Ditch A Sketch - הזוכים!

dafnaleh

New member
../images/Emo106.gif../images/Emo41.gifDitch A Sketch - הזוכים!../images/Emo41.gif../images/Emo106.gif

הזוכים בתואר המערכון האהוב בפורום הם: Four Yorkshiremen http://www.youtube.com/watch?v=13JK5kChbRw&feature=channel_page וגם: Pope and Michelangelo http://www.youtube.com/watch?v=w1IJiAXjj7k&feature=channel_page Four Yorkshiremen - המערכון נכתב במקור, כאמור, עבר סדרת הקומדיה הבריטית "At Last the 1948 Show", ע"י טים ברוק-טיילור, ג'ון קליז, גרהאם צ'פמן ומארטי פלדמן. מונטי פייתון הציגו אותו לראשונה בהופעה בשם "Live at Drury Lane" בשנת 1974, ואח"כ בהוליווד בול בשנת 1982. שיחקו אותו גם מייקל פיילין, ג'ון קליז, רואן אטקינסון וטרי ג'ונס ב-"The Secret Policeman's Ball" באירוע התרמה של אמנסטי אינטרנשיונל ב-1979. Pope and Michelangelo - נכתב עבור הקרקס המעופף ע"י ג'ון קליז ואיכשהו אף פעם לא הגיע לשידור. הופיע לראשונה ב-"The Secret Policeman's Ball" ואח"כ בהוליווד בול. המערכון מבוסס על תקרית שהיתה לאמן פאולו ורונס עם ציור בשם "Jesus at a Banquet", שבו צייר את ישו עם תלמידיו, ובפינה עומד איש עם אף מדמם, בפינה אחרת חייל רומי, כמה כלבים עזובים מסתובבים באיזור, מספר שיכורים, גמדים ואפריקאים. כל זה סיבך אותו עם האינקוויזיציה, והוא הגן על עבודתו והסביר שאלו האנשים שישו הכיר. לבסוף הוא הציל את עורו כשקרא ליצירה בשם החילוני "Feast in the House of Levi". היסטרי, הלא כן? אני חושבת שזו הפתעה נחמדה. ציפיתי שמערכון כמו Dead Parrot או Spanish Inquisition יזכה, ואני די שמחה מזה שמערכונים פחות מוכרים (ובעיני באמת יותר טובים) זכו, ומעניין ששניהם לא מהקרקס או מאחד הסרטים, אלא דווקא מהופעות חיות. דעתכם?
 

Skyller

New member
הגד לא למיינסטרים!!

קודם כל, מזל טוב לזוג המערכונים הזוכים. אני בטוחה שהם היו רוצים להודות לג'ון, מייקל, אריק, גרהאם, טרי וטרי על שהביאו אותם עד הלום. ו... וואו, יש כל כך הרבה אנשים להודות להם! זה כל כך מרגש להיות כאן על הבמה עם הפסל הזה (פסל בצורת רגל), אני מקווה שאני לא אשכח אף אחד. אמממ... טוב, אז קודם כל - כל האנשים שעזרו לי ותמכו בי במשך השנים. רואן אטקינסון, מארטי פלדמן, האפיפיור כמובן ופאולו ורונס, אל תחשבו ששחכתי אתכם! ואני רוצה גם להודות לכל האנשים ביורקשייר ולאינקוויזטורים הספרדים שסיפקו לי השראה, ו... טוב, הם כבר רוצים להוריד אותי מהבמה. גרהאם, זה בשבילך! *נאום ניצחון מאולתר ומטופש. איך מערכון יכול לנאום נאום ניצחון???* אני בינתיים מחכה לתרגומים של המערכונים!! נ.ב: דפנה'לה, חשבת שתוכלי להזכיר את גרסאות ארבעת היורקשיירים ולא להזכיר את גרסת הריקמייק המעולה שנעשתה לה בשנת 2001- ושאני לא אגיד על זה כלום?? אז הנה לכם (כן, אני יודעת שכבר הזכרתי את זה פעם ואפילו שמתי קישור): במופע בשם We know where you live -מופע של מוזיקה וקומדיה לכבוד 40 שנה לאמנסטי גדוש בכוכבים מגניבים ביניהם בונו וקולין פירת' וסטנדאפיסטים משעשעים פחות ומשעשעים יותר- שם נראה רימייק לארבעת היורקשיירים. כיכבו בו הקומיקאים וויק ריבס (מנחה של תוכנית שעשעונים בריטית שכתב ועוד כל מיני דברים), הארי אנפילד (חצי מצמד קומיקאים שכולל אותו ופול וויטהאוס) ואדי איזרד (כן, אולי הזכרתי אותו כאן פעם או פעמיים. או חמש עשרה. ללא ספק הסטנאפיסט הטוב ביותר ביקום שלא רק שהנחה את כל הערב אלא גם היה המוח מאחורי הרימייק, ומעריץ גדול של מונטי פייטון, אבל מי לא?). בנוסף להם היה ברימייק את השחקן המהולל אלן ריקמן שזכה לשריקות וקיראות צהלה ברגע שאנשים קלטו שהוא שם... המערכון היה כמעט נאמן למקור, הם הוסיפו ושינו כמה שורות, ומכיוון שמדובר בקומיקאים מנוסים זה יצא מעולה. אח"כ אלן ריקמן אמר לאיזרד שלעולם לא יבקש ממנו לעשות את זה שוב...
 
../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif../images/Emo119.gif

את היורקשירים באמת נראה לי יהיה ממש כיף לתרגם, רק צריך למצוא זמן... אולי לשביתה באוניברסיטה יש בכל זאת יתרונות.
 

Skyller

New member
"I think Jesus just walked in"

(החתימה שלך מתאימה במיוחד) המבטאים שלהם ממש הזויים שם. אהבתי במיוחד את: "We used to live, 150 of us in a happy-meal box in the middle of the motorway" או: "Our dad would thrash us to sleep with his willy" יש אפילו קובץ ביוטיוב של המייקינג של זה, חביב ביותר, זה משווה בין האמיתי לרימייק.
 

London 76

New member
נצל"ש, לבעלי הוט

עלה ב-VOD סיטקום בשם "המלון של פולטי" (בחינם), שג'ון קליז וקוני בוט' כתבו וכיכבו בה, זה לא מונטי פייתון, אבל זה בהחלט מצחיק ומומלץ לכולם!
 

London 76

New member
כן, כל מה שנמצא תחת הקטגוריה של סדרות BBC

שזה בעיקר תכניות בישול וכאלה, אבל גם יש דוקטור הו וניצבים..
 

Skyller

New member
אכן, ראיתי כל דוקטור הו דרך זה

למה הם לא שמים את העונה הרביעית??????? ניצבים משעשע ביותר. עשו לזה גם גרסה, אמריקאית, לא?
 

meli99

New member
העונה הרביעית

תעלה כנראה באמצע מאי. אני ממש אוהבת את קטגורית BBC ב VOD אבל קצת מעצבן שהם מחליפים ומוסיפים תכניות פעם בחצי שנה בערך....
 
המלון של פולטי

ראיתי כמה פרקים, אחלה סדרה. היא שונה ממונטי פייטון בזה שיש דמויות קבועות ועלילה רציפה אבל בהחלט יש כמה קטעים שחשבתי לעצמי שג'ון קליז ממש משחק כמו במונטי פייטון [בקטע חיובי!! :) ] לדוגמה בפרק השני נדמה לי כשבזיל מתעצבן. קטע ענק.
 
למעלה