רוצים בדיחה

ציפלה

New member
רוצים בדיחה

בפורטל של תפוז אנחנו רשומים בין ארבעת הפורומים המועדפים! דליה
 

cafesito

New member
כל כך הרבה נאיביות וחוסר ידע

תענוג לקרוא. דרך אגב במועדפים באיזה מחשב זה היה?
 

jasmine38

New member
זה היה במחשב.........

קומודור, או אטרי, אני חושב, אחד משניהם. בתכלס.......... כמי שיודע ומבין ענין, ידוע לך שיש רשימת מועדפים אישית שהמשתמש עורך במחשב שלו. ולכך רמזת. כמו כן בפורטל של תפוז יש פרסום של פורומים שונים שמופיעים תחת הכותרת "....מועדפים..." (תקן אותי אם אני טועה). אורן, לפני שאתה מסתלבט על "בורות" לכאורה של אחרים, תפנים את המשפט הבא: "מי שיש לו בית מזכוכית - לא זורק אבנים".
 

נחושתן

New member
משת"פ!!!

אני מנחש שלא התכוונת , אבל זה מה שיוצא כשלא חושבים עד הסוף
 

נחושתן

New member
לקפסיטו

אני לא מכיר אותך אבל שמתי לב שכבר הרבה זמן לא בקרת בפורום. התחלתי כבר לדאוג. אבל מסתבר שכשיש לך הזדמנות לחדד חרבות את מופיע. אני דווקא חשבתי שהבדיחה של דליה טובה - ויש לי הרגשה שהיא ציינה שמדובר בבדיחה, דווקא בגלל שהיא כן מכירה את חוקי הפורומים.
 

אופניק2

New member
קפסיטו

אני דוקא מאד נהנה לקרוא את תגובותיו וכמובן את מלחמותיו במנהלת המסורה , קצת אקשן וירטואלי לא מזיק. ואם כבר מגיבים אז ללא ספק הוא הוא הראוי להנהיג את הפורום בקרב על קהל היעד.
 

cafesito

New member
למה לערב אותי???

לא ביקשתי להנהיג ואפילו לא ידעתי שציפלה פורשת.
 

אופניק2

New member
אם חשבת על זה בעבר ...

אז על אחת כמה וכמה , הגיע הזמן לחשוב על זה ברצינות. אתה תוכל לנהל פורום דינאמי וצעיר המדבר גם אל הגילאים הנכונים ולא רק לזקנים (סליחה , מבוגרים)
 

sunbeam

New member
קהל היעד

לא זכור לי שהוגדר אי פעם קהל יעד לפורום. מי שמעוניין יכול להצטרף. אם הרבה צעירים היו נכנסים לפורום ומשתתפים הפורום היה מקבל אופי צעיר יותר. לא זכור לי אישית שאתה אופניק (שמך מתאים לך בול!) משתתף קבוע בפורום.
 

ציפלה

New member
לאו......ף... ניק ולכולם מדליה

אתה הרמת לבעיטה וחטפת אותה. לאופניק ולכל המשתתפים בפורום. מכוון ואינני מנהלת הפורום היום.ומעולם לא הופעתי בשם בדוי, באותה מידה לא חששתי להגיד את אשר על ליבי. אני אומרת עתה שאני ממש לא גאה ברמה של הפורום של CF . מרגע שהוא התחיל יש בו מתח והתנגחויות. תציצו בבקשה לפורום של הורים לילדים חולים. כמות החיבה ההבנה והתמיכה שהם מרעיפים זה על זה ממש מרגשת הם מצרפים להודעות שלהם חיבוקים ונשיקות ומספרים לכל נכנסי הפורום על שלומם ועל הקורות אותם. למה לדעתכם זה לא קורה בפורום שלנו? אז אם אינכם רוצים חיבוקים ונשיקות, יש דברים כ"כ רציניים שעולים על הפרק לדיון כגון הויכוח על העברת זיהומים/חידקים מחולה לחולה. ארגון מרפאות CF כך שלא יפגשו חולים עם חידקים מסוכנים. כן פעילות של בוגרים או לא מפגשים של חולים? למה אינכם מתבטאים בנושאים רציניים? אני רואה גם בעיה בעובדה שאיננו מצליחים עם הרופאים והראיה כאשר דר' וירגיליס ליווה את הפורום חגגנו. אין לכם מושג כמה השקעתי בנושא של הרופאים. יתכן ששווה לשלם לרופא המלווה את הפורום ואולי לא כי לכל אחד מכם יש רופאים נהדרים שנותנים תשובות לשאלות. אולי לא צריכים פורום בכלל?????????? אז מה אתם אומרים על כך שתפעילו לחץ על המרפאות שלכם שיהיו ימים מיוחדים לחולים עם חידקים מסוכנים וימים מיוחדים לחולים ב CF שאין להם עדיין פסאודומונס. נושא נוסף הוא כיצד להציג את חולי CF או את המחלה בציבור? ובכלל לכל המציצים ולא נפגעים. אם אתם הורים או חולים תמיד קיימת האופציה לשם לא מזוהה.אנא הצטרפו והרימו את הרמה. פעם לפני 20 שנה אמרו שה IQ של החולים ב CF גבוה מהממוצע. אז איפה הוא מסתתר?
 

אופניק2

New member
אני שייך לרשימת הקוראים בלבד ולפני

שמנהלת תחזור ותצעק עלי כנראה אחזור לתפקיד הזה
 

jasmine38

New member
המועדפים.......

שמות הפורומים המועדפים בתפוז, משתנים מעת לעת, על בסיס רנדומלי. זה נועד לפרסם לסירוגין את על הפורומים של תפוז. מדובר במנגנון אוטומטי, ללא הגשמת אספרציות של מישהו.
 
../images/Emo22.gif לדעתי הפורום מיועד לכול גיל

שלום חברים לדעתי הפורום מיועד לכול גיל מקטן עד גדול אם אתם תכתובו לו חובה זה תלוי בכם לילה טוב, ושבוע טוב javascript:InsertIcon('
')
 
למעלה