סכנת נפשות בכבישי רעננה

המשייף

New member
סכנת נפשות בכבישי רעננה

לפני כשבועיים נסעתי באחוזה, לפתע עקף אותי טנדר של הבטחון עם סירנה וצ'קלקה בצורה מטורפת, תוך שהוא עובר ברמזור של הרצל וברמזור של קרן היסוד באור אדום מלא ! לצערי לא הספקתי לרשום את מספר הרכב (אך זה לא היה הרכב של השיטור המשולב) למיטב ידיעתי, הפקחים אינם שוטרים ורק לרכב משטרה מותר לחצות באור אדום. התקשרתי לדווח אך קצין הרכב של העירייה נפנף אותי בתשובה שאולי הרכב היה צריך לעבור באדום (במילים קצת אחרות). מה היה קורה לו היו עוברים את הכביש ילדים ????
 
2 דברים

א. הם אפילו לא פקחים, הם עובדי קבלן שנותנים שירותי אבטחה לעיריה. ב. גם ניידת משטרה, אם החליטה לעבור באדום, האחריות היא כולה!!על הנהג. כבר היו תקדימים משפטיים בנושא. ג. תמיד אתה יכול לברר מה קרה ומי אלה היו דרך המוקד העירוני, בטח יש תיעוד למקרה והסבר הגיוני לכך שנאלצו לחצות באור אדום. ד. בלי קשר: הם אחלה חבר'ה ועובדים יפה ולא פעם שומעים על זה שהם מגיעים לאירוע רפואי לפני מד"א ומצילים חיים.
 
יש סכנת נפשות גדולה מזה

בגלל כל הנהגים חסרי האחריות בכלל שנוסעים בחוסר זהירות ומדברים בסלולארי תוך כדי נסיעה ולא קושרים את הילדים בחגורות הבטיחות וכו' וכו'... העניין שציינת עם אנשים יחידת הבטחון של העיריה הם אכן עובדי קבלן כפי שציין המגיב הקודם אבל אין קשר לעובדה הזאת ולכך שכשהם נוסעים בתפקיד (והם כמעט כל הזמן בתפקיד) הרי שהם מוזנקים ראשונים להציל חיים במקרים רבים והחבר'ה הצעירים האלה מגיעים ראשונים לתאונות דרכים ולא צריכים לזלזל בהם ולא באחריות שהם לוקחים על עצמם אם החליטו לחצות רמזור באור אדום. כפי שקודמי ציין גם לשוטרים אסור לחצות רמזורים אדומים וגם לרכבי מד''א וכיבוי אש, ואם קורה משהו הרי שכל האשמה נופלת על נהג הרכב. למרות שאינני יודע זאת ממקור ראשון אני בטוח שנהגי הבטחון של העיריה עוברים קורסים בנהיגה מבצעית כפי ששוטרים, כבאים, ונהגי אמבולנסים עוברים.
 
חלילה, לא זלזלתי.

עכשיו, בקריאה שנייה, הסעיף הראשון שלי באמת נשמע קצת מזלזל, אבל אני חושב שסעיף ד' די מכסה עליו....לא? הם באמת אחלה חבר'ה! רק שיסעו בזהירות.
 
למעלה