האלבום המחודש של הילד שלי

אורשיט

New member
WOW איזה יופי

ראשית, רואים את ההתקדמות שלך במסלול הסקרפבוקינג שנית, הדפים מדהימים ואני בטוחה שילדיך יאהבו את האלבומים שלהם לנצח ואחד הדברים שהכי מדהימם אותי בך, זו הסבלנות להעלות הכל לפה עם כל ההסברים והפירוט, כל הכבוד לך !!!
 

עלמה7

New member
יותר נוח לי להעלות לכאן

מאשר לבלוג, כי שם צריך להקטין כל תמונה בנפרד, אחרת זה מרחיב את המסך וצריך לגלול ימינה ושמאלה. כאן היא יכולה לעלות בגודלה הטבעי. תודה! אני בהחלט מרגישה שהתקדמתי, אבל הכל התקדם - כשאני התחלתי, בקושי היו כמה דפים ומדבקות בחנויות יצירה, והיום יש המון חנויות ייעודיות רק לנושא הזה. בטח שלא היה פורום, וסדנאות וערבי סקראפ וכל מה שעוזר כל כך לרכישת ידע וניסיון בתחום.
 
פשוט מהמם!!!

כל דף מדהים יותר מקודמו, ראיתי שכתבת שאהבת יותר את הדפים העמוסים - גם אני, מרהיב כל כך! מספר פעמים רציתי לעשות אלבומים לכל מיני, התחלתי אפילו אחד לפני כ4 שנים ממש כשנכנסתי לפורום אבל לא הייתה לי את הסבלנות שדרושה, היה לי ממש קשה לעבוד עם דף גדול, קל לי יותר עם כרטיסים, מקנאה בך ובכל אלו שמצליחות ככה.
 

wintam

New member
תתחדשי על המחודש!

קודם כל אני מוכרחה להגיד שגם הגרסה הישנה בכלל לא רעה - יש שם כמה דפים ממש יפים. אבל אין ספק שהשינוי עשה לאלבום טוב, שרואים התפתחות והתחדשות, ושהכנת אלבום מקסים! אני תוהה אם עוד כמה שנים תחליטי לשדרג גם אותו, כי כרגע אני לא יכולה לחשוב על שום דבר שיעשה אותו יפה יותר! כל הכבוד!
 

עלמה7

New member
כן, היו כמה דפים יפים

וחלק מהם שמרתי, אבל בעיקר מה שהפריע לי זה שהדפים לא היו עמידים, כי לא השתמשתי בחומרים ייעודיים, וגם לא בשמרדפים. תודה על המחמאות!
 

מושית10

New member
יופי של שדרוג. רואים את תהליך

ההתפתחות שלך בתחום, ויחד עם זאת את שומרת על הסגנון המיוחד שלך. סגנון נקי, לא עמוס ויפה מאד. מעניין היה לקרוא את ההתלבטויות והתהליך של המעבר מהדף הקודם לזה החדש. גם קבלתי כמה רעיונות מעולים לדפים שנתקעתי אתם.
 

rikiarb

New member
ישר כח על הביצוע

והעלאת התמונות! איזה יופי של מקצה שיפורים!!! יצא אלבום מקסים!
 
כל הכבוד איזה אלבום יצרת ../images/Emo13.gif

איזה סבלנות לשבת ולשנות את הדפים. לא בטוח שאני הייתי עושה את זה
הייתי מוותרת ועושה עוד אלבום בנוסף .
 
כל הכבוד על חידוש האלבום

הדפים יצאו יפיפיים עדינים ועם זאת ילדותיים במידה הנכונה ו39 עמודים ובזמן כל כך קצר - אשריך!
 
למעלה