מחפש פתרון לארוחות צהריים לילדים

מחפש פתרון לארוחות צהריים לילדים

הילדים שלי בכיתה ד' נהגו ללכת בשנה שעברה לצהרונית בבית הספר. היתרון הגדול היה ארוחת צהריים חמה אותה הילדים בד"כ אפילו אכלו. כיום הילדים טוענים שהצהרונית משעממת, את שיעורי הבית הם עושים בכל מקרה בבית והם גדולים מספיק לחזור לבד הביתה ולא זקוקים לבייביסיטר בצורת צהרונית. בתחילה שקלנו לשלם רק על שירותי ההסעדה, דבר שהיה אפשרי בשנים קודמות. למרבה הצער, נאמר לנו שאי אפשר רק לקנות דרך שירותי ההסעדה את הארוחה בלבד ולאכול בבית הספר (הוראות של העיריה כך נאמר לנו) ולכן אנחנו מחפשים סידור אחר. האם מישהו יכול להמליץ על פתרון באיזור מערב רעננה?
 

ATAF151

New member
להכין לבד

הפתרון הוא להכין לבד אוכל (א להשתמש בשניצלים מוכנים קפואים) ולשים במקרר או במקפיא, ושהילדים יחממו לבד במיקרו או בטוסטר אובן.
 
זאת באמת אחת האפשרויות שאנחנו שוקלים

אבל עדיין מתענינים באפשרויות נוספות.
 
אכן יש בעייה

יש למשל את שניצלס שבשנה שעברה ניסו כמה הורים בברטוב לדאוג להגעת ארוחת צהריים משם לביה"ס - הסתבר שאין להם אישור של משרד הבריאות להסעדה. זה לא קשור לניקיון שם אלא לגודל המסעדה. מי שיש לה אישור זו המסעדה / קייטרינג שליד הטאבון והמנגל, שעושה אוכל בריא ומצויין ומחזסיקה בכל האישורים. אני התנגדתי למשל לשניצלס לא בגלל האישור אלא בגלל שהאוכל שהם עושים לא בריא במיוחד. איתה זה היה סיפור אחר. אני לא זוכרת את שמה אבל אוכל לברר לך. המקום כשר ומספק אוכל להרבה גנים וצהרונים בעיר. עשינו שם ביקור - האוכל לא מטוגן ומיוצר בתנאים מצויינים, מתובל כראוי ומגוון.
 
למעלה