משהו מפחיד שקורה לי כשאני נהיה עם חשיבה חיובי

asafasaf26

New member
משהו מפחיד שקורה לי כשאני נהיה עם חשיבה חיובי

לפני 2 חודשים דברתי עם דוד שלי בטלפון שהיה בדכאון וניסיתי לעודד אותו שהכל יהיה בסדר ושאין לו מה לדאוג ושאני מוכן לעזור לו ולטפל בו(למדתי כל מיני דברים ברפואה הוליסטית) והרגשתי עם זה ממש טוב שהנה אני הולך לעזור למישהו וזה אולי ייגרום לי להיות ולהרגיש שזה שאני עושה משהו ועוזר למישהו יוציא אותי מהדכאון של עצמי שאין לי בשביל מה לחיות וכו.., דקה אחרי שניתקתי את השיחה נכנסתי לאוטו ונסעתי בזמן שאני נוסע באה מכונית והזיזה אותי מהמסלול שלי והעבירה אותי למסלול השני וכמעט זה נגמר בתאונה איומה. חוויה 2: חזרתי מהבית כרגע ותוך כדי הנהיגה חשבתי לעצמי שנמאס לי מאיזה תרופה פסיכיאטרית שאני לוקח כדי לישון ושאנסה בכוחות עצמי להסתדר ולהרגע ולישון כי אין לי כוח להיות תלוי בכדורים,הגעתי לתחנת דלק, המוכר שאל כמה אני רוצה אמרתי לו 25 שקל, הוא שאל שוב אמרתי לו 25 שקל. הוא מילה והלך ופתאום ראיתי שזה זז וזז וזה הגיע למאה שקל אמרתי לו אמרתי לך ב 25 הוא התחיל לצרוח לא נכון אמרת לי למלא במלא ופתאום בא אדם מבוגר(שלא עובד שם) והתחיל לצרוח עלי נכון גם אני שמעתי מלא ושניהם צרחו עלי אז התחלתי לצעוק עליהם ששזה לא נכון שאני בקשתי ב 25 שקל ואז התנפלתי על האדם המבוגר שהתערב כי הוא לא עובד שם ואמרתי לו מה אתה מתערב וקיללתי אותו חתיכת מכוער כי כבר הרגשתי שנמאס לי מהמדינה הזו והוא שיקר כי הוא היה רחוק ממני ואני ישבתי בתוך האוטו והוא היה רחוק ולא ייתכן ששמע שאמרתי שימלא מלא הרגשתי באותו רגע שנמאס לי ואני רוצה פשוט למות ושנסעתי הביתה אמרתי לעצמי אני עכשיו הולך לקחת 2 כדורים במקום כדור אחד שאני בדכ לוקח וכל התחושה שאני רוצה לישון בלי הכדור נעלמה והתחלפה בצורך עז ליותר כדורים. ואז הייתי כל כך מתוסכל שצעקתי לא פלא שהמדינה הזו סובלת תראו איזו התנהגות של אנשים וממש רציתי למות לא מספיק אני סובל הרגשתי שהיקום אומר לי יאללה תתאבד כבר נמאסת על כולם. מה זה מה קורה ? מי יוצר את המצבים האלו? התת מודע? האגו?
 
אסף יקר,לא קל לחיות עם ההרגשות האלה../images/Emo24.gif

שאתה חש, כה פגיע כה רגיש. יש אנשים עם נשמה רכה ופגיעה. אני חשה שקרבת אנשים תועיל לך.להיות בחברת אנשים ולא כל כך לבד.האם יש אפשרות כזאת? מאחלת לך שלווה וריפוי.
 

asafasaf26

New member
אני לא יודע איפה להכיר אנשים, ועוד דבר..

ניסיתי לשאול את עצמי למה זה קרה וזה מה שהבנתי: קודם כל אלו הן החוויות החיובית: בחוויה הראשונה: אמרתי לדוד שלי שאני יעזור לו ויטפל בו וזה נתן לי הרגשה טובה שאו הנה אני עכשיו לאט לאט ייצא מהדכאון דרך זה שאני אטפל בו וזה יעשה לי טוב לעזור לאדם ולא להתעסק כל הזמן בעצמי. בחוויה השניה: להפסיק להיות תלוי בכדורים פסיכיאטרים ולהתחיל להרגע דרך עצמי ללא כדורים. שאלתי את עצמי למה זה קרה והבנתי שזה קרה כי אני רוצה מאוד להשתנות ומהר והתת מודע והאגו נלחצים ואז הם יוצרים את הסיטואציות האלו כדי להחזיר אותי למצב הישן.
 

חני 61

New member
אסף שלום

אסף יקר אתה לוקח את הכדורים כדאי לישון במשך הזמן אולי תפסיק לקחת תלוי במצבך שישתפר אדם שיש לו לחץ דם או סכרת או מחלות אחרות האנשים הללו גם לוקחים כדורים כדאי להתאזן אן להם בררה אחרת תתחיל לחשוב בקטן תבקש שיקום איזה עבודה חלקית וכך תכיר גם חברים חדשים רפואה שלמה
 

franse

New member
אסף חביבי, תחפש בכיוון של תקיפת חוצנים

וטפילים. יש לך את הסימפטומים הקלאסיים. שולטים בך ועושים לך מניפולציות על המוח. הקשקושים הפסיכולוגיים לא יעזרו לך. בהצלחה.
 

franse

New member
יעזור בהחלט אם זאת האמת.

צריך למצוא מישהו שמתמחה בתקיפות חוצנים ולהבדק אצלו. אם התשובה חיובית צריך להיות מטופל בהתאם. אם לא - להמשיך לחפש. התנאי הראשון להחלמה הוא אבחון נכון של הבעיה.
 

franse

New member
מסתובבים ביננו אלפי אנשים (אני לא מגזים)

שחוצנים משחקים להם במוח ללא ידיעתם. איזונם הנפשי מופר, חיי החברה שלהם נהרסים, בריאותם מתדרדרת, הם נאבקים להחזיק במקום העבודה ומצבם הכלכלי תמיד בסכנה. כל אחד מכם יכול להסתכל במקום מגוריו ולזהות כמה מהאנשים האלה. הם בכל מקום. צריך להוציא את נושא תקיפות החוצנים אל מחוץ לארון משום שאלפי אנשים סובלים על ללא עוול בכפם. זה לא ייגמר אם לא נספר.
 

חני 61

New member
ממש לא נכון להגיד שהחוצונים הם הגורמים

ישנם אנשים שהטפלים או החוצונים פוגעים בהם אבל הם במיעוט ולא באלפים
 

franse

New member
בבדיקה שעשה הילר מסוים במקום מגוריי

הוא זיהה שעל כרבע מהאוכלוסיה יושבים טפילים. הטפילים משבשים את התנהגות האנשים בתבנית אחידה למדי שחוזרת על עצמה. התופעות המקובלות הן: התנהגות כפייתית, חוסר סבלנות והתפרצויות כעס "נאציות", התעסקות ללא הרף בחוקים ותקנות (מה "מותר" ומה "אסור"), קמצנות רגשית והיעדר אמפתיה היכולים להפוך לרשע במקרה ולאדם המוטרד יש שליטה על אנשים אחרים במסגרת תפקיד ניהולי כלשהו. אמירת דברים בבטחון עצמי רב תוך חוסר שימת לב שהם אינם רציונאליים או סותרים משהו שאמר קודם לכן (מאד נפוץ). במקרים חמורים יותר אנשים מפתחים אורח חיים בשולי החברה. למשל: אדם המתפרנס ממשמרות לילה במפעל במשך שנים ובעצם אינו מתפקד כלל במשך היום (בגיל ההתבגרות היה לו התקף אמוק בו טען שרודפים אחריו ואושפז לתקופה קצרה). אדם אחר שהתכונן להתחתן אולם אשתו אושפזה (היה לה רקע ידוע) ומאז לא נראתה בחברתו. בחור שהיה ספורטאי מעולה, סיים תואר שני בטכניון ולפתע "ירד מהפסים". בחור אחר שהיה נערץ על חבריו בגיל ההתבגרות, אישפז את עצמו מרצון במוסד פתוח כלשהו. הרבה אנשים צעירים (מתחת לגיל ארבעים) שחיים לבד, לאחר שלא הצליחו לפתח מערכת חיים זוגית. הרבה אנשים צעירים שחיים על תרופות פסיכיאטריות. לדוגמא: בן כיתה שלי שהיה נורמטיבי לגמרי (שירות ביחידה קרבית, לימודים, חתונה, ילדים) סיפר לי שהוא בטיפול פסיכיאטרי וכדורים ללא כל סיבה "מוצדקת". בת כיתה אחרת שחיה על כדורים מאז הצבא והפסיקה להראות באירועים חברתיים. מקרים נוספים: בן כיתה אחר שהיה נורמטיבי לגמרי ובשנים האחרונות החל להתנהג מוזר: הבחור נראה מנותק רגשית ונמצא כאילו מעבר למסך זכוכית אבל לא ממש מודע לכך. בחור אחר יפה תואר ויצירתי אבל בכלל לא רגיש, נכשל בכל מה שעשה בחייו, קיבל מבט מנותק ובוהה בעיניים (אין סיפור של סמים), מאשים את הסביבה בהאשמות חסרות בסיס ובודה סיפורים על רומנים שלא היו ולא נבראו. וכך הלאה הרשימה ארוכה. רבותי מדובר בתופעה המונית שאינה זוכה לתשומת לב הראויה בתקשורת. רוב המקרים זוכים ליחס פרטני אולם אף אחד לא מתעכב רגע לעצור ולהתבונן בתמונה הכללית. אני לא אומר שהכל זה חוצנים רעים וטפילים אבל יש כאן משהו שאומר דרשני.
 
הי אסף...

ראשית, מדובר בשני אירועים שונים זה מזה ולדעתי כדאי להתייחס לכל אחד מהם כמשהו נפרד. תאונות מהסוג שתיארת כאירוע הראשון יכולות לשמש מעין "צלצול שעון מעורר". עובדה, שלא נפגעת, זה רק היה אמור לעורר אצלך מחשבה בקשר לדבר מהותי בחייך. אינטואיטיבית, אולי זה אמור היה להראות לך, שיש לך סיבה לחיות ולכן היית מוגן בעת התאונה הזו, שלדבריך יכולה היתה להיגמר בצורה איומה. האירוע השני, כפי שעולה מהתיאור, נובע מטימטום וחוצפה של אנשים אחרים, לא קשור אליך באופן אישי. אני יכולה לספר כאן על מקרים שבהם נתקלתי בעצמי בהתנהגויות שהשאירו אותי המומה ופגועה. המסקנה שלי מהיתקלות בתופעות כאלו היא, שאולי הן אמורות לדרבן אותנו ללמוד להציב גבולות, להיות יותר אסרטיביים, לא לתת לאחרים לערער את הביטחון העצמי שלנו או את השלווה הבסיסית (אי-אפשר לגמרי לא להתעצבן, אבל אפשר לא לתת לזה לערער אותנו) וכיו"ב. אם אתה רוצה ליצור לעצמך חוויה מתקנת, אני מציעה שתתלונן בכתב על אותו עובד בתחנת הדלק, למנהל/ת התחנה, להנהלת חברת הדלק, ואולי שווה לפנות גם לממונה על הגנת הצרכן במשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה (שיעבדו קצת, שיצדיקו את קיומם). האיש המבוגר שהתערב לא רלוונטי ולא מעניין (כל-כך לא מעניין, שברוב ייאושו הוא משליך את עצמו לויכוחים שלא קשורים אליו, העיקר שמישהו יבחין שהוא קיים...
). מניסיוני האישי בתלונות, במקרים רבים ישנה היענות ותגובה וננקטות סנקציות נגד נותן השירות שכשל בתפקידו. חשוב שתציין בתלונתך את כל הפרטים שמדגישים את העוול שנגרם לך, כולל הצעקות וההתנהגות החצופה כלפיך כלקוח. אפשר ורצוי להזהיר אותם, שבמידה שלא יינקטו צעדים משמעותיים לתיקון העוול ולמניעת הישנות הדברים, תפרסם את המקרה על כל פרטיו באמצעי התקשורת השונים. למעשה, אתה כבר יכול להתחיל לעשות זאת בפורום צרכנות (מותר לציין את שם החברה ותחנת הדלק ואת מיקומה, וכן כל פרט רלוונטי -- כל עוד מדובר באמת). בינתיים, אם יש אפשרות, אתה מוזמן להחרים אותם בשל השירות הגרוע ולהמליץ לכל מכריך לעשות כך, וגם את זה כדאי לציין בתלונה. הכי חשוב, שתבין שיש בעולם גם אנשים אטומים ורעים. הם מתנהגים באופן הזה לכולם ובגלל מספרם הגדול, לכל אחד מאיתנו יש סיכוי גבוה להיתקל באחדים מהם כמה פעמים במהלך חיינו. לא יתכן, שכל שרץ שזחל החוצה מהמחילה שלו, יכתיב לך אם לחיות או למות. מי הוא בכלל? אל תקח את האשמה על עצמך, כיוון שזו לא אשמתך שהם כאלה. נסה להתייחס לזה כאל סוג של שיעור או אתגר שהחיים מזמנים לכל אחד מאיתנו, כדי להתמודד איתו ולצאת מחוזקים. עצבנים, אבל מחוזקים
.
 
למעלה