לרקוד עם אש כוכב היהלום: שערי ה-10.10 וה-11.11 וההתחלה החדשה

רותי 11

New member
לרקוד עם אש כוכב היהלום: שערי ה-10.10 וה-11.11 וההתחלה החדשה

סליה פן מתקשרת את המלאך מיכאל
9 באוקטובר, 2016
מאנגלית: סמדר ברגמן
אהובים, אתם חיים בזמנים עוצמתיים ואינטנסיביים. בזמן הזה, אור היהלום וקודי היהלום מפעילים את כדור הארץ שלכם בצורה לוהטת של אור היהלום, שאנו מכנים בשם ״אש כוכב היהלום״.
מהי ״אש כוכב היהלום״? זו המהות של הישות הקוסמית שלכם, של נשמתכם, והאנרגיה של היצירתיות. אתם יכולים לכנות זאת ״אש הנשמה״, כיוון שהיא אנרגיית אש חשמלית ועוצמתית שמפעילה את התשוקה הקוסמית לרקוד באור התהליך היצירתי. היא מה שאנו עשויים לכנות בשם ״אש מלאכים״, והיא המקום שבו הנשמה מכירה במהות האלוהית שלה ומאמצת את ״אש כוכב המלאכים״ אל תוך ההתגלמות הפיזית שלה.
זהו אור ואש שבוערים בלב הקוסמי באור לבן טהור. וזהו גם האור והאש שבוערים בלבכם ובנשמותיכם בעת שאתם נכנסים למציאות החדשה.
אהובים, רבים מכם מרגישים את אש כוכב היהלום בעת שהיא רוקדת לאורך המרידיאנים של גוף האור שלכם ודרך הגוף הפיזי שלכם באמצעות מערכת העצבים ועמוק אל תוך המטריצה התאית. כאן היא רוקדת עם הדנ״א, מפעילה צורות ותבניות חדשות.
זה זמן שבו האינטליגנציה היצירתית האלוהית שולחת את אש היהלום כדי שתשרוף ותכלה את כל שישן וכדי לברוא את החייב לבוא. זה זמן להיות מודעים לאש כוכב היהלום בעת שהיא זורמת אל תוך גופכם ומשתלבת אל תוך הגוף הפיזי וגוף האור שלכם. זה זמן להתמסר לקסם ולריקוד, ופשוט לאפשר לעוצמה היצירתית האלוהית לברוא ולהגשים בשעה שהחדש נולד.
שערי ה-10.10 וה-11.11 ו״ההצתה״ של אש כוכב היהלום
אהובים, בקרוב יחולו שני רגעים עוצמתיים שבהם אש הנשמה תופעל בכם ועל כדור הארץ. אלה הם שערי הזמן שאנו מכנים ה-10.10 וה-11.11.
ה-10.10 חל בעשירי באוקטובר, והוא נושא את האנרגיה של התחלות חדשות כשער 1.1.9. האנרגיה של הספרה 1 הכפולה מסמלת התחלות חדשות, בעוד שהספרה 9 מהדהדת עם האנרגיה של המאסטריות וההשלמה. אתם אכן משלימים את הטרנספורמציה שלכם ומשיגים מאסטריות של האנרגיה החדשה כדי שתוכלו להתחיל מחזור חדש של זמן ובריאה במציאות החדשה.
ביום זה, ולאחר זמן זה, אתם תרגישו בגלים של אש היהלום נעה דרך גופכם ודרך חייכם. נהגו בחכמה ופשוט אפשרו לאש היהלום לפעול על פי האינטליגנציה היצירתית שלה וראו מה תברא. אל תנסו לשלוט בתוצאה.
פשוט חלמו, השתוקקו ואפשרו לאש היהלום לשאת ולהפוך חלומות ותשוקות אלה לכדי התגשמות.
שער הזמן השני ב-11 בנובמבר יהיה מעבר עוצמתי מאוד. שער ה-11.11 הוא פורטל ״הפעלת המאסטר״, וכוח ה-11.11.9 שלו, שהוא 2.2.9, מפעיל הן את עוצמת מספרי המאסטר 11 ו-13 והן את החכמה הנשית האלוהית של ה-2 יחד עם המאסטריות וההשלמה. בנקודה זו, אש כוכב היהלום מתגלמת באנרגיה הנשית האלוהית, ומשמעות הדבר שהזרם העוצמתי של אש הכוכב/אש הנשמה תופעל באמצעות בלוטת האצטרובל ואל תוך ״גביע״ המוח הימני/המוח השמאלי של גולגולת ״הקריסטל״ האישית שלכם ותשודר אז אל תוך גופכם באמצעות מרכז הלב.
זו תהיה הפעלה אינטנסיבית ביותר, ורק אלה ש״מוכנים״ לכך פיזית יוכלו לבצע זאת בעזרת העצמי הגבוה שלהם. הדבר מחייב שהמוח הימני והמוח השמאלי יהיו באיזון ובהרמוניה, ושאש הכוכב תוכל לזרום לאורך חוט השדרה אל הלב ומטה אל כדור הארץ, דרך צ׳אקרת כוכב כדור הארץ, שם תתאחד עם אש כדור הארץ בלב הפלנטה.
אש כוכב היהלום תצטבר שם אל תוך לב הפלנטה ותסייע לתדלק את הולדת המטריצה החדשה עבור כדור הארץ החדש. אי לכך, אהובים, בעת שאתם חולמים את חלומותיכם על חיים חדשים ומציאות חדשה, אתם גם חולמים לכדי הוויה כדור ארץ חדש ומציאות חדשה עבור כולם בתודעה הגבוהה יותר.
תודעת היהלום ונושאי האור של המציאות החדשה
בזמנים אלו של שינוי וטרנספורמציה יהיו שלושה סוגי אנשים על כדור הארץ: אלה ש״ישנים״ עדיין בתודעת האנרגיה הישנה, אלא שנמצאים בתהליך של התעוררות, ואלה שמגלמים את המאסטריות שלהם והופכים לנושאי תודעת אש היהלום.
האנשים שמנסים עדיין לחיות את חייהם במודל התלת-ממדי של הדואליות והקונפליקט, עשויים להיחשב ״ישנים״. הם חושבים ״רציונלים״ המסתמכים על המוח השמאלי, שפועלים עדיין על קווי זמן לינארים ותכופות לכודים בגרסאות מציאות ישנות. הם לא העלו עדיין את התודעה שלהם למודעות של דרך הוויה אחרת ולמודל שונה של חיבור ואינטראקציה. עובדת היותם ״ישנים״ באנרגיה הישנה ואף על פי כן, קיימים בעולם הממד החמישי, הופכת את החיים קשים מאוד עבור אנשים שכאלה. עבורם, תהליכי הטרנספורמציה העמוקים נראים מאיימים וכאוטיים, ותכופות הם מגיבים על ידי כך שהם הופכים תוקפנים, נכנסים לעימותים ובוראים תוהו ובוהו, בלבול וחרדה רבים יותר. הם מרגישים את השפעות אש כוכב היהלום סביבם, אבל אינם מסוגלים לרתום אותה או לזרום עם הפוטנציאל היצירתי שלה.
הקבוצה השניה היא אנשים שנמצאים בתהליך של ״התעוררות״ ושהבינו שיש דרך חיים אחרת ושפרדיגמה חדשה נולדת על כדור הארץ. הם כבר התעלו מעל לקונפליקט, לדואליות ולמשחקי הכוח ואל התודעה הנולדת והמתפתחת של אהבה ותודעת אחדות. הם מחפשים ולומדים, ותרים אחר תמיכה בשעה שהם מפתחים את התודעה החדשה שלהם ומפעילים את גופי האור שלהם כדי שיוכלו לשלב את אש כוכב היהלום ולברוא עמה.
הקבוצה השלישית היא אלה שהפכו למאסטרים של האנרגיות החדשות ושנמצאים בתהליך של שילוב וגילום אש כוכב היהלום וחיים בתודעת היהלום. הם מסוגלים לשלב ולאזן דרכי הוויה של המוח הימני והמוח השמאלי, לפעול מלבם ומתוך אהבה וחמלה. הם זורמים עם האנרגיה היצירתית של אש כוכב היהלום ומסוגלים לברוא ספירלות זמן משלהם בעת שהם מבטאים ובוראים את הגרסאות שלהם למציאות החדשה. הם שילבו נשמה, רוח וגוף לכדי ביטוי אחיד אחד של אהבה אלוהית על כדור הארץ!
אהובים, נזכיר כאן גם את ילדי היהלום, אותן ישויות נפלאות של אור יהלום שהגיעו לפלנטה מאז סוף שנת 2012. נשמות זוהרות אלה נולדות עם תדר אש כוכב היהלום, ובכל מקום שבו הן נמצאות, הן מעגנות את אש כוכב היהלום בנשמותיהן ובוראות הזדמנויות לסובבים אותן להיפתח לזרם חדש זה של אור יצירתי.
תכלו לראות אפוא אהובים, שבזמן הזה, האנושות נמצאת בשטף ובזרימה בעת שהתמורות והשינויים מופעלים עמוק בתוך התודעה של כולם על כדור הארץ. כאשר אתם מקיימים אינטראקציות עם אנשים על בסיס יום-יומי, תמיד טוב לזכור שלא כולם נמצאים באותה רמת תודעה. אם הגעתם לרמה של אלה שמגלמים את אור היהלום, אזי אתם תדעו שאתם משדרים ומעגנים אור זה בכל מקום בו תהיו.
מה אתם עשויים להרגיש בשעה שאתם משלבים את אש כוכב היהלום
כאשר אתם משלבים את אש כוכב היהלום העוצמתית הזאת, אתם תרגישו ללא ספק תהליך זה בגופכם. ההוויה הפיזית שלכם סופגת עוד ועוד אנרגיית אור מתדר גבוה ורוטטת בתדרים גבוהים אף יותר. דבר זה יגרום בתחילה לתחושות של תשישות אינטנסיבית, בעת שאתם רוצים פשוט לישון כל הזמן. למעשה, אהובים, ייתכן ויהיה עליכם לנוח לעתים קרובות ולטפל בגופכם הפיזי בזמן שהוא משלב אנרגיות לוהטות אלה.
אתם גם עשויים להרגיש תחושות ״שריפה״ בגופכם, בייחוד במערכת העיכול, ואפשר שיהיה עליכם לשנות את התזונה שלכם למזונות רכים ובסיסיים מאוד (אַלְקָלִים) לזמן מה, כדי לאפשר לגוף שלכם למקד את האנרגיה שלו בשינויים. אתם גם עלולים להרגיש כאב בגופכם, בשעה שאנרגיה מתדר גבוה יכולה לברוא דלקתיות ולעורר אזורים של פציעות ישנות או חולשה בגופכם. ודאו שאתם שותים הרבה מים במידת הצורך, כדי לשטוף החוצה רעלים ו״לקרר״ את המערכת ש״התחממה יתר על המידה״ על ידי התהליכים של גוף האור והאינטגרציה הפיזית.
בנוסף לתחושות הללו, אתם עשויים גם לחוות תחושה מסוימת של ״חוסר נוחות״ או מוזרות בגופכם. אפשר והדבר דומה לזרמים חשמליים שזורמים בגופכם, כיוון שכך קורה למעשה. אור מתדר גבוה משתמש במערכת העצבים שלכם כדי לזרום דרך הגוף הפיזי שלכם ולהגיע למטריצה הפיזית. דבר זה יכול לגרום לכם להרגיש עצבניים וחרדים לפעמים, או אתם עשויים להתקשות להירגע ולהירדם. או אתם עשויים להתעורר לאחר כמה שעות בתחושות מתח. או אתם עשויים לחלום חלומות מוזרים בעת שתת המודע שלכם מנסה להסביר ולשלב תהליכים אלה.
בחיי היום-יום שלכם, אתם עשויים להרגיש מבולבלים לפעמים, ואתם עלולים לשכוח דברים ו״לאבד״ זמן. הסיבה לכך היא, במונחי מחשב, שהכונן הקשיח שלכם עובר פירמוט מחדש, וחלק מ״המידע״ עלול ללכת לאיבוד. פשוט היו מודעים לכך שכאשר התהליך יושלם, אתם תהיו מסוגלים לתפקד שוב בצלילות.
אתם עשויים גם להרגיש ״מנותקים״ מהמציאות ומאנשים אחרים. הסיבה לכך היא שזה המצב! ניתנת לכם הזדמנות מופלאה לברוא מחדש הן את חייכם והן את המציאות, ואת זו של כדור הארץ. על ידי חלימה, בריאה ונשיאת אש היהלום בתוך הווייתכם, אתם מקרקעים אור חדש ועוצמתי זה ועובדים עמו. אל תנסו ״להתחבר מחדש״, במקום זאת התמקדו בבריאת החדש ואפשרו לאלה שערוכים יותר עם האור והתדר החדשים שלכם למצוא אתכם!
העבודה עם אש כוכב היהלום בתהליך האינטגרציה
הדרך הטו
 
למעלה