציבור - המוקד שלהם פשוט לא היה זמין. מה יקרה כאן במצב חירום אמיתי? אני לא רוצה לחשוב על זה. ככל שאני חושבת שאכן תקלות קורות, בהחלט נראה לי סביר לדרוש, כאזרחים, תושבים ולקוחות חברת חשמל, שהתקלה הזו תחקר עד תום ע"י גורמי ביקורת חיצוניים ושהאשמים ברשלנות הזו יתנו על כך את הדין.
 

BellA עלמה

New member
מעניין אם יהיה משהו בחדשות

אני רוצה להאמין שהיה משהו די רציני שיכול לשתק ככה איזור שלם ולא סתם בגלל כמה רעמים וברקים כי אם כן אז יש כאן בעייה רצינית ועומד להיות לנו חורף לא פשוט.
 

Citizen Y

New member
באמת מגוחך, 7.5 שעות של חושך...

מישהו בטוח התרשל בתפקיד אגב היה ניתן להשיג את המוקד של חברת החשמל עם קצת עקשנות (לפחות כדי לשמוע את ההודעה הקולית שמבשרת על התקלות, לא ניסיתי להשיג מענה אנושי, רק התקשרתי כל פעם שפג צפי התיקון)
 

חגיתלה

New member
רוב הזמן לא ניתן היה

צליל תפוס קרע לי את עור התוף ב99% מהמקרים. וכאשר סוף סוף ענו התקליט לא תאם את המצב בשטח
 

אסטרטגי

New member
לא למדו כלום - זה בדיוק מה שקרה בשנה שעברה

אז היתה הפסקת חשמל של 10 שעות בכל איזור קרן היסוד-החייל, גם אז ביום שישי. במשך שעות הם גזמו את העצים עד שהחזירו את החשמל... עבודת תשתית פשוטה שהיתה אמורה להתבצע בעוד מועד, אבל למי אכפת. וגם אז המוקד של חברת חשמל לא ענה. עצוב, אבל די ברור שבשנה הבאה הסיפור יחזור על עצמו..
 
לא זכרתי עשר שעות בשנה שעברה

אבל גם אצלינו ביובל היתה הפסקה קצרה כמעט בכל סערה. שני המוקסים חזרו לענות. לפי מוקד 103 עכשיו - מועד משוער לתיקון 21.30.
 
עדכוני 103

כ"ס + הרצליה יוארו באחת עשרה, רמת השרון בחצות. אחי (שגולש כאן) הגיע כעת לביתו במערב העיר ומצא שחושך ירד על האיזור. אין דיווח על כך ב- 103. לדבריהם - התקלה רק במזרח העיר. יש רחובות חסומים עקב פעילות התיקון. בסופן של הרבה הקלטות הגעתי למוקדנית. לדבריה - בכל איזור רעננה ישוב החשמל לזרום באחת עשרה.
 

AvihayA

New member
עדיין יש איזורים באיזור המזרחי

אלינו בשברץ החשמל חזר בסביבות 20:30-21:00
 
אכן, דיווחתי רציף בפייסבוק וכאן

דרך הסלולארי. היו כמה דקות שגלשתי בהן מאחרי באיזור הנשיאים - אח"כ פסק גם שם האור.
 

lomeshane

New member
בגבעתיים זה לא היה קורה...

שם כבר השכילו לפני כ-10 שנים להכניס את כל קוי המתח הגבוה אל מתחת לאדמה ! לא מבינה למה לא עושים את זה בכל הארץ ! זה היה מונע את התקלה הענקית והמיותרת של אתמול, שנבעה מפגיעה בקוי מתח גבוה.
 
למעלה