החלטתי באופן מיוחד לשתף אתכם בחוויית (חלק 01)

snoopytush

New member
הלואי זה היה יותר מרגיע

ואפשר היה לאכול אותם
 

ינוקא1

New member
אם יגידו לי

שמרגרינה זו המצאה של חוצנים רעים - אולי אני יאמין.
 
היה לי נסיון לא מוצלח עם מירי אסט

הלכתי אליה (אולי לפני שנתיים) בקשר לבעיה פיזית מסוימת שהטרידה אותי מאוד כשכבר לא ידעתי מה לעשות כיוון שלא רק שלא זכיתי לטיפול בבעיה גם הממצאים הרפואים לא הראו בכלל שאני סובל מאיזשהי בעיה. מעולם לא הלכתי לאף מתקשרת או סוג של מטפלת רוחנית אחרת. היא היחידה שהיתי אצלה. ביקרתי אצלה מספר פעמים(לא זוכר בדיוק - אולי בין 5-10 טיפולים). כשבטיפול האחרון היא אמרה לי שאצטרך לעבור עוד סדרה ארוכה של טיפולים על מנת שהבעיה שלי קודם כל תאובחן ואחרי זה "תטופל"( וכל טיפול כזה עלה בערך 150-170 ש"ח.) הבנתי שאני חייב לחתוך ממנה כי כבר לא ראו אור בקצה המנהרה וחששתי מפני סחיטה כספית.
 
היא מטפלת מפורסמת אז לא.

חוץ מזה גם את היית רוצה לקבל דעה מאנשים שהיו אצל מטפל מסוים במידה וגם את היית במצב "עגום" נקרא לזה כך.
 

A M S T A F1

New member
אתה קצת צודק בעניין הקפיטליזם שמרדים אותנו

אבל בסופו של דבר זה עיניין פילוסופי כלכלי שכל אדם עושה את החשבון שלו מצד אחד כואב לי שלא מעלים את השכר לעובדים מצד שני אם אמצא נייר טואלט עוד יותר זול בסופר מייד אקנה אותו אז גם אני תורם למאמץ הלאומי לדפוק את עצמי אז שורה תחתונה הניקיון החברתי מתחיל אצלי בבית
 

גבIלית

New member
מעצבן אותי המשחק הכפול הזה, ואני מקנאה בך

על האומץ לומר את דבריך. כבר חודשים, מאז נחשפתי לפורום, אני יודעת שאני נשלטת על ידי חוצנים. רעים. קולות בלתי מוסברים שנשמעים מתוך הראש מידי פעם, ואחר כך אובדן ריכוז לפעמים (אם אני בשיעור) ולפעמים סתם תחושה של דופק מואץ כאילו הלב על מאה קמ"ש. לפעמים אני מתעלמת ולפעמים החלטתי לומר שמע ישראל או כל מיני דברים שחשבתי שיפחידו את החוצנים. פעם ניסיתי לשים את יד בתוך האקווריום עם דגי הזהב כי חשבתי שכמו הסמל נגד עין הרע (עין של דג) אולי החוצנים יפחדו ויצאו. יום למחרת כמה דגי זהב מתו (אבל סביר להניח שמהלכלוך שהיה על הידיים, אולי הדגים אכלו את הלכלוך). פעם נכנסתי למקלחת לשעות (המים כבר היו קרים...) רק כי חשבתי שהם יפחדו ממים (קצת התקרתי אבל לא נורא). גם החתול שלי התחיל להשמיע קולות מוזרים וחשבתי שהשתלטו לי עליו אז הבאתי גור חתולים נוסף, לבן, שאולי ישמור על החתולי שלי. אמא שלי התחילה לשאול למה אני נראית ירודה (באמת למה? כי לילות אני לא ישנה מפיצוצים בראש או מפחד שהחוצנים ישתלטו עלי). היא הביטה בי במבט חוצני מוזר. הציעה שנלך לרופא. הוא אמר שהוא חושב שזה לא תחום המומחיות שלו ושלח אותי לקבוע תור לרופא אחר. כן, ניחשתם, פסיכיאטר. אז הלכנו יחד לפסיכיאטר והוא שאל אם אני שומעת שהם מדברים אלי, אני אמרתי שהם רק מתפוצצים לי בראש וגוזלים ממני כוח. הוא המליץ על טיפול תרופתי שעוזר להעיף את החוצנים ולבוא לביקורת בעוד שלושה שבועות (עשרה ימים מהיום). לא לקחתי את הטיפול התרופתי. אם אני אגיד שהחוצנים מגיעים לפעמים, הם יתנו לי טיפול תרופתי. אם אגיד שגם הפסיכיאטר נשלט ע"י חוצן, יתנו לי הרבה יותר טיפול תרופתי. אז עכשיו אם אני לא מרגישה טוב בגלל החוצנים אני אומרת שאני לא מרגישה טוב בגלל תופעות הלוואי של הכדורים.
 

franse

New member
אני שמח שהיה לך האומץ לכתוב.

אלה בדיוק אנשים כמוך שהתכוונתי "להוציא מהחורים". אני חושב שיש מאות כמוך בישראל. אנשים שיודעים בוודאות שתוקפים אותם ושאין להם בעיה פסיכיאטרית. אני חושב שהגיע הזמן לדבר על התופעה בגלוי. ככל שיותר אנשים יצעדו קדימה ויספרו מה עובר עליהם, כך תקטן הסטיגמה והם לא יאובחנו בטעות כחולי נפש וימולאו בתרופות פסיכיאטריות. צריך לשבור את חומת השתיקה שמכבידה על האנשים ומכריחה אותם להעמיד פנים ללא הפסקה. כשתיווצר מאסה קריטית הנושא יהפוך ללגיטימי כמו נושאים רבים אחרים שעברו תהליך דומה. אני מציע שכל מי שקורא בפורום (גם הסמויים) ויודע שהוא מותקף על ידי חוצנים יפרסם הודעה קטנה בזו הלשון: "גם אני מותקף על ידי חוצנים". מעניין איזה תוצאות נקבל. אני מודע לכך שיהיו כמה ליצנים שיכתבו סתם. זה בסדר. לגבי טיפול פרקטי: מספר ההילרים שמטפלים בתקיפות חוצנים נמוך מאד והם שחוקים משום שההתמודדות מול הרעים מצריכה הרבה כוחות. אם את רוצה צרי איתי קשר בפרטי ואנסה לקשר אותך עם מישהו.
 

A M S T A F1

New member
אני מותקף על ידי מעביד נצלן שמשלם לי מינימום

ואני חי כמו עני והוא מיתעשר על חשבוני טוחן את חו"ל ואני נאלץ לעבוד גם בחגים כדי לקנות לחם ולשלם מיסים אחר כך מיתפלאים שחצי מדינה רווקים בלי ילדים ועדיין גרים אצל ההורים ואין שום קשר לחוצנים אולי בעצם יש קשר אם הם היו באים לפחות היינו מיתעסקים בדברים קצת אחרים
 

franse

New member
אתה חושב שלבעיות שלך אין קשר לחוצנים?

הצחקת אותי.
 
למעלה