כדאי לקרוא בבלוגיה 02/03/14

מכורח המציאות הפכנו למכורים בעקבות הפרסומות..

ישנם מוטיבים חוזרים בפרסומות השונות כמו לדוגמה: שימוש בסיסמאות ( "ללא חומרים משמרים"-"משהו קטן וטוב"- "מוצרים מופחתי שומן" וכו`). השימוש בסיסמאות נועד לחרוט את הפרסומת בזיכרונם של הצופים במודע או בתת מודע ובכך להשפיע עליהם. יצאתי לבדוק בשטח את ההבטחות..
http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2933085
 
ישנם עוד בעיות בחברה-חוץ מנושא הגיוס!

ב"ה

שבוע וחודש טוב

בעשרים השנים האחרונות הקצינה הפטפטת בנושא של גיוס לכל, ובמיוחד בשנתיים האחרונות הפולמוס הקצין מאוד

מאז שנשיאת בג"ץ רגע לפני פרידתה ביטלה את חוק טל, והשאירה נושא שנויי במחלוקת

אז חיברתי על זה רשומה:האם הצבא צריך עוד חיילים?

אפילו שיש לו מעל ומעבר גם עכשיו!
 
למעלה