יום הזיכרון ויום העצמאות-מחכים להמלצותיכם

meital G

New member
יום הזיכרון ויום העצמאות-מחכים להמלצותיכם

לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, ויום העצמאות הקרובים, נרצה לקדם תכנים רלוונטים מהבלוגים השונים.
אשמח מאוד אם תעלו פוסטים רלוונטים מבעוד מועד על מנת שנספיק לעדכן את הקידומים (כלל הקידומים יוכנו כבר ביום ראשון ולכן הזמן האידיאלי הוא מוצ"ש הקרוב והעברת הקישור אלינו ביום ראשון).

תודה :)
 
הסיפור המלא של תעלומת ציון טייב

רב"ט ציון טייב ז"ל שירת במוצב החרמון שהותקף ע"י הצבא הסורי ביום הראשון של מלחמת יום כיפור. במשך תקופה היו משוכנעים בצה"ל כי נפל בשבי הסורי ומשפחתו אף זיהתה אותו בתמונות שהגיעו ממחנות השבויים בסוריה. רק לאחר שנמצא קבר אחים בחצר המוצב, זוהתה גופתו של טייב על סמך טביעות אצבע והודעה נמסרה למשפחתו, אך זו סירבה להשלים עם הידיעה ופתחה במאבק ארוך שנים להוכיח כי טייב לא נהרג אלא נפל בשבי הסורי וכי זיהוי הגופה היה שגוי. המשפחה לא נכנעה גם לאחר שאותר החייל אותו זיהתה בטעות בתמונות כציון ז"ל ונערכו פעולות חקירה ובדיקה שאיששו את המסקנה בדבר מותו. בחודש פברואר האחרון סירב בג"צ להיעתר לבקשת המשפחה להורות על פתיחת הקבר בהר הרצל כדי לערוך בדיקת דנ"א, אלא שגם בג"צ ודאי לא שיער בדעתו מה יתרחש הלאה

http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=3126283
 

באמריקה

New member
ספור מסעה של הסלבדור

הודעה לידידי הקוראים: לצערי, עקב עבודתי, נאלצתי להעדר מהבלוגיה בתקופה האחרונה, בשבועות הקרובים אני אעשה את כל המאמצים להשלים את קריאת הרשומות שפירסמתם בתקופה שלא ביקרתי כאן. ואחזור לשיגרה מלאה. אני מודה לכם על ההבנה, ושמח לראות אתכם מבקרים כאן בבלוג.

אני מצרף קישור לרשומה על סיפור מסעה וטביעתה של הספינה "סלבדור"
http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=3126436

שבוע טוב
 
למעלה