מסר לאומה שהועבר ע"י מלאך בחלום של חבר

Feanor75

New member
מסר לאומה שהועבר ע"י מלאך בחלום של חבר

"ישנה שנאה בעם ובורא העולם אינו שבע רצון מהמצב. תגיד לרבנים שיפסיקו להפיץ שנאה, שיניחו לחילוניים לבלות בשבת במקומות הבילוי שלהם, אם הם נהנים שם. שלא יגידו לאנשיהם לא לשרת בצה"ל".

-זה פחות או יותר המסר. אני משוכנע שהוא אכן ניתן ושלא מדובר בסתם חלום. אבל אני לא יכול להיות בטוח שהוא אכן ניתן ע"י מלאך. ישנם דמונים שמתחזים למלאכים, ואני אישית סבור שהטומאה בתרבות החילונית גרועה יותר מהבעיות שאצל הדתיים.
אני כן בטוח שיש עדיין הרבה שנאה בעם וזה מקור הבעיות כאן, התקשורת היא שמנצחת על השנאה הזאת ומלבה אותה בכל מקום שהיא יכולה: דתיים וחילוניים, גברים ונשים, אשכנזים ומזרחיים..צריך לשים לזה סוף. להיזהר מהסתה שיש בתקשורת כי מי שמוסת בכלל לא יודע שהוא מוסת. נשים בישראל שונאות גברים בגלל הסתה שקרית בתקשורת, וגם מזרחים ששונאים אשכנזים.
האנשים חייבים להתעורר ולהתחיל לחשוב בעצמם, להפסיק לתת לאחרים לחשוב במקומם ולנצלם למטרותיהם האנוכיות.

מוזמנים להפיץ את המסר
כל טוב

פאנור75
 

רותי 11

New member
המסר בעצם אומר חיה ותן לחיות

אל תתערב בחיים של האחרים ובאמונות שלהם
 
למה אתה מפיץ מסר בלי להיות בטוח במקור שלו?

חופשי יכול להיות דמון
וכבר שמעתי על דוגמאות כאילו אני לא הייתי מפיצה כלום שומדבר ללא הוכחות חותכות
 

Feanor75

New member
כי החבר שקיבל את המסר

הוא מבוגר וחולה והוא ביקש ממני לנסות להפיץ את המסר. אז התלבטתי ובסוף מצאתי פשרה בכתיבת המסר יחד עם הסתייגות ועם מסר נגדי משלי. הבנת?
 
שדים שונאים קדושה מתאים לשד

למסור לאנשים לתת לאחרים לא לשמור שבת ולהצדיק את זה .
זה לא מסר של מלאך של השם
 
אגב

מאחר שה"קדושה" של השטן היא חטא כשחקרתי קצת שטניזם (עכשיו לא חוקרת ומתעסקת בדברים אחרים), ראיתי שאחת הדרכים ששטניסטים משתמשים לזימון שדים זה למשל לערוך טקסים דתיים בצורה נלעגת או להשתמש בסמלים אביזרים של דת בין אם נוצרית או אחרת בצורה שתגחיך אותם.
 

Feanor75

New member
לא חידשת לי דבר

אני גם חוקר כבר שנים את הכוחות המתנגדים, והם פעילים בחיי האדם בצורה הרבה יותר אינטנסיבית, בהתאם לקרדיט שכל אדם נותן להם לפעול דרכו. כמו שהאלוהים פועל דרך האנשים שהולכים בדרכו אותו דבר גם הכוחות האחרים. הלעג שציינת הוא אחד הכלים שלהם, לכן אנשים רגילים מאוד ערים לפגמים אצל אחרים, כי הדמונים הם אלה שמפנים את תשומת לבם לפגמים. אבל לא כשמדובר בפגמים של אנשים רעים- הם זוכים לחסות הכוחות האלה שהם משרתים. אפילו ילדים כשהם לועגים הם עושים זאת בגאונות שנראית בלתי אפשרית לגילם, כי משהו פועל בתוכם.
 
למעלה