החלטתי באופן מיוחד לשתף אתכם בחוויית (חלק 01)

snoopytush

New member
הממ טוב כשיצא לי אני

קנה את הספר ואדסקס איתך על זה. אבל לא כרגע . רשמתי בפנקס
 

snoopytush

New member
אני לא מסוגלת לקרוא זה מפחיד מידי

אז בגלל זה היית ככה. טוב מקווה שתפטא מהם. איזה פחד
 

franse

New member
אני מצטער אם הפחדתי מישהו.

אבל עליכם להבין: המלחמה הזאת איננה פרטית שלי אלא מלחמתו של המין האנושי כולו. ובמלחמה הזו האמת היא המכשיר העיקרי למרות שאיננה תמיד נעימה. אני מבקר בפורומים בחו"ל ורואה כי הולכות ומתהוות שם קבוצות אשר מסכימות פחות או יותר לגבי הבעיות העיקריות: הקומפלקס הצבאי-תעשייתי, הבנקים, התקשורת, האליטות וכו'. בישראל לעומת זאת הכל מהודק יותר. לאמת הרבה יותר קשה לצאת לאור. אני מרגיש כי הפורום הזה חנוק. הנושאים החשובים אינם עולים לדיון. לדעתי יש מי שבוחש מאחורי הקלעים ומאד מעוניין שכולנו נמשיך לישון. והמישהו הזה חושב שהידע שלי מספיק חשוב על מנת שישתלם להרוג אותי. כמו בסרט של ג'יימס בונד. אבל אם כך אולי באמת שווה לפרסם את הידע הזה... לינוקא: התגובה שלך על ה' אחד וכו' היא אוטומטית ומתוכנתת. תבדוק ותיווכח.
 

ינוקא1

New member
היא אוטמטית ומתוכנתת

כי היא מנסיון. זאת ההגנה הכי פשוטה וטובה. החוצנים פשוט בורחים מזה וזה שורף אותם. אין לי שום דרך אחרת להגדיר את זה. החוצנים הם אין ואפס ולא נחשבים כלום לעומת האדם שמחובר למקורו , אפשר להעיף אותם כמו כלום. והמקור שלנו זה ה' אחד. השאלה היחידה היא האם אתה בוחר להיות מחובר למקור שלך או שלא.
 

neophile

New member
אפשר לבחור להיות מחובר למקור (האוהב)

גם בלי להשתמש בנוסחאות כאלה או אחרות , לא שאני פוסל אותם . החיבור למקור זה לא ניסים ונפלאות - זה הכוח להיות מחוברים לעצמנו ולאחד את החלקים השונים בנו דרך הרמוניה פנימית כמו גם יצירת הרמוניה עם אחרים
 

ינוקא1

New member
החיבור למקור

הוא גם החיבור לעצמינו , גם החיבור למה שנמצא מחוצה לנו , ובעיקר זה חיבור לקב"ה. ביהדות ההגדרה של "יחוד ה'" זו ההבנה שקודם כל כל העולמות בטלים אליו (ולכן מציאותו היא המציאות האמיתית היחידה) , מצד שני ההבנה שהוא נותן להם את החיים בכל רגע. כך גם אם נתיחס לאדם עצמו יש בזה שתי הבנות : 1. שהאדם בטל כלפי הקב"ה ולא יהיה לו אגו. 2. ההבנה שרצון ה' מחייה אותו בכל רגע. (אמת היא ששתי ההבנות נמשכות האחת מהשניה - אם הקב"ה נותן חיים לאדם בכל רגע , ממילא האדם בטל כלפיו). כשיש לאדם את זה - הוא מחובר למקור. זוהי מצוות יחוד ה' שהיא עיקר התורה. לכן הפסוק "שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד" מבריח את החיצונים (=חוצנים) , ועוזר לשמירה בלילה. כי מול החיבור למקור הם אין ואפס ולא נחשבים לכלום.
 

franse

New member
טעות!

אם הקב"ה נותן חיים לאדם בכל רגע - הרי שהם ישות אחת והאדם שווה לו. אין צורך להתבטל בפני אף אחד.
 

ינוקא1

New member
תחשוב על פיל לבן.

אז עכשיו נתת "חיים" לפיל הלבן במחשבה שלך. האם המציאות שלו נחשבת לעומתך למציאות ? האם מישהו שיראה אותך יראה בכלל את הפיל הלבן ? כך גם כל העולם נמצא במחשבה "כביכול" של הקב"ה. המציאות של העולם אינה נחשבת כלל לעומת מציאותו. אבל הוא מקיים אותו בכל רגע בשפע הרוחני שזורם אליו.
 

ינוקא1

New member
טוב , אז

אם אתה רוצה את ההסבר השלם , הוא בערך כזה : יש שתי רמות של מציאות. יש דבר שנקרא "מוכרח המציאות" , ויש "אפשרי המציאות". הקב"ה הוא מוכרח המציאות. מכיוון שהוא ההוויה בעצמה , לא יכול להיות כלום אם הוא לא יהיה. לא רק זה , אלא שלא יכולה להיות מציאות שהוא לא יהיה. לעומת זאת כל העולם וכל הנבראים הם "אפשרי המציאות" - יכולים להיות ויכולים לא להיות. הוא מקיים אותם ברצונו בכל רגע , ואם רגע אחד יפסק לעולם השפע - אין עולם. לכן מציאותם לא נחשבת מציאות אמיתית לעומת מציאותו. לכן אומרים "ה' אחד" - הוא המציאות האמיתית היחידה. (זה כמו במה שכתבתי קודם שהפיל הלבן לא נחשב מציאות לעומת מציאותך). בכל אופן , אם אני הייתי במצב שלך , לא הייתי מחפש יותר מידי הסברים ופילוסופיות אלא פשוט מנסה כל דבר שיכול לעזור. בהצלחה.
 

franse

New member
זה סיפורי ילדים. הלוגיקה שלי בעינה עומדת.

התגובות שלך אוטומטיות, מתוכנתות (אפילו אתה מודה בכך) ולא רציונאליות. תנסה להבין לבד מה זה אומר...
 

ינוקא1

New member
מה שזה אומר

זה שאני יכול להיפטר מחוצנים תוך יום יומיים ולחיות חיים נורמליים , ואותך הם תוקפים שוב ושוב. אני לא יכול לעשות את הבחירות שלך במקומך , רק לייעץ. וזו העצה שאני נותן. היא לא עולה לך כסף , ואינני מרוויח מזה כלום. גם לך אין מה להפסיד. אבל אם עדיין אינך רוצה , תמשיך בדרכך.
 

franse

New member
אתה משלה את עצמך

שאתה יכול להיפטר מחוצנים בקלות כזו. לא נפטרים מחוצנים בעזרת חשיבה לא רציונאלית ומלמול פסוקים קדושים. זה מה שהם רוצים שתחשוב. האנרגיה שמגיעה ממך (כל הזמן) היא אנרגיה כפייתית ואובססיבית. לא ביקשתי ממך עצות ואתה דוחף אותן בכל זאת בהתלהמות והתנשאות. הצעתי לך שתבדוק את עצמך ולא הצעתי סתם. האם צריך לאיית לך מילה במילה או שאתה כבר מבין לבד?
 

ינוקא1

New member
בדקתי , וגם בדקו אותי (גם רותי , אגב).

ואולי מה שהם רוצים שתחשוב זה מה שאתה חושב , ולכן הם ממשיכים להתעלק עליך ?
 

franse

New member
לא הבנתי את ההגיון בטענה הזאת.

זו סתם התחכמות. הם לא מתעלקים עלי. הם בפשטות רוצים להוציא אותי להורג כי אני יודע יותר מדי. עם התפתחות ההבנה לגבי יכולת השליטה המוחית של החוצנים הולך ומתברר כי הדת משמשת עבורם אמצעי לעכב את התפתחות המין האנושי. הטכניקה הכי נפוצה לשליטה היא הפרד ומשול והדת היא מכשיר קלאסי למטרה זו. אין דרך לגשר בין הרציונאליות החילונית לאמונה הדתית. לא תמיד ניתן לזהות שליטה מוחית באופן ישיר כלומר לזהות את המכשירים במוח. יש לחוצנים טכניקות הסוואה מאד מתקדמות. מנסיוני אני יודע כי אפילו דברים גדולים מאד שהוכנסו לגופי לא זוהו מייד אלא לפעמים בטיפול העשירי. ניתן לזהות שליטה מוחית בעזרת הסימפטומים הנראים לעין: התנהגות האדם, הדרך שבה הוא חושב והאנרגיה שלו. אני לא מציע לאף אחד לעשות את זה. זה דבר מסובך שצריך ללמוד אותו. יוסף- נושא העבמ"ים, חוצנים קונספירציות וכו' הוא נושא ענק. אני לומד אותו במשך שנים. אני בספק אם זה מה שאתה עשית, במיוחד כאשר המוח שלך עסוק ללא הרף בהוא ש"אין עוד מלבדו". אם נסיוני לא מטעה אותי, בהודעה הבאה אתה הולך להאשים אותי בפרנויה בשילוב עם סכיזופרניה. שיהיה לך בהצלחה.
 

neophile

New member
תראה , גם לי היתה תקופה כזאת

אבל לפליאדיאנים היה שיעור חשוב ללמד אותי בעניין הזה - כי גם הם מספרים את הסיפור הזה או סיפור דומה ...וגם אני הרגשתי כמו שאתה מרגיש עד שהבנתי שזה סיפור ! ובתור בני אדם אנחנו מספרי סיפורים הרבה יותר חזקים מאשר החוצנים ... עם כל הטכנולוגיה שלהם , זאת הגישה שלנו לרגש שמאפשרת לנו לספר את הסיפור כפי שאנחנו רוצים (כמובן מתוך התכללות עם הנשמה האנושית הכללית ) אז במקום להיות נעול בסיפור הזה שכרגע גורם לך להרגיש כמו שאתה מרגיש - תשנה אותו ! אבל כשאנחנו נעולים בתוך סיפור זה שמישהו אומר לך לשנות אותו נשמע דיי טיפשי כי הוא לא מבין באיזה מצב אתה נמצא וכו' וכו' אז אני מבין את זה ... אז גם לגבי זה יש לפליאדיאנים עצה - והיא תתחיל להרגיש חמלה , תבין שאותם חוצנים לא יכולים לעשות אחרת ובמידה מסויימת זאת "אשמת הבורא" אבל מה שאתה יכול לעשות והם לא יכולים לעשות - לזה להתחבר לבורא בעצמך ולחבר אותם לבורא ! כן נכון , כרגע האינטרסים שלהם לא טובים , אבל במקום להיות בפחד - תשתנה לאהבה - תחבר אותם לבורא באמצעותך ! הצינורות כבר קיימים - אז במקום להיות הפסיבי במערכת יחסים הזאת תהפוך לאקטיבי !
 
למעלה