למה לא מסמנים כחול-לבן בסוף רח' עקיבא?

omnicom

New member
למה לא מסמנים כחול-לבן בסוף רח' עקיבא?

במקום מתקיים מסחר במכוניות לכל דבר, כבר דובר על זה רבות, אך לצערנו דבר לא נעשה למיגור התופעה. לפחות היו מסמנים כחול-לבן, כמו במרכז העיר, ואז היו מצמצמים את התופעה (וגם עושים קופה נאה).
 
כן, אני העלתי את זה בעבר

והתקבלה אז איזושהי התייחסות מבעירייה. אנסה לחפש בארכיון, למרות שמנוע החיפוש לא תמיד מוצא... אני מסכימה שזה חמור.
 
דומני שזו היתה אז התשובה

כחול לבן לא יעזור, אלא רק לבן. בכל מקרה, אעביר השבוע שוב את התלונה.
 

32103210

New member
לא בדיוק,,,

ישנה תקנה שלא נאכפת ,של איסור חניית רכב שמוצע למכירה , יש היגיון שהתקנה לא נאכפת ( בלי להיכנס לדקויות של התקנה ) אבל זה בדיוק ,המצב שצריך להפעיל אותה.
 

h1954

New member
למה בעצם זה מעסיק אותכם?

המכוניות עומדות בקצה הרחוב, באזור שלא פוגע ומפריע לאף אחד. גם זו דרך למכור מכונית. הצלחתם פעם לעבור את הרחוב המקביל, רבוצקי, בקטע שבין ששת הימים לאחוזה בלי להתקע בפקק ולהסתכן בכך שהרכב ממול יכנס בכם? נסו למשל להתעסק בזה.
 

lomeshane

New member
זה מטריד אותי כי אם אני הייתי עוברת על החוק

וחונה בכחול-לבן בלי תו תושב או בלי לשלם דמי חניה, הייתי מקבלת דו"ח שמן לתשלום,שהיה נושא הצמדה וריבית עם הזמן. אבל- כנראה שהעירייה חכמה על קטנים ולא מתעסקת עם "דגים שמנים". מעדיפה לא להתמודד עם פורעי חוק "כבדים". מרגיזה אותי התופעה של איפה ואיפה.
 

h1954

New member
חניה בכחול לבן

נידמה לי שבמקום שבו חונים הרכבים למכירה אין כלל סימון כחול לבן, ואם קיים סימון, והם תושבי רעננה בעלי תו חניה אין שום בעיה שיחנו שם. לכן הרוגז והכעס במקרה זה לא ברורים.
 

lomeshane

New member
אסור להחנות מכוניות למכירה בחנייה ציבורית אלא

רק במגרש פרטי ומתאים. זוהי כן עבירה על החוק שאיש לא אוכף.
 

h1954

New member
גם אם זה נכון

יש מידתיות בחיים, כל דבר צריך לקחת בפרופורציה, ולא לצאת במלחמה על דבר שנעשה בשוליים, ולא מפריע לאף אחד. אפשר למצוא לך לתעסוקה וענין הפרות חוק הרבה יותר מהותיות שלא נעשה דבר כדי למנוע אותן, ואפילו ברעננה...
 

lomeshane

New member
זאת מבחינתי תשובה של "סגירת פיות" ולא תשובה

לעניין. אני בטוחה שאם תחנה במקום אסור, לא תשלם ארנונה בזמן ועוד, אף אחד לא יתעלם מכך. מכעיס ברמת העיקרון שהעירייה בוחרת להעלים עין ממה שלא נוח לה להתמודד איתו, בעוד שהיא "חכמה על חלשים".
 
זה לא בשוליים

ואני שמה לב שיש לך גישה, אפעם, קצת פשיסטית בכל הנוגע לזכות הציבור לבקר את השלטון ולהתלונן עליו.
 
למעלה