ליהוק מפתיע לעונה השניה

../images/Emo221.gifליהוק מפתיע לעונה השניה../images/Emo221.gif

לתפקיד אורח, ילוהק מרטין, אביו של ג'ייסון דנינו הולט. הפרט הקטן הזה נמסר במדור "העלוקה" בידיעות אחרונות: ג'ייסון דנינו הולט, הלא הוא מאור מהנפילים, קימבן לאבא שלו, מרטין, תפקיד באותה סדרה. התפקיד, באופן לא מפתיע: אבא שלו. ג'ייסון, ממש קשר משפחתי. "זה פשוט מדהים, אבא שלי בן 70 והוא לא שיחק בחיים שלו, ובכל זאת כשקראתי לו הוא עשה מונולוג קורע לב ומרגש מאוד". איך בוצע הליהוק? "שאלו אותי אם אבא שלי יודע לשחק ואמרתי להם לא, אז הם אמרו שהם צריכים אותו לסצנה. חייגתי אליו, שאלתי אותו אם הוא מעוניין והוא הסכים".
 
רוצים להיות בטלויזיה עם עדי הימלבלוי?

אתר חדש מחפש שחקנים להפקות שיעלו בטלויזיה, בערוץ 10 ועוד... כולל הפקה חדשה של עדי הימלבלוי! לא צריך ללכת לשום סוכנות, את כל האודישן עושים דרך האתר! כל מה שצריך זה מצלמה ביתית, והאודישנים המוערכים ביותר או בעלי הדירוג הגבוה ביותר יוזמנו להופיע בסדרות החדשות. שניים כבר התקבלו. שווה!
 

ילד רע 16

New member
נשמע טוב!

קודם כל, נשמע מצויין כי מרטין באמת אביו של ג'יסון, ככה שמערכת היחסים תהיה אמתית ביניהם. לגבי ה"מונולוג קורע לב ומרגש מאוד" - מעניין באמת מה ואיך המונולוג. יכול להיות שיוסיפו משהו חדש לעלילה של מאור, משהו שלא הוזכר בעונה הראשונה (לא הזכירו כלל את ההורים שלו, אם אינני טועה) - ואני בטוח שיפתיעו בעניין הזה. ואהבתי שלקחו אותו למרות שהוא לא למד משחק, בכל מקרה, יש לי הרגשה שהוא דווקא ייראה מאוד אמין ומשכנע על המסך, בכל זאת - גם אבא שלו וגם בן 70.
70? לא מבוגר מידי?
 

Yarinv

New member
הזכירו את ההורים של מאור

כשעצרו אותו על פרשיית חשיפת הפרטים על הכמ"ג באינטרנט שקרן עשתה תחת שם בדוי/הבריחה לתל אביב. אחד מהם, לא זוכר ספציפית.
 

adidasabc

New member
גם כשצורי התנצל בפניו על הסטירה שהוא נתן לו

אז מאור אמר שאבא שלו תמיד בא למנהל כשהוא עשה בעיות, ובסוף הוא החליט או לגור אצל המנהל או לא לבוא יותר.
 
למעלה