מטען חבלה נמצא בכניסה לבנין ברחוב הנשר ברעננה

Mapno

New member
מה את רוצה???

בלתי נסבל לראות כל כך הרבה הודעות חלולות
 

טלטלו

New member
סבל קשור בהפרת חוק מדינה ופגיעה בחלשים וכולי

אין מקום לסבל שנובע מקריאת הודעות ממוקדות כותרת וללא גוף תוכן קצת פרופורציה בבקשה אם יש הודעות רשמיות על מטענים אפשר ללוות אותן בחתימה רשמית של בעלי הדבר ולא להסתתר מאחורי ניק תודה וחג שמח
 
טלטלו, מה שהוא ניסה לומר לך

זה שפורום אינו צ'אט ואינו שיחה בה כל אחד אומר משפט. לפני שכותבים הודעה חושבים קצת ומנסים לנסח לעצמנו מה אנחנו מנסים לומר ורק אז לכתוב וללחוץ על "שלח". לפעמים קורה שאחרי שלחצנו על "שלח" נזכר ששכחנו משהו ונוסיף הודעה נוספת אבל זה לא מקובל שאדם כותב דרך קבע מספר הודעות אחת אחרי השניה, זה קצת מעיק על העין בפורום.
 

טלטלו

New member
תודה - והכוונה היתה לפרסם כותרת בלבד

שוב תודה על כוונתך ורצונך הטוב לפעמים יש לי התייחסות אחרת לכללים לא כתובים - כדי לתת ביטוי למחאה כחלק מעקרון חופש הביטוי. לפעמים אופן השימוש וצורת התגובה בניגוד להקשר המקובל = מהווים מחאה. המחאה שלי נגד הקריאה שחזרה בפורום לגבי כניסה לפרופורציות ולשמירה על נורמות הסדר הטוב בנושאים שיש להם חשיבות רבה וכפי שנראה לי יש כאן העדפה לנורמות של סדר של כוחנות . למשל היתה תחושה שאם מישהו כותב על בעיה חשובה לבריאות של כולנו - כמו בעיית החולדות או התאורה או כל דבר בלתי רגיל אחר - יש לקרוא את אלו לסדר על כתיבת התלונה ולהחזיר אותם מיד לפרופורציות כביכול יש כאן התלהמות לא בריאה. כביכול יש איזה אבא שיודע טוב יותר מכח סמכות שמימית. לגיטימציה שמימית שמכוחה הוא יודע מה הפרופורציות וכל השאר נקבות היסטריות ללא חוש מידה וקשר למציאות שמונעות על פי גחמות כלשהן . לפי המדע ופרויד כמובן. לא יודעת מי בפורום יודע מה הן הפרופורציות בכל נושא על סדר היום. נדמה לי שגם כוונתו של הקורא לפרופורציות חיובית בבסיסה. אבל הכוונות הטובות בצורה שבה הן באות לידי ביטוי יש להן טעם לווי של אינסטנט השתקה. האם מישהו מהרשויות קורא את הדברים בפורום ? אני מקווה שמי שאחראי = קורא ולא רק מכריז על סדר העדיפויות הראוי לדעתו ושכל השאר שישתקו מייד. כן המפקד. זו הדגמה אם כך לאופן שבו נורמה של כוחנות בתוך סדר מסוים לא תסבול כל שינוי מחשש לחשיפת האמצעים והכוחות בבסיס הסדר הנתון. זו היתה צורת המחאה. כמובן שמדובר במחאה לגבי נושאים בקהילה המקומית. משום מה נראה לי שיש מי שהדברים כוונו אליו שקרא והבין שזו מחאה. לדעתי זו צורת ביטוי לגיטימית אם כי אולי לא מקובלת בפורום המסויים. התגובה שלך אלי נכתבה באופן מתחשב ונחמד ותודה.
 
את מנסה בכוונה לכתוב הודעה שכולה כותרות?

במקום הודעה אחת, הרבה כותרות שמרכיבות את ההודעה? ובכן, זאת התנהגות שיכולה לעצבן הרבה מהגולשים ונחשבת לבלתי מנומסת. הרעיון של כותרת הוא להזמין את הקוראים לקרוא את ההודעה. ירצו, ילחצו על ההודעה ויקראו אותה, לא ירצו, יתעלמו. ביצירת הודעה המורכבת מכותרות של מספר הודעות יש משהו שיכול להתפרש כאלים. את שוללת מהגולשים את הבחירה, הם חייבים לקרוא את כל ההודעה שלך. כמו שכתבתי, זה מאוד לא מקובל ואפילו מעצבן בפורומים.
 

BellA עלמה

New member
יש כאלה שיגידו שזו התנהגות טרולית

מה גם שההודעות לא קשורות לעיר רעננה אני אומרת שפשוט להתעלם
 

טלטלו

New member
זה המדבר אינו יודע ../images/Emo66.gif

קראי את ההודעות - דווקא קשורות לעיר רעננה - הבנת הנקרא ?
 

טלטלו

New member
free your mind ...בתנאי שיש לך מיינד

שמחתי לקרוא שאת מתכוונת להתעלם .. את ולאו טסו ? חמוד. עכשיו אפשר לכתוב דברים מורכבים יותר.
 

Mapno

New member
את זקוקה לטיפול

ההודעות שלך חלולות גם כשיש בהן תוכן.
 
למעלה