התפקדות מרץ? משהו??

Skyller

New member
התפקדות מרץ? משהו??

איפה אתם, אנשים?? מה מעשיכם בחיים? למה אתם מתחפשים בפורים? (מישהו מוכן לעזאזל לומר לי מתי זה פורים??? מתי היום שבו מתחפשים - שלישי העשירי לחודש או יום אחר???) ואם אני מעצבת לי איזו חולצת מונטי פייטון שבא לי - מה יהיה עליה? אני רוצה משהו מקורי אבל אין לי רעיונות.
 

dafnaleh

New member
היי

פורים אמור להיות ביום שלישי. ביום רביעי יש את שושן פורים, ולכן חופש מהאוניברסיטה בירושלים. ווהו! עד אז אני נשחטת, מילולית, בלימודים. מה את רוצה שיהיה על החולצה? כיתוב או אימג'? לי יש חולצה שכתוב עליה מצד אחד - What happens in Spamalot ומצד שני - Stays it Spamalot.
 

Skyller

New member
אהבתי!

אני תמיד אוהבת כיתוב. שתי החולצות האחרונות שלי (לא פייטוניות, אבל מגניבות לגמרי) הם: Spaceballs: the Tshirt May the schwarts be with you ו - Cake or death (thank you for flying church of England) אני אוהבת פאנץ' ליינס. מאיפה החולצה של ספאמלוט (בטח מחו"ל...)?
 

dafnaleh

New member
החולצה

מיד כשיצאתי מספאמלוט היה שם דוכן עם כל דברים שתומחרו גבוה מדי, שם קניתי אותה. מאיפה השגת את החולצה של ספייסבולס?
 

Skyller

New member
תיארתי לעצמי...

את החולצה של ספייסבולס השגתי מפונגו - חנות ליד כיכר דיזינגוף עם כל מיני הדפסי חולצות. זו ספציפית חולצה של custom made (שגיאית כתיב??), יש לי את הקובץ שמור. בקצב הזה תהיה לי קולקציה שלמה של חולצות סרטים ופייטון ואדי וכ'ו.
 
למעלה