אני כל הזמן מושך אלי חוויות לא טובות איך להתחיל לשנות?

AEOLIAH

New member
אני כל הזמן מושך אלי חוויות לא טובות איך להתחיל לשנות?

הבנתי שיש בתוכי חלק אבל שמפחד בבת אחת לעשות את השינוי וצריך את השינוי בהדרגה זאת אומרת שזה בסדר גמור להמשיך להשאר ולמשוך אלי חוויות שליליות אבל בנוסף להתחיל לזמו אלי חוויות נעימות כי כבר כמה שנים טובות שזה רק חוויות שליליות ולאחרונה זה החמיר והיום זה ממש הגזים, אתמול בלילה החנתי את האוטו של ההורים שלי כהרגלי לייד האוטו שכן שיש להם איתו וויכוחים (מוזרים) בנוגע לרכב שהוא צמוד מידיי לרכב שלו והחנתי את הרכב ממש רחוק ממנו והבוקר הוא בא אל אבא שלי ואמר לו שמישהו שבר לו את המראה וכנראה שזה אני כי אמר שחניתי קרוב מידיי מה שזה ממש לא היה ולא נברא ואבא שלי חשב שזה אני ובא אלי בטענות למה חניתי קרוב הייתי כבר עצבני ומתוסכל אז שיקרתי שבכלל לא לקחתי אתמול את האוטו כי הוא לא יאמין לי ויחשוב שזה באמת אני זה ששבר כי הוא אף פעם לא מאמין לי ,ומה שהשכן אומר והשקר שלו ממש לא קרה ולא נברא.

אני קם ומתעורר מהשינה ולא רוצה להתעורר כי אני פוחד שייתחילו לקרות דברים רעים כי כל יום זה קורא , פקחתי היום את העיניים יצאתי מהמיטה והשיחה הראשונה זה מאבא שלי בנוגע לנושא הזה ונכנסתי ללחץ ולפאניקה למה אני כל הזמן מושך אלי חוויות רעות רק התעוררתי דיי.

מה הדרך להתחיל לזמן גם חויות נעימות מה השיטה? אין לי בעיה שישארו גם החוויות הרעות כי בתוכי אני מפחד להיות בלעדיהם כי אני רגיל אליהם זה שנים רבות כמו חבר טוב, אז אני רוצה להשאיר בינתיים את החבר הזה אבל גם להוסיף חבר חדש חבר מפרגן ואוהב מה הדרך?
תודה.
 
אני חושבת וכבר כתבו את זה הרבה לפני

שתתחיל להתנתק מהדברים שתמיד אצלך לדבריך מושכים אליך אש בתור התחלה (האתרי היכרויות למיניהם). השלב השני זה למצוא דרך להתמודד ולטפל בפחד ןרק אז השלב האחרון אולי זה לחזור לשוק הפנויים פנויים. אני לא יודעת מה יעזור ספציפית לך עם הפחד אז אני לא אציע כלום. בכל אופן מה שקורה לרב שאתה נזכר בתובנות ואז חוזר שוב לאתרי היכרויות שוב נכווה שוב נכנס לרכבת הרים הרגשית שוב בוכה וחוזר חלילה לכן אני חושבת שעד שלא תתנתק לפחות זמנית משם יהיה קשה לשנות בלי לחזור אחורה זו דעתי על כל פנים..
 

AEOLIAH

New member
אבל זה לא קרה בכלל באתרי הכרויות זה קשור לשכן של אבא שלי

תקראי את ההודעה שוב בבקשה
 
סליחה אני רגילה שאתה כותב על אתרי היכרויות

חחח תגובת אוטומט. אמממ אני לא חושבת שיוכלו לייעץ לך הרבה בפורום וכדאי אולי להתייעץ ממש עם מטפל אלטרנטיבי או קונבנציונאלי בנושא. בעיקרון חושבת שחשוב לא לפחד מהפחד ואתה רבע עושה את זה בהסכמה שלך להכיל גם חויות שליליות. אני גם חושבת שהכי נכון שינוי איטי ובבת אחת עלול להיות הרסני לעיתים. מקווה שתצליח ואולי לאחרים תהיה עיצה מועילה יותר בהצלחה
 

רותי 11

New member
הדרך הטובה ביותר כמובן היא

לשנות את השיח הפנימי שלך וזה להיות שוטר
של המחשבות וכל הזמן לדבר לעצמך ולומר
שהכל טוב שאין בעצם שום סיבה שיקרה לך
משהו שלילי.
שנית לשנות אורח חיים להשתדל לא להיות לבד
הרבה, משום שכאשר אנחנו לבד המחשבות
מתחילות להתרוצץ בלי בקרה ואנחנו די נסחפים
למקומות לא רצויים, שנית להקיף את עצמך בדברים
יפים ושמחים, כמו מוזיקה כייפית, תוכניות טלויזיה
קלילות ומצחיקות, לקרוא רק דברים נחמדים לא
לראות או לקרוא חדשות ותכניות על דברים שליליים
להשתדל לקום עם מדיטציה טובה, לשים מוזיקה
קצבית ולרקוד עד כלות , ובקיצור לשנות את אורח
החים והסביבה הקרובה שלך
 

elar84

New member


אוסיף לדבריה של רותי שגם חשוב לדעת שבדיוק כמו שאתה חושב שאתה מושך מקרים שליליים אלייך, אפשר למשוך בדיוק הפוך.
למשוך אופטימיות, חיוביות שמחה אור וכו'.
 
למעלה