סניף דואר אופסטרלנד

סניף דואר אופסטרלנד

די, אני מתחרפן!!! לא יודע מה קרה, אבל בשנה האחרונה יש צפיפות בלתי אפשרית בסניף. לא משנה מתי אני מגיע, הסניף עמוס והתורות ממש ארוכים. היום 25 דקות חיכיתי בתור כדי לקבל חבילה. מה זה, מה קרה פתאום? ולמה לא מאיישים עוד עמדות או מרחיבים את הסניף? אני כבר משתגע. אני לומד באוניברסיטה הפתוחה כך שכל סמסטר צריך לגשת לדואר כדי לקבל חבילות של האונ'.
 
וזו התגובה שקיבלתי

ראשית ברצוני להודות לך על פנייתך המשמשת עבורנו כמשוב לטיב השירות הניתן על ידנו ולהתנצל באופן אישי על זמן ההמתנה החריג. חברת דואר ישראל בע"מ משקיעה אמצעים ומאמצים רבים בהכשרת העובדים בסניפי הדואר למתן שירות אדיב מקצועי וענייני לציבור הלקוחות. ברם, חרף מאמצים אלו יתכנו מקרים שאינם עולים בקנה אחד עם טיב השירות אותו אנו מייעדים עבור ציבור לקוחותינו. פנייתך שבסימוכין הועברה אל הגורמים המתאימים לבדיקה ולנקיטת הפעולות הדרושות לשיפור שירותי הדואר במקום על מנת לספק לכלל הציבור הפוקד את בית הדואר שירות מהיר ואיכותי תוך שימת דגש על ניהול זמן ההמתנה של קהל הממתינים . קבל נא את התנצלות חברת הדואר על כל שירות שלא סופק כהלכתו. לשירותך בעתיד ביתר הצלחה. בכבוד רב, מנהלת מדור פניות ציבור
 
מריחה בריבוע

צריך עוד סניף לאיזור 2005-לב הפארק ורק אז ירד העומס. או שיעבירו את הסניף הזה למקום גדול על 10-15 עמדות מאויישות. כל השאר - מריחה.
 
אני יודע

ואני צריך ללכת שוב לדואר לקבל חבילה, ולא בא לי, דוחה את זה.
 

פרפרים11

New member
ומה הכי מעצבן? שביום ראשון מצאתי בתיבת הדואר

הודעה לקחת מהדואר חבילה (מהאוני' הפתוחה) וביום שני מצאתי "הודעה שניה" לגבי אותה חבילה ושיש לקחת אותה עד ה31 לחודש (יום שלישי)..
 

ano nimy

New member
דואר רשום

זה רק אצלנו או שלעולם הדוור אינו מצלצל באינטרקום כדי לבקש לאסוף דואר רשום ? האינטרקום תקין והדוור לעולם אינו מציין על ההודעה את שעת הביקור, אבל רוב היום יש אצלנו מישהו בבית, ובטח לא ייתכן שאף לא פעם אחת היה מישהו בבית כדי לקבל את הדואר במסירה ידנית. משהו השתנה בנושא הזה ? כי אני זוכר ימים אחרים מהעבר, שבהם הדוור היה מצלצל באינטרקום, והיינו יורדים לאסוף את הדואר הרשום (ולא מדובר, כמובן, על חבילות גדולות, אלא על מכתבים רשומים). ובאותו נושא, הייתה פעם מכונה מחוץ לסניף שבה היה ניתן לאסוף חבילות בינוניות ומטה. מישהו יודע מדוע המכונה יצאה משימוש ?
 

avivab10

New member
גם אצלי היתה השבוע חבילה שהיא גם

דואר רשום, והשאירו לי פתק של דואר רשום (היינו ולא היית), למרות שהיה מישהו בבית כל היום. נראה לי שבמקרה הנוכחי שלי הבעיה היא רק בהודעה (היינו ולא היית, תוכל לקבל אותו למחרת מ 10:00)
 
נראה שזה גם קשור לקיץ

בקיץ חלק מהעובדים הקבועים בדואר יוצאים לחופשה ושוכרים עובדים זמניים במקומם. הרבה דברים מעניינים קורים עם העובדים הזמניים האלה, מסורה מבית אבא שבקיץ מגזינים לא מגיעים ליעדם, בתיבת הדואר מגיעים גם מכתבים של שכנים קרובים ורחוקים וכו'. נקוה שכשהעובדים הקבועים יחזרו מהחופשות המצב יחזור להיות רק בלתי נסבל כמו בכל השנה ולא גרוע מכך.
 

פרפרים11

New member
../images/Emo45.gif נכון..אחרי שכתבתי נזכרתי

שבתקופה זו העובדים הם זמניים, וכך קורות תקלות שונות ומשונות.
 
דברי הדואר

ופתאום יש לך גם דאר שאינו שלך . ופתאום יש לך מכתבים של אנשים מרחובות אחרים ( ואולי בשבילם זה דואר חשוב ) ופתאום דאר שלך מתגלגל על הרצפה ולא בתוך תיבת הדואר.. אבל.............................. תמיד תמיד יש להם תרוץ מוכן לכל דבר. ו................. קבל את התנצלותינו.. אך נסו אתם לעשות כל כך הרבה שגיאות בזמן כל כך קצר
 
למעלה