מייקאובר לעמוד הבלוגיה

shlomi al

New member
מייקאובר לעמוד הבלוגיה

בלוגרים יקרים,
כפי שבוודאי שמתם לב, בחודשים האחרונים אתר תפוז עבר שדרוג עיצובי, הן בעמוד הבית והן בעמוד הפורומים לפני מספר שבועות. כעת הגיע גם תורו של עמוד הבלוגיה לעבור מייקאובר.
השינוי הוא שינוי קוסמטי, כל המרכיבים המוכרים ואהובים מעמוד הבלוגיה נשארים (רק קיבלו יותר דגש) . השוני הוא במראה חדש ורענן התואם לקו העיצובי של שאר האתר, והרבה יותר נעים לעין.

מקווים שהעיצוב החדש ימצא חן בעינכם,

צוות הנהלת הפורומים.
 
שנתחדש!

כפי שאמר מוטי, צריך להתרגל למראה. אם להיות כנה, תמיד התנגדתי לשינוי של העמוד הראשי, והתנחמתי בכך שלפחות עמוד הבלוגיה נשאר נאמן לפורמט המקורי. אבל הספקתי להתרגל לעמוד הראשי למרות הקיטורים שלי, אז אני מניחה שבמהלך הזמן זה יקרה גם בעמוד הבלוגיה :)
 
תתחדשו

רק שאלה אחת... מצד אחד, נחמד שהוספתם עוד בול (5 במקום 4), מצד שני משום מה כל הבולים בדף הזה לקוחים מאלו שבדף הראשי של תפוז, אולי יש כאן טעות?...
 
מה בין פייסבוק ובין עמנואל לוינס

ערב טוב חברים,

מה בין פייסבוק , הרשת החברתית, שבה כמיליארד רשומים , ובין תורת המוסר של עמנואל לוינס, פילוסוף צרפתי\יהודי, שבסס את תורת המוסר שלו על קדושת פניו של הזולת.
הרשימה מוקדשת לזכרו של נלסון מנדלה, לכמיהה לאחווה ולצדק, ולבושה שהרגשתי לקרוא, שאף נציג ישראלי רשמי לא בא לטקס לזכר מנדלה, שנערך בביתו של שגריר אפריקה בישראל.
לרשימה מצורפים צלומי פנים של אנשים שפגשתי באתיופיה.

קריאה נעימה,

באבא יאגה
 

wranger

New member


 
למעלה