האלבום המחודש של הילד שלי

עלמה7

New member
דף מספר 31

גם כאן מאוד אהבתי את הרקע ומילות השיר הגזורות, אז נשארתי עם ג'ינס ואדום, והוספתי רק רקע (DCWV, The Guy Stack), ניטים, ג'ורנלינג וכותרת (מאותיות מסטיקים ורחלי גזית).
 

עלמה7

New member
דף מספר 32

בדף המקורי אהבתי את חותמות הרגליים הקטנות, ואת הקרופינג של התמונות. כדי להוסיף קצת צבע, שמתי רקע תכול (DCWV קפה מדיטרניאן) וכמה פסים, מאותה חבילה. אותיות - קסם שימושי וחיתוכים בעזרת שבלונה.
 

עלמה7

New member
דף מספר 33

הצד השני של הכפולה. הג'ורנלינג נכתב על חלק מדף מחבילת The Guy, שכולל ריבועי ג'ורנלינג וכותרות.
 

עלמה7

New member
דף מספר 34

דף חדש - את התמונות מצאתי באיזו ערימה, והנה הן זכו לדף על טהרת ה- Cafe Mediterenian של DCWV
 

עלמה7

New member
דף מספר 37

גם זה דף חדש, כי האלבום הקודם היה עד גיל שנה בערך, ואחותו של הגדול נולדה כשהוא היה בן שנתיים, אבל אי אפשר שיהיה לו אלבום בלעדיה, ועוד עם תמונות כאלה מקסימות! דף הרקע הוא הכריכה של Pocket Full of Posies האהובה עלי, שנותרו ממנה עוד 3 דפים בלבד! על המקומות שבהם היו כל מיני קשקושים הדבקתי את פס הכוכבים, הכותרות והג'ורנלינג, והאותיות האדומות הן של thickers.
 

עלמה7

New member
דף מספר 38

עוד דף חדש, גם הוא עם תמונות שמצאתי בערימה ההיא. הסקיצה מ- Creating Keepsakes. הרקעים מ- lasting impressions ושל DCWV (הכוכבים בלתי ממותג). האותיות האדומות הן של EK Success ונקנו בביג דיל ב- 2 ש"ח לחבילה (קניתי גם בירוק). השחורות - לטרסט מקרביץ.
 
וואו איזה מבחר ../images/Emo6.gif

עלמה איזו סבלנות ! תודה שהעלת אותם , השדרוגים שעשית ממש נעימים כי הם קצת דומים לדפים המשודרגים וזו כאילו ההתפתחות הטבעית שלהם כולם מאוד יפים ואני אוהבת שהם לא מעוצבים מדי ואין יותר מדי קשקושים , בדיוק מה שכל דף צריך ! קופצת לראות את כל התהליך ....
 

עלמה7

New member
הייתי צריכה יותר סבלנות להעלות אותם כאן

מאשר לעבוד עליהם
העבודה הלכה די מהר, כי התמונות כבר היו מוכנות, ורק הייתי צריכה לחשוב קצת על העיצוב. אני באמת מעצבת בלי יותר מדי קשקושים, ולפעמים מצטערת על זה - אני אוהבת את הדפים העמוסים, אבל פשוט לא יודעת לעשות כאלה...
 

עלמה7

New member
זה בהחלט נגמר

ועכשיו הקטנה התקנאה, והיא רוצה שאעשה גם לה עוד דפים באלבום שלה. ממש היום ישבנו ביחד על דף באלבום שלה, ותענוג לראות איך היא מתייחסת לכל העניין ברצינות. תודה!
 
למעלה