אלבום יפן

עלמה7

New member
אלבום יפן

סוף סוף גמרתי לצלם את הדפים באלבום, אז הנה הם כולם, עם הסברים. יש 35 דפים, אז אשמח אם תגיבו אחרי שאעלה את כולם. הנה הכריכה
מכיוון שהיה בה חלון קטן ומנויילן, החלטתי לעשות קולאז' קטן בנושא יפן. הרקע (כמו רוב הרקעים באלבום) מחבילת FAR EAST של DCWV, חותמת של Rubber Stampede צבועה בצבעי עיפרון, חתיכה מעיתון יפני, ציפור אוריגמי ואותיות של Thickers. המתנתי בסבלנות עד שהגיע ל"מסטיקים" אלבום עם כריכה אדומה, כי אדום מתקשר לי עם הדגל של יפן.
 

עלמה7

New member
1 - ברבורים ופריחת דובדבן

זה העמוד הראשון, משהו כללי. המסגרת של התמונה היא נייר של חן חתוך במולטי פאנץ', אותה הדבקתי על נייר עטיפה של בונבוניירה (אם אפשר לקרוא ככה לממתקים היפנים המשונים), שהודבק על נייר של חן אדום וכל זה - על בריסטול.
 

עלמה7

New member
2 - מצודת ניג'ו

נייר אורז ירוק על רקע נייר של חן תכול. הסקיצה - מאחד הגיליונות של CK
 

עלמה7

New member
3 - מקדש הזהב

הדף הכי פשוט שיש - רקע של DCWV, אותיות של עירית ומדבקות שהביאו לי מיפן.
 

עלמה7

New member
4 גן זן

עוד דף הכי פשוט שיש, אבל הפעם זה לא עבר טוב בצילום. רציתי לחקות את הפשטות של גן הזן, אבל הדף יצא קצת ריק מדי, ועל המשולש בפינה הימנית יש נקודות עדינות, אז הוא לא סתם משולש משעמם.
 

עלמה7

New member
5 מקדש הכסף

רציתי לשים את מקדש הכסף מול מקדש הזהב, אבל החלטתי לסדר את הדפים באלבום בסדר כרונולוגי, ומה לעשות שהם לא באותו מקום... הרקע - נייר של חן, המסגרות - שאריות של דף מ- FAR EAST, והציורים - מתוך מכתביות יפניות.
 

עלמה7

New member
6 - קיוטו

רקע - DCWV חלק, הפס - מ- Pocket full of posies של DCWV, הצ'יפבורדים - של בייסיק גריי והאותיות של thickers.
 

עלמה7

New member
7 - מרק אטריות

הרקע לתמונות - בייסיק גריי (מרקש), הרקע לדף - DCWV חלק, צ'יפבורדים - בייסיק גריי (אמברוזיה), סרט בד בלתי ממותג ואותיות מ"קסם שימושי" וכאלה שנגזרו בעזרת שבלונה.
 

עלמה7

New member
8 - קימונו

רקעים - FAR EAST, ורצועה של נייר אוריגמי על רקע נייר של חן ירקרק. הקימונו הקטנים הם מדבקות ואת הכותרת כתבתי על מדבקות שמצאתי בביג דיל מזמן.
 

עלמה7

New member
9 - נגינה

רקע מ- FAR EAST על נייר של חן, צ'יפבורד של בייסיק גריי (sultry), פינצ'וצ'י תווים
 

עלמה7

New member
10 - שוק נישיקי

הרקע לדף - DCWV מודבק על נייר של חן. הרקע לתמונות והפסים - של Memory Box (מחבילת dew frost). הרקע לכיתוב והפרח - בייסיק גריי (מרקש). את הפרח עשיתי מפאנץ' בצורת טיפה, שעליו הדבקתי פינצ'וץ של פרח קטן, ובתור אבקנים - נקודה מאותיות thickers. הפרח מודבק בדבק ספוגי כדי שיבלוט קצת.
 

עלמה7

New member
11 - בובות קוקשי

אמא שלי הביאה לי רק אחת, אבל אני הייתי קונה את כל החנות
הרקע מ- FAR EAST, הכיתוב מז'ורנל יפני, הציורים הן חותמות של Hero Arts, צבועות בצבעי עיפרון (קצת גזרתי אותן, שייראו יותר כמו בובות קוקשי ופחות כמו ילדות סיניות) והאותיות של thickers (כן, קניתי ים של חבילות).
 

עלמה7

New member
12 - טודאי ג'י

אחד הדפים הראשונים שעשיתי. בגלל שהכנסתי שתי תמונות, לא נשאר יותר מדי מקום לקישוטים, אז גזרתי משארית הדף (מ- FAR EAST) פרחים במיקום דומה, והדבקתי אותם בדבק ספוגי (רואים קצת את ההצללה שלהם).
 

עלמה7

New member
13 - פארק ג'יזו

היה לי לא כל כך נעים לעשות את הדף הזה - הוא מראה פארק ובו פסלים שמוקדשים לילדים שלא נולדו, מכל מיני סיבות, אז השתדלתי לכתוב משהו די כללי על העניין ולא להכנס ליותר מדי פירוט, כמו שהיה בויקיפדיה. מהצד הויזואלי, לעומת זאת, אני די מרוצה. הרקע מ- FAR EAST, וכך גם הרצועה עם הכיתוב. את ה"פרח" עשיתי לדף אחר, אבל הוא לא התאים שם, והוא עשוי משקיות אורגנזה, כפתור וסרט דק. האותיות הגדולות הן מקסם שימושי והקטנות של פלפוט.
 

עלמה7

New member
14 - גיישות

כשקניתי את חבילת הניירות FAR EAST, חשבתי שבדף הזה לא אשתמש אף פעם. הקישוט אמור להיות דומה לקישוט שהגיישות שמות בשיער שלהן, והוא מורכב מדברים שתלשתי מקשת של הילדה שלי, מפרחי פרימה ומבראדים. לקח לי הרבה זמן לעשות אותו, כי לא מצאתי את הקשת בבלגן שיש לה במגירה...
 

עלמה7

New member
15 - תיאטרון נו

הרקעים של נייר של חן, הפס מ- FAR EAST נחתך במולטי פאנץ', והאותיות מקסם שימושי (שני גדלים).
 

עלמה7

New member
16 - הטורי במיאג'ימה

מה שאני אוהבת בדף הזה, זה שהקריעה של נייר העטיפה היפני יצאה לי בדיוק בהמשכיות של ההרים. הרקע והריבועים - מ- FAR EAST.
 

עלמה7

New member
17 - תצפית על הים במיאג'ימה

רקע מנייר אוריגמי, על גבי נייר של חן. הפרח נעשה בעזרת המולטי פאנץ' ובאמצע - עיגול מנייר האוריגמי. העלים הם מתוך הספר Seasonal Origami, שעליו כתבתי כאן.
 

עלמה7

New member
18 - הירושימה

הדף הזה מספר את הסיפור של סדאקו, הילדה שרצתה לקפל 1000 עגורים מנייר. חוץ מהרקע, מ- FAR EAST, והצ'יפבורד המשולש, התוספת היחידה היא 3 עגורים מנייר של חן (מיוחד לאוריגמי), מושחלים עם חוט מתכת אדום.
 

עלמה7

New member
19 - הירושימה

עוד דף על הירושימה, לפני ואחרי ההפצצה. צ'יפבורד של We R Memory Keepers מראה את השעה של ההפצצה (ראב און פשוט מקרביץ) ובצד פינצ'וץ' עם פאנץ' גבול של פיסקארס, שקניתי ב- 15 ש"ח בביג דיל.
 
למעלה