אלבום יפן

עלמה7

New member
20 - בית הקברות בהר קויה

הרקעים מ- FAR EAST (התכול) ומ- GREEN STACK (האדום), שניהם של - DCWV. פרחי פרימה ופינצ'וצ'י עלים ומדבקת תגית.
 

עלמה7

New member
22 - שיראקאווה גו

מהכותרת בדף מחקתי את ה- א', כי לא היה לי מקום... את הכותרת גזרתי מנייר עטיפה, והוספתי ריבועים קטנים (FAR EAST) בגודל של התמונות הקטנות, כדי שיהיה מעניין, ולא רק תמונות-תמונות. הדף הזה הוא כפולה יחד עם העמוד הבא.
 

עלמה7

New member
23 - שיראקאווה גו

המשך של הדף הקודם, עם הסבר על המקום, שכתוב על נייר וולום ומוצמד לדף הרקע על ידי ניטים. הרקע - מנייר ממוחזר עם עלים (בהחלט לא acid free, אבל יפה).
 

עלמה7

New member
24 - שוק האיכרים בטאקאימה

כאן האטרקציה העיקרית היא שני שדים מאוריגמי, שעשינו בעזרת הספר Yokai Origami, ואמורים להזכיר את הדברים שיש בדוכנ ים. חוץ מזה יש כאן דף רקע בלתי ממותג שבו חתיכות מוזהבות על רקע תכלת, וגבול שנעשה בעזרת המולטי פאנץ'.
 

עלמה7

New member
26 - המוזיאון הפתוח בהאקונה

כאן היתה פאדיחה קטנה - בכותרת כתבתי שהמוזיאון הפתוח הוא בטאקאימה, ובגלל זה גם שמתי את הדף הזה ליד מספר 25. כשאמא שלי דפדפה באלבום היא העמידה אותי על טעותי, ובהמשך יש עוד שני דפים עם תמונות מהמוזיאון הפתוח הזה. מכיוון שהתמונות היו כל כך צבעוניות, לא רציתי להתחרות בהן בעיצוב מוגזם, ולכן רק הנחתי אותן על רקע שיבליט אותן, וגם הדבקתי אותן בדבק תלת מימד אל הרקע של הדף, שהוא מחבילת RETRO של DCWV. הוספתי כמה כפתורים, כדי להרגיש ש"עיצבתי" משהו.
 

עלמה7

New member
27 - מורות ותלמידות

כשעיצבתי את הדף הזה, חשבתי על הניגוד בינו לבין דף מספר 34, ששניהם מראים בנות בטוקיו. דף הרקע עם האותיות הזכיר לי בית ספר, וגם כאן הוספתי אוריגמי מהספר Seasonal Origami, והסברים על חג הבנות היפני.
 

עלמה7

New member
28 - וואסאבי

הוואסאבי שאני מכירה מגיע בפחיות קטנות בצורת אבקה ירוקה, שבתוספת מים הופכת למשחה שמסוכן לטעות בינה לבין אבוקדו. כך שהייתי די מופתעת לגלות שככה נראה וואסאבי בטבע... האוריגמי בצד, מתוך Seasonal Origami, הוא אמנם לא בדיוק וואסאבי, אבל דומה. אותיות של Thickers, והרקע מ- GREEN STACK.
 

עלמה7

New member
29 - מנקי נקו

אני חולה על החתול הזה! לא כל כך בגלל שהוא מביא מזל או כסף (למרות שזה לא מזיק), אלא בגלל שהוא חתול! החתול הגדול הוא מכתביה שקיבלתי לפני המון שנים מחברה שלי מארה"ב, ואפילו התכתבתי איתה על המכתביות האחרות שהיו בחבילה (היתה גם מעטפה תואמת!). בגלל הרעש הויזואלי שהוא יוצר, השארתי את הצבעים בסיסיים - לבן, אדום ושחור, ובגלל העגלגלות שלו - השתמשתי הרבה בפאנץ' מעגל הפינות.
 

עלמה7

New member
30 - במוזיאון הפתוח בהאקונה

התמונות בדף הזה היו חלק מחבילה מודפסת שאמא שלי הביאה. לא היה כל כך ברור לי מה לעשות בו, ולכן הוא גם לא יצא יפני במיוחד. הדפים של DMD (מביג דיל), האותיות של עירית, מדבקות החיצים של EK success
 

עלמה7

New member
31 - המוזיאון הפתוח בהאקונה

דף שמאוד נהניתי לעשות, בגלל האפשרויות הרבות שהיו לי עם הצבעים והדפים. הרקעים הם של American Tradition, העלים והפרחים הם מסרט לבד שגזרתי מתוכו את הצורות. את הבראד בצורת יד קניתי פעם בחנות של הכל ב- 2 ש"ח, והוא היה חלק מחבילה של בראדים בצורות מעניינות.
 

עלמה7

New member
32 - סומו

הדף הזה הוא החלק הימני בכפולה שעוסקת בסומו. בכל אחד מהדפים - הרקע הוא נייר של חן בצבע כחול, ומתחת לתמונה, רקע מ- FAR EAST בדוגמא שמזכירה את הבד שלובש המצולם. לוחמי הסומו הקטנים הם ציורים שהורדתי מהאינטרנט, ועליהם הדבקתי צלוטייפ שקוף, כדי שייראו יותר כמו מדבקות. האותיות הן של Thickers.
 

עלמה7

New member
33 - סומו

והדף שמולו. במחשבה שניה הייתי עושה משהו יותר מיוחד עם הכותרת. עוד על הדפים האלה ועל סומו בכלל אפשר לקרוא כאן.
 

עלמה7

New member
34 - בנות בטוקיו

בהתחלה שמתי את הדף הזה מול דף מספר 27, אבל אחר כך החלטתי לשים את הדפים בסדר כרונולוגי. בדף הזה ניסיתי לחקות סגנון שאני רואה כאן ובמגזינים, וכשלעצמי, אף פעם לא יוצא לי לעבוד בו - הרבה יותר צבעוני ומשוחרר מאיך שאני עובדת בדרך כלל. חוץ מדף הרקע מ- FAR EAST וסיכות השדכן של EK success, כל השאר לא ממותג. שילבתי גזיר של חוברת מנגה שחברה הביאה לי לפני הרבה שנים מיפן, ומאז השתמשתי בה הרבה בכל מיני יצירות.
 

עלמה7

New member
זהו, ../images/Emo178.gif תם ונשלם

היה יותר מעייף להעלות את התמונות לכאן מאשר לעבוד על האלבום... תודה על הסבלנות, אשמח לשמוע מה דעתכן
 

שחמור

New member
ממש יפה!

כבר ראיתי כמה דפים ממנו ואהבתי. כשהכל מוצג ככה ברצף, זה אפילו עוד יותר יפה!
 
למעלה