נרשמתי להולמס פלייס פרימיום - טעות

נרשמתי להולמס פלייס פרימיום - טעות

כמה פוזה וניכור יש במקום הזה. נוראי.
 

gs1234

New member
תוכל לפרט?

לפני כמה שנים עשיתי סיבוב בכל מועדוני הכושר כדי לראות לאן כדאי לי להירשם. למטב זכרוני הולמס פלייס היה הכי יקר, אבל מי שיכול להרשות לעצמו מקבל תמורה לכספו: המתקנים היו מתוחזקים כיאות, המקום היה נקי ונעים, וכל מתאמן קיבל בתחילת האימון מגבת חדשה. אם המטרה שלך היא להיות בכושר, אני לא מבין איפה הבעיה. בסוף, אגב, נרשמתי למרכז הספורט העירוני.
 
אתה צודק

המתקנים מתוחזקים כיאות, המקום נקי, וכל מתאמן מקבל 2 מגבות בתחילת האימון. אבל יש המון פוזה, המון מבוגרים (כי כנראה הם יכולים לממן את העלות), המדריכים לא ממש שמים עליך אלא אם אתה לוקח אימון אישי. מילא אם אתה מתאמן עם חבר, אבל לבד זה פשוט לא כיף, אני משתעמם.
 

gs1234

New member
קח יוזמה

תתלה בלוח המודעות שם מודעה "מחפש פרטנרית צעירה לאימון משותף שלוש פעמים בשבוע" ותראה איך קורים ניסים.
 
בכל חדר כושר זה ככה

נראה שהבעיה היא בכך שמשעמם לך להתאמן ולא בחדר הכושר עצמו. אפשרויות: 1. נגן מוזיקה ולהתחיל להתאמן, חדר כושר הוא מקום להזיע, לא לחפש חברים. 2. מצא שותף לאימונים, כזה שבערך ברמה שלך שתוכלו לייצר תחרות בריאה ביניכם בלי להרוג אחד את השני. 3. תצטרף לחוגים במכון (ספינינג/יוגה וכו) שאל גם בפורום חדרי כושר. ====== באופן אישי התאמנתי בזמנו בשייפ/הולמס פלייס בקניון ומאוד נהניתי.
 
היית שואל אותי קודם ../images/Emo8.gif

אחרי שנים של נסיונות שונים ומשונים, התקבעתי עם עוד חברה על שניים-שלושה בקרים (חמש ורבע) בשבוע בפארק. אין פוזה. צעדה של 40-45 דקות ורבע שעה על מכשירי הכושר, קצת מתיחות - ומתחילות את היום.
 
למעלה