האלבום המחודש של הילד שלי

עלמה7

New member
האלבום המחודש של הילד שלי

האלבום של הילד הגדול שלי היה האלבום הראשון שעשיתי אי פעם בשיטת סקראפבוקינג (פחות או יותר) - לפני כמעט 8 שנים. מכיוון שלא היו בו שמרדפים, הוא הסתמרטט קצת, ושלא לדבר על העיצובים המיושנים, שחלקם נראו לי מכוערים ממש. לכן החלטתי לעשות אותו שוב - תלשתי את התמונות (מזל שהדבקתי בדבק גומי), ולפעמים הצלתי גם את הרקעים, ועשיתי דפים חדשים. נותרו ממש מעט דפים שהחלטתי כן להשאיר כמו שהם. עוד על התהליך אפשר לקרוא כאן. סה"כ יש 39 דפים באלבום, ואני אעלה אותם פה, יחד עם חלק מהקודמים (לא את כולם צילמתי, מתברר), אז קצת סבלנות.
 

עלמה7

New member
דף מספר 1

בדף המקורי, שאפילו לא צילמתי, עשיתי "רקע" מפינצ'וצ'י שמש, החתמתי בחותמת של עגור (יעני, חסידה), וגזרתי התמונה לפי קווי המתאר של העגלה השקופה. זוועה. את העיצוב הנוכחי ראיתי במגזין, והשתמשתי בכריכה של סטאק דפים (של lasting impressions) שעליה היו דוגמאות הדפים. בכל מקום שהיתה "שגיאה" בגירוד של הרב-אונים הדבקתי פינצ'וץ' או עוד רצועה. המלבן התכול מסתיר את השם של הילד שלי. התגית של We R Memory Keepers, ועליה הדבקתי את תאריך הלידה באותיות עירית.
 

עלמה7

New member
דף מספר 2

כמעט ולא נגעתי בעיצוב, רק הוספתי קצת ג'ורנלינג, והחלפתי רקע (של DCWV). קצת יותר חי, בעיני.
 

עלמה7

New member
דף מספר 3

בתור רקע ציירתי בצבעי פסטל דוגמא שדומה לסדינים של בית היולדות, ועליו הדבקתי את התמונות, שהיו מודבקות על מאטינג מנייר עטיפה כחול כהה. הן היו מודבקות זו על זו באלכסון שובבי, ואחרי שתלשתי אותן מהדף המקורי, התברר שחלק מהצבע ירד. במקום לפתח שוב (הן צולמו בפילם), פשוט הדבקתי עליהן תגיות. רקעים DCWV, אותיות קסם שימושי, תגים We R Memory Keepers, ובראד שצבעתי בלק ירוק.
 

עלמה7

New member
דף מספר 4

זה הדף שהצ'טקמק הכי הרבה, כי לא די שהמאטינג של התמונות הוא מבריסטול (כתום), גם הרקע היה מבריסטול (ירוק בהיר). יותר מדי עבה בשביל אלבום ללא שמרדפים. השארתי את המאטינג והמדבקות (גם הן עם מאטינג מקורי), ורק הוספתי רקע חדש (DCWV, קפה מדיטרניאן), פסים משאריות נייר (DCWV מחבילת סתיו), כפתורים וכותרת (אותיות קסם שימושי)
 

עלמה7

New member
דף מספר 5

החלק השני של הכפולה - כאן הוספתי ג'ורנלינג על חותמת של Automn Leaves
 

עלמה7

New member
דף מספר 6

דף מאוד מאוד פשוט, שבא לפתור בעיה רצינית של תמונות גזורות לפי המתאר של התינוק. את התמונות הגזורות הדבקתי על סריקה של הסדין שלו, שמאוד אהבתי (חלק מהסט של מצעי המיטה, שעבר גם לקטנה). הרקע - DCWV גרין סטאק, הדף עם החורים של Frances Meyer, ואת הג'ורנלינג כתבתי מסביב.
 

עלמה7

New member
דף מספר 7

את הדף הישן אפשר לראות כאן. הרקע שלו נעשה עם צביעה בשקיות תה, וסריקה של שקית נייר (מסבון של פעם). הכותרת - מודפסת. מאוד אהבתי את העיצוב שלו, אז לא רציתי לשנות יותר מדי, אבל הייתי חייבת להשתמש בחומרים עמידים יותר. רקעים K&Co, נייר של חן ושקית של סבון של פעם. האותיות והמדבקות של Making Memories, הצ'יפבורד של היידי סוואפ מצופה בנייר של Memory Box
 

עלמה7

New member
דף מספר 8

הדף של הברית היה בעצם כפולה, שבה השתמשתי בשבלונות ובטוש זהב כדי ליצור מסגרת ולכתוב "ברית מילה". התמונות היו מודבקות על מאטינג מבריסטול מוזהב, זו על זו, ולכן לאחר התלישה עשיתי להן קצת קרופינג, עיגול פינות, ולא השתמשתי בכולן. כך יכולתי לצמצם את המאורע הלא-פוטוגני הזה לדף אחד, מעוצב בפשטות לגמרי. הג'ורנלינג מספר על השם שבחרנו לילד שלי. קארדסטוקים - DCWV (Pocket full of Posies.
 

עלמה7

New member
דף מספר 9

על הדף הראשון באלבום כתבתי את כל הפרטים האלה, של הלידה, הפעמים הראשונות והמשקלים. איך רואים שהוא ילד ראשון! לקטנה כבר לא עשיתי את זה... באלבום הנוכחי החלטתי להשאיר את זה כדף באלבום, אבל לא בהכרח הראשון. האליפסה הסגולה למעלה מסתירה את השם שלו, שאותו הדפסתי בעזרת אחד הגופנים במחשב שלי (נדמה לי ש BN Elhana).
 

עלמה7

New member
דף מספר 10

הדף הזה נעשה על פי סקיצה מ - Creating Keepsakes, שאימצתי אותה לעוד כמה דפים. רקעים DCWV (The Guy Stack, אותיות קסם שימושי ובראדים.
 

עלמה7

New member
דף מספר 11

הרקע של הדף המקורי היה דף נייר מקושט בגודל A4 מחוברת ששלחה החברה ששלחה גם את האלבום. סרקתי את הדף והדבקתי אותו כדי שיכסה את הדף הלבן של האלבום שגודלו היה 30X30. חוץ מזה היה מעורב כאן גם נייר ממוחזר, וכותרת מודפסת מהמחשב. בקיצור, חגיגי, אבל לא מספיק. מכיוון שזה דף מאוד חשוב בעיני (זו התמונה היחידה של סבא שלי עם הילד שלי), אז השקעתי בו הרבה ניירות איכותיים (DCWV, גרין סטאק ו-דה גאי), פינצו'צ'ים, רב אונים, הדפסות והופעת הבכורה של האותיות של מסטיקים ורחלי גזית.
 

עלמה7

New member
דף מספר 12

את הדף הזה אני מאוד מאוד אוהבת, בגלל הפרצופים המתוקים של הילד שלי, ובגלל הכובע המהמם שלו. לא מזמן הייתי בספריה והספרנית נזכרה בו בילד, שכבר מנוי בעצמו, ובכובע הצבאי שלו
אז הדף הזה נשאר כשהיה, והוא גם פיאר את הרשומה הראשונה שלי בנושא עיצוב אלבומים, שכיום הייתי כותבת אותה אחרת לגמרי.
 

עלמה7

New member
דף מספר 13

כמחווה לגירסה הקודמת, רציתי לשמור על השילוב של סגול וצהוב, וכלן השתמשתי ברקע הזה של DCWV (מחבילת Pocket Full of Posies), ובאותיות הסול של Thickers. אפילו מדבקת התינוק-פרפר נשארה, והוספתי קצת ג'ורנלינג, שבקרוב בוודאי אזדהה איתו מאוד
גם זו סקיצה שמצאתי ב- Creating Keepsakes, וכדי להתאים ממש, פינצ'צ'תי עוד תמונה קטנה שלו ישן (למרות שהיא מגיל מאוחר יותר).
 

עלמה7

New member
דף מספר 14

עוד דף שנשאר כמו שהוא, עם רקע, לא עלינו, ממפית. צירפתי אותו לרשומה שבה הודעתי שניצנץ ואני פתחנו את הקומונה לעיצוב אלבומים
 

עלמה7

New member
דף מספר 15

עוד דף שחשבתי שיהיה נחמד להשאיר כמו שהוא - שוב מפיות וכותרת מודפסת והשוס - כרטיסי ביקור ממסעדות שהילד הנהנתן שלי היה איתנו בהן. על החוויות אפשר לקרוא כאן.
 

עלמה7

New member
דף מספר 16

כמעט ללא שינוי מהגירסה הקודמת, פרט לרקע (K&Co) של הרקע (מאותה חוברת שהחברה שלחה), ותוספת ג'ורנלינג.
 

עלמה7

New member
הגירסה הקודמת

רקע מנייר עטיפה שלא הודבק היטב לדף האלבום, ולכן נוצרו גלים.
 
למעלה