מועדי זמנים לשליחת קו"ח להתמחות

yanivnavon1

New member
מועדי זמנים לשליחת קו"ח להתמחות

למיטב הבנתי ישנם מועדים מוגדרים שבהם ניתן לשלוח קו"ח למשרדים לצורך התמחות .שאלתי היא כזו אני שנה ג' ללימודים ומסיבות כאלה ואחרות ייתכן שלא אצא לי לשלוח קו"ח כבר השנה לכן רציתי לדעת אם עלולות להיות בעיות במידה ואעביר את קו"ח שנה הבאה ,שנה ד', לצורך התמחות של אוקטובר 17

תודה רבה לעונים
 

lol65

New member
כל המשרדים מחפשים עכשיו מתמחים

למועדי מרץ וספטמבר 17, והם יסגרו את המקומות הללו כבר במרץ הקרוב. קו"ח שתעבירי בשנה ד' יהיו רלוונטים רק למועד' מרץ וספטמבר 2018 (כלומר, תחפשי התמחות יחד עם המחזור שמתחתייך). כמובן שיכולים לקרות מקרים בהם פתאום איזה מתמחה מבטל את ההתמחות שלו במקום מסוים מאיזושהי סיבה ואז יתפנה מקום, אבל הסיכוי ממש קלוש ולא הייתי בונה על זה.
הדברים נכונים בעיקר למשרדים הגדולים/מדורגים. משרדים קטנים ו/או פחות מוכרים מחפשים מתמחים במהלך כל השנה. כמו כן, למגזר הציבורי יש מועדים מוגדרים בהם נפתח מכרז ורק בהם ניתן לשלוח קו"ח, אלא אם כן שוב מישהו יבטל ברגע האחרון.
אני לא יודעת מה הסיבות שלך, אבל אם בכל זאת יש לך את האפשרות לעשות מאמץ ולשלוח קו"ח עכשיו וגם להגיע להתראיין, אז תעשי זאת. אם לא, זה לא סוף העולם. מקסימום תדחי את ההתמחות בחצי שנה למרץ 18, תנוחי קצת, תטיילי, תסיימי סמנריונים וכו'. יש הרבה שעושים את זה.
 

lol65

New member
נא לקרוא את התגובה בלשון זכר

סורי
 
למעלה