פרוייקט ניתוח שמות

רותי 11

New member
פרוייקט ניתוח שמות


החלטתי לפתוח כאן בקבוצה בפרוייקט של ניתוח השמות שלנו לא על פי הנומרולוגיה המוכרת הרגילה
אני מתייחסת רק ל-3 האותיות הראשונות בשם שהן שורש הנשמה
וכמובן לשם שנולדתם אתו ולא שמות חיבה או חצאי שמות
שימו לב שאני מדברת על הפוטנציאלים שאיתם ירדתם ואם מה שקראתם לא מסתדר עם מי שאתם אז כדאי שתשימו לב שלזה אתם צריכים לשאוף וכמובן לצד החיובי של התדרים _אותיות)
 

pynokyo

New member
יופי, נשמע נחמד

האם את מתכוונת לעשות ניתוח האותיות כאן בפורום?
3 אותיות ראשונות של שמי יון (יוד, וו, נון)
אשמח לקרוא ניתוח האותיות.
תודה
 

רותי 11

New member
אכן כאן בפורום

מחר אני אכתוב
וכן מספיק 3 האותיות הראשונות
 

רותי 11

New member
הנה חלק מהפענוח

האותיות הינן סמלים אנרגטיים שבאו לתת לנו את התמיכה והעזר בחיים האלה,
השם שלנו זה איך באנו לחוות את החוויה בכדור הארץ בחיים האלה.
הניתוח מתייחס לפוטנציאלים איתם הגעת לכאן

י' – אוהבת ללמוד ולדעת, פועלת רק כשיש את כל הנתונים. צריכה ללמוד לשתף ולהתייעץ, מומלץ להיות בצד החיובי משום שמחשבה שלילית במקרה שלך מגבירה את התוצאה השלילית ונוצר חיבור לרגשות מהולים ברצון החומרי שיכול לגרום לחוסר אמונה ביכולת שלך וחוסר יכולת לשנות תפיסות שהתקלקלו. אות זו מאפשרת התחלה של תהליכים מוארים או התחלה של תהליכים לכיוון הצד האפל (שימי לב) מכיוון שהיא האות הראשונה זה מעיד על הכוח שהנשמה שלך ירדה להתמודד ולחוות מול צביר העל שלך שזה בעצם העם שלך. (חוויה/יעוד)

ו' - יסוד האדמה, אות גבוהה – המסלול שלה בעץ הספירות מאפשר לך ליצור בקרה ובחינה של תהליכים לפני יציאתם אל הפועל, מאפשר לך בהירות החלטות על בסיס הסתמכות העבר וחיים קודמים, והוצאה לפועל של ההחלטות וההבנות. לכן משמעות אות זו נותנת את החיבור הגבוה שדרכו ניתן למצוא פתרונות, זאת אות גבוהה, מאזנת, ונותנת את הדיוק. יכולת להתמודד עם קשיים בצורה קלה יותר. עשיית דברים בנעימות, חיבור שמים וארץ, מגשרים בין יריבים, ללמוד להביע רצון אישי. מכיוון שזאת האות השניה זה אומר איך באת לתפקד מול צביר המשנה שלך הכוונה לאנשים שאת מכירה כמו משפחה חברים ועוד... (שיעורים)


נ' – יסוד המים, הבנות מוארות מול הבנות אפלות. מכיוון שהאות הזאת מתחילה את המסלול שלה מספירת דעת שזאת ספירה שבעצם או מעלה אותנו לעולמות עליונים או מורידה אותנו לעולמות המראה, לכן אדם שמונע מפחדים יכול ליפול חזק מאוד ולכן צריך להיזהר שבעתיים. זאת אות שמיוצגת על ידי מזל עקרב שזה מזל מטלטל, האות רגשית מאוד, יכולת של ירידת כוח גבוה, הבנות גבוהות לכוח נמוך. אם הירידה היא למטרה חיובית זה טוב אם לרמה נמוכה זה לא טוב. רציניים מלאי אמונות וזקוקים לחיזוקים מהיקום והסביבה, צריכים ללמוד להעריך את מה שיש וללמוד לסלוח. מכיוון שהאות נ' היא האות השלישית מה שאומר על אלו כוחות הגעת לכאן כדי לפתח את עצמך כדי לעשות את העבודה והתיקונים שלך.
בשם שלך יש גם נתיב נסתר שנקרא נתיב האמהות שמורכב מ-2 האותיות י'-נ'
נתיב האמהות מאפשר יכולת לראות מעשים והבנות כיצד הם תורמים למערך הכללי (לעם ולבריאה) כוח לשחרר חרדת נטישה, חיבור למערכת אהבת המשפחה, רעיון ההורות, יוצר פתיחות מלאה ושלמה, את המשמעות הגבוהה של החיים. זוגיות טובה, אהבה עצמית ואל הכלל, חיים עצמאיים מתוך הביחד. מכיוון שזה מגיע כנתיב נסתר זה אומר שזה משהו שאת צריכה ללמוד להפעיל מתוכך.
טיפ:
בקרה, ביקורתיות פקפוק שפיטה עצמית.
יכולה להכיל גם בעיות וקשיים אמונות טפלות, שכר ועונש, פקפוק ביכולת האישית קשיים ברמת הרגש. כמו באות ר' בנוסף כמו באות ר' יכולה להכיל בקשות תחנונים אמונה באנשי דת מודעות רגשית נמוכה ללא כוח פנימי.

צריכה לשמור על מחשבה חיובית מכיוון ש-2 אותיות בשם שלך עוברות דרך ספירת דעת שיכולה להעלות אותנו לעולמות עליונים ואם אנחנו בחשיבה שלילית או פחדים היא מורידה אותנו אל הצד האפל.
 

pynokyo

New member
תודה רותי - נחמד לקרוא

לא הייתי מתייחסת לזה כאל איזושהי אמת מוחלטת
אדם מורכב מהרבה אלמנטים שמשפיעים עליו
שם, משפחה, תאריך לידה, סביבה, חינוך וכיו"ב.
יש די הרבה שמות שמתחילים בשלושת האותיות האלה.
יש אנשים ששמם הוא 2 אותיות בלבד.
בנוסף כל אדם במהלך חייו עובר תהליכים רבים - כלומר, בגיל צעיר החיבור של האדם לעצמו לסביבה שונה מאשר בגיל מבוגר.
החיים דינמיים במצב של תנועה והשתנות.
לא הבנתי מה קשורה האות ר' .
דרך אגב, נולדתי על פי התאריך העברי באות י' של החודש - ועל פי ספירת החודשים בחודש השישי (אלול) שהוא תואם לאות ו'.
לא ציינת את היסוד של האות י' (כתבת שיסוד ו' זה אדמה ויסוד נ' זה מים)
מהו יסוד האות י' - האם אוויר?
שוב תודה רבה על הניתוח והתגובה המהירה.
יום עצמאות שמח.
&nbsp
 

רותי 11

New member
ברור שאנחנו מעבר לשם שלנו הסברתי

שהשם שלנו אומר איך באנו להעביר כאן את החיים
עם איזה כוחות הגענו לכאן
ויש עוד הרבה פרמטרים מה שהבאתי כאן זה על קצה המזלג.
ולגיב האות ר' טעות
 
תמיד כייף לשמוע ניתוחים של אחרים בעירבון מוגבל כמובן

:) האמת מישהו ניתח את השם שלי באינטרנט וחלק מהדברים היו בול .:)
לא אכפת לי שידעו איך קוראים לי כי כבר חשפתי את השם שלי באינטרנט כמובן הפרטי בלבד שירה
 

רותי 11

New member
הנה ניתוח השם שלך

שירה – ש' - יסוד האש, אפשרות השלמות. האות ש' היא אות מאוזנת, יש בה את האהבה העצמית, יש בה את היכולת להיות בתחום המחשבה יותר מאשר בתחום העשייה. יכולת להיות מורה ומדריכה. תחום המביע מחשבות או את הידע המחשבתי, עוסקת במחשבה פחות בחומר. מחפשת סיפוק והנאה מהעשייה שלהם, חסרי שקט פנימי, ללמוד לעצור ולנוח, באות ש' יש 2 נתיבים נסתרים הנתיבים מעידים על שיעורים שלנו שבאנו לעבוד עליהם, באות ש' יש נתיב נסתר נתיב האלוהות והאהבה – משמעות היות האדם, אפשרות להבין את הבריאה, התעלות, פתיחות וקבלה נכונה. הטוהר שנמצא ביסוד לביצוע ארצי. מבצע את הנבואה האמונה, נתיב המאפשר לדעת את הנשמה, הבורא, התהליכים בדרך, צריך להיזהר מלהיות "פראיירית". יש לך גם את נתיב המימוש, מימוש נתונים שנמצאים ברמת הפוטנציאל, הנתיב הזה יושב בצד שמאל, המינוס הדיוק. מכיוון שהאות ש' היא האות הראשונה כל מה שנאמר, נאמר ביחס לצביר העל שאת שייכת אליו ובמקרה הזה זה העם היהודי. זה מה שבאת לעשות מול צביר העל שלך. ברמת החוויה/יעוד.
י' - יסוד האדמה – התחלה - אוהבת ללמוד ולדעת, פועלת רק כשיש את כל הנתונים. צריכה ללמוד לשתף ולהתייעץ, מומלץ לך להיות בצד החיובי (מחשבה) משום שמחשבה שלילית במקרה שלך מגבירה את התוצאה השלילית ונוצר חיבור לרגשות מהולים ברצון החומרי שיכול לגרום לחוסר אמונה ביכולת שלך וחוסר יכולת לשנות תפיסות שהתקלקלו. אות זו מאפשרת התחלה של תהליכים מוארים או התחלה של תהליכים לכיוון הצד האפל. . מכיוון שהאות י' אצלך היא האות השנייה זה אומר שזה משהו שבאת לעשות מול צביר המשנה שלך שזה האנשים שאת מכירה בחיי היום יום שלך. זה בעצם איך באת לתפקד מול צביר המשנה שלך, השיעורים שלך בחיים.
ר' - יסוד האש, מאופיינת על ידי קשיים או הבנות וכוח האמת, כשיש פחד מאדם או דבר מסוים מה שאת פוחדת ממנו יגיע מהר, זאת אות (סמל אנרגטי) שנותנת את הכוח לעשות פעילות מאוד נעימה, יכולת חשיבה והפיכת המחשבה לביצוע. השיעור שלו בגלל היכולת שלו היא להיות ראשוניים ופורצי דרך, יודעים לממש רעיונות מחוברים לעולם הרוח ולעולם החומר, צריכה ללמוד למתן את האנרגיה ולא להיפגע. מכיוון שהאות ר' היא האות השלישית מה שאומר שזה מול עצמך השיעורים שלך והחיזוקים שלך אלה הם הכוחות שאיתם ירדת כדי לפתח את עצמך.
 
למעלה