מע' ישנות בדרך לקריסה מוחלטת....

טל אסף

New member
../images/Emo222.gif../images/Emo23.gifמע' ישנות בדרך לקריסה מוחלטת....

הכלכלה העולמית שנשלטנ ע"י החשוכים -האילומינטי ושות' ...קורסת להם בפנים ! הם מנסים להדפיס עוד כסף ...הדבר רק מחמיר את כדור השלג ...! הרפואה שגם נשלטה ע"י החשוכים -בכאוס מוחלט ....עם ההגעה הבייתה -אין צורך בנתוחים ושקרים ששיכנעו אותנו שעלינו להיות חולים ולצרוך כדורים וכו'.... בהצלחה והנאה מהזמנים המרגשים...!
 

טל אסף

New member
חני -מה שאמרת על המחשבות שלנו -

בתקופה הזו -רואים אנשים כמו ספר פתוח -את כל מה שהם העמיסו על עצמם ...! האנרגיה החדשה מאפשרת את זה ...! אנחנו גם יוצרים לעצמינו דברים בכוח טבעי שיש לנו ועם העזרה של האנרגיה החדשה...! צריך להתרגל לחיות ככה ,לראות את העולם ככה ולהיזהר לא להפיל את עצמינו ...!לשלוט במחשבות ובתוכניות שלנו ...!
 

חני 61

New member
אסף ../images/Emo20.gif

נכון כדי לשלוט במחשבות ולהמירן למחשבות חיוביות .. לעיתים אני יכולה גם להשפיע על מחשבות האחרים וזה עליה בדרגה .. בעתיד רבים יוכלו לעשות זאת תקופה נהדרת בפתח אך גם מכשולים שעלינו להתגבר עליהם ..כדי להמשך ולהתפתח ..
 

Markup

New member
אתה מתכוון לזמנים מרגשים כמו בעירק?

או בשאר מדינות שקורסות? סתם בשביל לדעת, מה אתה חושב שיהיה כאשר העולם יקרוס...
 

טל אסף

New member
אני חושב....

שסוף סוף נשתמש בכסף בצורה שונה -ניעזר בנוסף לכסף -באנרגיה -חילופי אנרגייה ...לדוגמא-אם אני מומחה במשהו -אני יוכל להציע שרות תמורת משהו דומה -דברים כאלה שיהיו במקביל לכסף ...כולם יהנו מזה ..! מה שקורס זה הטייקונים הדורסניים-המפעלים המזהמים ,יצרני התרופות של צריך בכלל את הכימיקלים האלה ודברים כאלה קורסים -צורות חדשות יצמחו מתוך זה ...! ביי
 

Markup

New member
אה, אז אתה מתכוון שהכסף יוחלף

בסחר חליפין? שרות תמורת שירות? או נגיד תיקון תקר בגלגל תמורת תרנגולת?
 

טל אסף

New member
לא-

שיהיה בנוסף לכסף ! ז"א שאנשים יהיו הרבה יותר אנושיים -ויסכימו לקבל גם דברים אחרים בתמורה במקום לומר- קישתא לך מפה ...אם אין לך אז לא מסתכלים לכיוון ....ואז כמות המסכנים והבעיות עולה... בנוסף לכסף -המשאבים יהיו גם כישורים ,התמחויות ,-למעשה אלה אנרגיות -חילופי אנרגיות ...
 

Markup

New member
אה, את זה כבר עשו לפני

5000 שנה, בתקופת המעבר בין סחר חליפין לכסף, וברוסיה הסובייטית זה נוצר באופן טבעי. בשני המקרים השיטה לא שרדה. הבעיה העיקרית היא שער החליפין, למשל, כמה מנורות פלורסנט שווה שעת יעוץ חינוכי אחת לילד? והאם היועץ בכלל צריך מנורות? יש פרוייקט כזה היום שנקרא "בנק שעות" שפועל על פי העיקרון הזה שאתה מציע. לא ראיתי שהוא הפך ללהיט, ז"א יש איזה פער בין הרעיונות שלך לבין המציאות.
 

טל אסף

New member
לא אני עושה את זה...השינוי גורם לזה.

זה לא רעיון שלי ..! זה התהליך שאנחנו עוברים עכשיו . המשך יום טוב
 

פושקוש

New member
אממ ../images/Emo13.gif

השפע קיים וזמין עבור מי שמאמין ומוכן לקבל. החוסר הוא אשליה ושקר גס. אני מאוד אוהבת את הרעיון הזה של הבלי כסף, אבל אני מתארת לעצמי שהכסף גם משרת מטרה כלשהי, והשינוי הכלכלי שיהיה בעולם יבוא לידי ביטוי בזה שאנשים יפתחו לשפע ויעשו מודעים לעובדה שאין הגבלה לעושר, אתה הוא השולט בסכר הכלכלי של חיי
 

טל אסף

New member
נכון -השקר הכי גדול -

כאן -זה ההפיכה של הכסף לדבר נסגד ... התכונות ,האופי ,עיצוב הנשמה -אלה הדברים האמיתיים ... אבל מה הבעיה ?- אין הגבלה לעושר ,הבעיה שבגלל שהכדור היה בשליטת החושך -מכל עבר שתלו בצורה שיטתית במייד שמאוד קשה להשיג רווחה,שבלתי אפשרי להיות בריאים ועוד ,שחייבים להיות מסכנים,שחייבים למות בגיל 70... זו הסיבה שדתיים לא מכניסים טלויזיה הביתה ויש להם קווי תקשורת משל עצמם ..סתם בשביל להבין דרכם -איך הרוע מתפעל אנשים בשיטות מתוחכמות ..!
 

חני 61

New member
אסף ../images/Emo13.gif

הדתים צודקים יש בטלוזיה סרטים אלימים שבכוונה כדי לעורר באנשים את אלמנט הפחד המתח וככה להוריד את התדרים לתדרים נמוכים ..הכל מתוכנן .. עקרונית אן תוכניות טובות חוץ מערוצים כמו היסטוריה וגנרל גאוארפי אן מה ללמוד במיוחד ...
 

טל אסף

New member
חני ,הם משפיעים על הילדים .....

כבר מגיל קטן המיינד של הילד חשוף ... אח"כ אין לו שליטה על כל מני דברים ..!
 

טל אסף

New member
למעשה-ככה פועלים במימדים גבוהים-

אי אפשר ליצור חוסר איזון ....אם לקחתי משהו אני חש צורך לתת תמורה כלשהיא ..כדי להיות בריא ומאוזן מבחינת היקום ! כל התהליך שמתרחש עכשיו זה חזרה לאיזון של אנרגיות שמרוכזות בצורה לא מאוזנת -כסף רב מוחזק ע"י קומץ ...דבר שלא יכול להתקיים בתנאים של מימד חמישי ...!
 

Markup

New member
אה נו, יש לזה שם, זה נקרא

"מצפון". אתה חש אחריות כלפי החברה. אתה לא רוצה להידמות לאוכלוסיות מסוימות שמכונות "פרזיטים" אז אתה משתדל להחזיר טובה תחת טובה, לא? מה זה מימד חמישי? יש שם כסף?
 

טל אסף

New member
יש שם כסף וזהב....

וחומרים מאוד יקרים שנקראים -יהלומים . אבל אין מחסור בדברים לכן לכסף יש חשיבות אחרת ... לתכונות ,לאופי ,יש ערך גבוה יותר שם!..
 

טל אסף

New member
אין מחסור ...

בגלל - -שאין שם הפרעות ליצור שפע לעצמינו .. -בגלל שזה יותר קרוב למקור ואז הכל מסביב פורח -בגלל שלמחשבות שלנו יש יכולת ליצור על המקום דברים במימד החמישי עכשיו סתם תחשוב-אם היה לי בליסוף כסף ...אז במה הייתי מתמקד? רק בחוויות ,ובהתפתחות ...! יותא התמקדות היא בנשמה ...ולא בהשרדות ובדאגות !
 

Markup

New member
אם היה לך בלי סוף כסף היית

מתמקד בלעשות עוד כסף, כי כמו שכסף בא, ככה הוא הולך. לעולם אין לך ביטחון בו. הוא די תלוי בהסכמה של אחרים לקבל אותו ממך. לא הבנתי מה זה "אין הפרעות ליצור שפע לעצמנו". זהב ויהלומים הם חומרים שכורים אותם מהאדמה. רוב שני אלו משמשים בתעשייה (ולא בתכשיטים כמו שחושבים) כך שאם מצאת דרך לפתור את המחסור התמידי, אנא גלה לנו.
 
למעלה