האם היו שיפוצים במבני החינוך?

ATAF151

New member
האם היו שיפוצים במבני החינוך?

סיירתי אתמול בברטוב והתקשתי למצוא שיפוץ כלשהו שנעשה שם. אפילו הצללה של המגרש המרכזי שניתן לעשות עם כמה סמרטוטים לא עשו.
 

עומר247

New member
לא יודע אם היו

אבל מסתבר שהעירייה ניפחה את הסכום עליו הודיעה בתחילת הקיץ. היא פשוט הכניסה בו את כל העבודות המתוכננות לשנה הקרובה.. וככה הגיעו ל30 מליון..
 
ביט"ס אחד אינו "מבני חינוך"...

בהחלט היו שיפוצים (אוסטרובסקי למשל שופץ כולו). לגבי ברטוב: 1. ההצללה במגרש תוקם בסוכות. 2. הוקמה הצללה בכניסה הראשית. 3. איזור אולם הספורט יגודר ויתחיל שיפוץ מאסיבי באמצע השנה. 4. מעלית לא תוקם גם השנה בשל ביש מזל - הקבלן חפר יסודות ו...פשט את הרגל (כך בשלושה בתי"ס). היסודות כוסו והעניין יטופל לקראת הקיץ הבא. 5. בתכנון ועם הרבה תקווה - שיפוץ כללי בקיץ הבא לאגף הקטנים, המנהלה וחזות ביה"ס. 6. ההצללה בחצר של אורי, שיש בה קרעים, תתוקן השנה.
 

ATAF151

New member
אין לי טענות אליך

1. מדוע לא לבצע הצללה במהלך החופש הגדול כדי שהילדים יהנו ממנה כבר בתחילת ספטמבר ולא רק החל מאוקטובר? 2. כנ"ל לגבי שיפוץ מסיבי באמצע השנה. 3. כנ"ל לגבי הקרעים באורי. 4. מעלית - אני מקווה שלפחות לא שילמו לו סכום משמעותי. 5. אגף הקטנים - כולי תקווה שזה אכן יעשה ואכן בחופש הגדול ולא באמצע השנה.
 
אז ככה

1. כרגיל, יצאו (לפחות על פי תפיסת העבודה שלי) למכרזים מאוחר מדי. זה קורה מדי שנה ואני מקווה שמחאתי בנושא נשמעה. 2. אין קשר לשיפוץ אולם הספורט - זה יימשך בכל מקרה מס' חודשים ויהיה ע"ח זמן לימודים, ללא קשר למועד ההתחלה. מדובר בשיפוץ מאוד יקר וככזה - חוק המכרזים מחייב תהליכים ארוכים ומורכבים יותר שדוחים את את התחלת העבודה. 3. הקרעים בחצר של אורי הם במסגרת אחזקה שוטפת ותיקונים - לא קשורים לשיפוצי קיץ. 4. תקוותך תקוותי. 5. כנ'ל. אישית, כנציגת ההורים, אני במעקב צמוד אחר הדברים, מול כל הגורמים.
 
../images/Emo32.gif בנושא הכיכר בבורוכוב-ההסתדרות

תמהתם כאן מדוע מתעכבת בנייתה... ובכן - מסתבר שמדובר בהתנגדויות שכנים. פרוצדורלית, עד שלא יטופלו ההתנגדויות בועדה, לא ניתן להתחיל בבניה.
 

32103210

New member
ברור שהם מתנגדים ,

לפי המקום כנראה הולכים להפקיע להם ,או לבנות משהו מוזר,,,,,
 

הרמוניה

New member
היו שיפוצים בחלק גדול מהגנים

אבל הסייעת והגננת שפגשנו אתמול לפני תחילת השנה טענו שהאיכות היא מהגרועות שראו אי פעם...... הרמוניה
 
למעלה