האלבום המחודש של הילד שלי

עלמה7

New member
דף מספר 17

המשך הכפולה - מרוב התלהבות מהדף קניתי שניים כאלה, והם שכבו אצלי שנים. האותיות כאן הן של Thickers והן באנגלית לגמרי, ללא גזירה (פרט ל- ה, שנגזרה מ- U).
 

עלמה7

New member
הגירסה הקודמת

כאן עשיתי כיסים מנייר ובתוכם תחבתי את התמונות הארוכות. ההיגיון מפוקפק במקצת, הרי אף אחד לא מוציא ומכניס אותן. אבל אז זה היה נראה לי יצירתי.
 

עלמה7

New member
דף מספר 19

גם זה דף שאני מאוד אוהבת, ולכן לא רציתי לשנות אותו בכלל, אלא רק להחליף את הכותרת (כי אחרת היה יוצא שדף מול דף כתוב "בן ארבעה חודשים". וכדי שאדע מתי זה צולם, הוספתי תאריך. הנה ההסבר.
 

עלמה7

New member
דף מספר 20

הדף הזה נשאר ממש כפי שהוא. גם כאן - רקע ממפיות וכותרת במחשב.
 

עלמה7

New member
דף מספר 21

סקיצה מ- Creating Keepsakes ועוד פישטתי אותה (כי הקישוט בצורת סנאי מודפס על הדף, ולא הייתי צריכה להכין כזה), כך שעוד נראה אותה ב"דף ברבע שעה"
. קארדסטוקים - גרין סטאק של DCWV, צ'יפבורד של היידי סוואפ, אותיות קטיפה של מסטיקים ורחלי גזית.
 

עלמה7

New member
והגירסה הקודמת

עם מסגרת מחותמות של Hero Arts ומאטינג מאריזת מתנה.
 

עלמה7

New member
דף מספר 22

סליחה על הטשטוש... הרקע בדף הקודם היה מפה של האיזור, שסרקתי ועליה הדבקתי את התמונות באופן סתמי לחלוטין. החלטתי לשמור על המפה, אז חתכתי רק את האיזור הרלבנטי, והדבקתי על מאטינג שיבליט אותה מהרקע (DCWV, Pocket Full of Posies), הוספתי ג'ורנלינג ומדבקות במרווחים ואותיות קטיפה של מסטיקים ורחלי גזית בכותרת.
 

עלמה7

New member
דף מספר 23

לא צילמתי את הגירסה הקודמת, אבל העיצוב היה דומה מאוד לזה של הדף הקודם (כלומר, תמונות מפוזרות עם מאטינג אדום). מכיוון שמאוד אהבתי את הרקע בצורת גלי ים, החלטתי לשמור עליו, וזה לא היה פשוט, כי הוא נהרס קצת באלבום עצמו ועוד קצת בעת תלישת התמונות. גם השמשיה, שעשיתי בטכניקת "קיפולי שקיות תה", הגבילה אותי. אז הדבקתי את התמונות עם המאטינג האדום על רוב הנזק, ואת הג'ורנלינג החדש על השאר- גם הוא וגם הכותרת מובלטים עם דבק דו צדדי ספוגי.
 

עלמה7

New member
דף מספר 24

סליחה שוב על הטשטוש הנורא. העיצוב המקורי כלל דפים סרוקים ומודפסים בירקרק בהיר, וחותמות בנושא יום הולדת (של Hero Arts), שהחתמתי על נייר משי כתום. לאחר הוצאת התמונות, הדף פשוט נקרע לחלוטין. רקע - DCWV (Pocket Full of Posies, צ'יפבורדים - We R Memory Keepers, מספרים וצומדיים - Thickers
 

עלמה7

New member
דף מספר 25

בזמן האחרון התאהבתי בשיטת הגריד - לשים הרבה תמונות קטנות וחתיכות נייר מעניינות, שביניהן נוצר מין שתי וערב. עיגלתי את הפינות למראה רך יותר, ויצרתי את הקישוטים הקטנים ממדבקה עגולה, רקע גזור במספרי צורות, סיכות שדכן צבעוניות וסרט. הרקע - DCWV (The Guy, המלבנים - Basic Grey (Marakesh.
 

עלמה7

New member
והגירסה הקודמת

הרקע מנייר עטיפה, שלא הודבק טוב ולכן נוצרו גלים. מדבקות הבורדר (היו) של מיסיס גרוסמן.
 

עלמה7

New member
דף מספר 26

גם כאן במקור היה רקע מנייר עטיפה, לא יפה במיוחד, אבל מתאים לצבעי התמונה, וכותרת במחשב. הירוק כאן בוהק לי מדי, וחשבתי שהוא ישתלב טוב יותר עם הבגד הירוק ועם הענפים הדקים שברקע החום. קארדסטוק - DCWV (גרין סטאק), צ'יפבורדים היידי סוואפ מצופים בנייר של Memory box, אותיות קסם שימושי.
 

עלמה7

New member
דף מספר 29

גם כאן רציתי לשמור על הגוונים המקוריים של הדף שבעצם התאימו לגוני התמונות. רקעים - DCWV (Pocket full of Posies, ונייר של חן, אותיות - מסטיקים ורחלי גזית, thickers ואותיות שציירתי עם שבלונה וגזרתי. שמרתי גם את הכותרת המקורית, שאותה הדפסתי במחשב.
 
למעלה